Stránka 3 z 31

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 14:02
od Promax
Dá sa cez Tech2 naprogramovať znegovanie tlačítka sport, jazdím stále so zapnutým... a nebaví ma vždy po naštartovaní zapínať túto funkciu 10-15 krát denne.Pri zapnutí zapalovania by sa zaplo a vypnúť sa dá po stlačení tlačítka, ESP by sa tiež dalo vypínať,na rozdiel od toho, keby som to spojil natvrdo... má niekto riešenie?

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 14:09
od Promax
ak to nepôjde naprogramovať, dám tam jedno relé,ktoré dá krátky impulz pri zapnutí zapalovania...

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 16:13
od vojta
nejde to naprogramovat

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 16:26
od Promax
Dík, použijem variant B

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 17:52
od x-father
No co ja vim, tak SPORT tlacitko aktivuje jinou vstrikovaci mapu. Jsou i chiptuningy, ktere upravuji druhou mapu, takze si zapnes "nacipovani" tlacitkem sport. Treba by nejakej guru pres cipovani dokazal ty mapy v jednotce prohodit. Nicmene pokud mas sport komplet i s prepinanim posilovace a s podvozkem, tak by z toho vzniknul docela paskvil :-)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 19:12
od JohnyBA
pokial viem tak tu niekto pisal ze sport nezmeni vykon motora, cize mapa je rovnaka, len plynovy pedal je citlivejsi a ma rychlejsie reakcie

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 19:44
od Westler
JohnyBA píše:pokial viem tak tu niekto pisal ze sport nezmeni vykon motora, cize mapa je rovnaka, len plynovy pedal je citlivejsi a ma rychlejsie reakcie
Ano, take jsem zastancem tohoto nazoru (+ jine nastaveni el.serva a tlumicu). Ostatne proc by tam vyrobce daval dve mapy a nenechal jen tu "silnejsi"? Nema to logiku.

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 19:50
od JohnyBA
no zaujimave je, ze pri chiptunningu od eds je napisanych +30koni pri zapnutom tlacitku sport :-)

vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 20:00
od Kesi
JohnyBA píše:no zaujimave je, ze pri chiptunningu od eds je napisanych +30koni pri zapnutom tlacitku sport :-)

vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System
Ale to je ich úprava ;)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Napsal: 06 dub 2010, 20:29
od x-father
Netvrdim, ze je druha mapa vykonejsi. Tvrdim, ze je jina.

I tusim RomanK tady psal,m ze ma jednotka dve mapy. Jak jsem nedavno zjistil, tak existuji chiptuningy, kde se skutecne da upravit jiny vykon pro stav s vypnutym tlacitkem a jiny pro zapnuty. To take nasvedcuje faktu, ze jsou tam mapy dve.

Ja osobne jsem si SPORT pred nejakou dobou poridil a podle me se fakt chova jinak. Neni to jen o jinem chodu pedalu. Motor je podle me ve sport rezimu sviznejsi - rychleji jde do otacek a driv nastupuje tah - nema tak vyrazny "turbo efekt".

Napriklad pokud pojedu po rovince na strojku s 2500 otackama a prudce seslapnu plyn na doraz, pak uberu zpatky na 2500 otacek a se zapnutym sportem udelam to same, tak je proste znat rozdil. Pritom seslapnout pedal nadoraz trva zlomek vteriny a pokud by to bylo jen o tom, ze plyn ma kratsi chod, tak by se mal v takovem pripade projevit minimalni rozdil.

Kdyz prudceji seslapnu plyn se zapnutym sportem, tak citim mnohem vyraznejsi trhnuti jak motor zabere.

V manualu je pak tusim napsano: "zmeni se nastaveni skrtici klapky a motor reaguje na povely plynoveho pedalu rychleji".