NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Mezi selenoidem a tělem s klapkamy EGRka je škvíra.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
- Reklama
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
tak jsem vyčistil EGR, trubky do něj i od něj, škrtící klapku a senzor tlaku v sání kterej byl totál zalepenej. Trochu jsem okrouhal šroubovákem i nánosy v sání a vysál vysavačem, ale když jsem to složil zpátky tak mě auto nechce chytnout. zkusil jsem tedy zaslepit trubku mezi EGR a klapkou ale ani to nepomohlo. Někdo nějaký nápad? Popř někdo s OP-Com z okolí Plzně kdo by mi s tím pomohl? Myslím že s tímto Saabem by opcom měl mluvit. Díky
SAAB 9-3 SportCombi Z19DT 88 kW, MY 2006
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Aky senzor tlaku si cistil ? Mas foto ?
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Hellrider píše:Mezi selenoidem a tělem s klapkamy EGRka je škvíra.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Takze ten egr tade prepusta ten prebytocny tlak ? Je to divne ze to prepusta cez ten piestik ked ten asi priamo na to nesluzi
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
je tam jeden v cca polovině sání na zadní straně zvenku, aspoň u 8V. Byl úplně zalepený karbonempavelA píše:Aky senzor tlaku si cistil ? Mas foto ?
SAAB 9-3 SportCombi Z19DT 88 kW, MY 2006
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Mozno to ma nieco s tym ze ti to teraz nechce naskocit.
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
tak vyřešeno opravdu to chtělo točit točit. Vymlátil jsem tři baterky (i když jsou nic moc), nakonec jsem tomu dal trochu napít čističe brzd přes sání a už to chytá ok. Napadá mi že se možná musel adaptovat senzor tlaku po vyčištění nebo prostě něco.... Hlavně že už to chrochtá...
SAAB 9-3 SportCombi Z19DT 88 kW, MY 2006
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv
....a pak mnoho starých a ještě starších Volv
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Tak urcite ten senzor po ocisteni vykazoval ine hodnoty ako ked bol zaneseny a rj to brala ako hodnoty mimo povoleny rozsah
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Nepřepouští a neslouží, je to jen kuli netěsnosti a aby ty spaliny co projdou neprocházeli přes selenoid.pavelA píše:Hellrider píše:Mezi selenoidem a tělem s klapkamy EGRka je škvíra.
Tamtudy odchází tlak ze spalin který projde klapkovou osičkou k selenoidu.
Teda u 1.9CDTI to je, a u 1.7ček by to mělo také být.
Takze ten egr tade prepusta ten prebytocny tlak ? Je to divne ze to prepusta cez ten piestik ked ten asi priamo na to nesluzi
Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110Kw MKJ VCU UHP-4 CID
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
A kde sa nachadza teda pravy solenoidny ventil ktory ten tlak tzrba vypusta ? Ma niekto foto ?
Opel Astra H 1,7 CDTI motor 81kW Z17DTJ , diagnostika op-com