POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
takze ostrekovace mam doma a snad ich aj dnes namontujem, ale skor to vidim na zajtrajsok
- Reklama
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
trysky namontovane. Nerobil som to sice ja ale moj zrucnejsi kamarat a cele to trvalo asi 45 min. Z toho asi 20 min som daval dole stierace kedze boli riadne zazrate. Tie uchytky sme krasne vsetky dali dole a ani jedna sa nezlomila. On ich stlacal iba od motora takze pod sklo nic nemusel davat. Nastavovat sme nemuseli nic, aj ked teraz prava strieka trocha aj mimo auta. No to pocas jazdy nebude.
Nasiel som tam este toto a neviem ci tam nejaky filter ma ist alebo to ma byt takto
Nasiel som tam este toto a neviem ci tam nejaky filter ma ist alebo to ma byt takto
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
někdo se v tom hrabal chybí ti tam šrouby, filtr je dál, přístupný z interiéru
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
tie skrutky som dal dole ja, lebo som pozeral co je tam a ci tam nahodou nieco nejde. Filter som si vsimol ale myslel som ci nejde aj tu nieco
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
chcem pridať moju skúsenosť so spätným ventilom do ostrekovačov Opel. Kupoval som ho v žilinskom opli a bol mi predaný jeden za cenu páru naviac bol pre ostrekovač úplne nepoužitelný, pretože v priechodzom smere pušťal až pod vysokým tlakom, ktorý ostrekovač neprekonal. Tak som ho šiel reklamovať a všetky tri čo tam ešte mali boli rovnaké. nakoniec som kúpil ventil do škodovky za podstatne nižšiu cenu a ten funguje perfektne. Takže aksi budete kupovať spätný ventil odskúšajte si ho.
Astra H Caravan 1.7 CDTi, 59 kW, r. v. 2005
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
Já ho kupoval taky originál v Oplu , ale u mě byly v sadě 2 kusy a mě říkali zase , že je cenu toho páru jako za jeden kus Ale fungovaly oba perfektně . U předních trysek je odezva okamžitá . Dával jsem ho i do zadu ( myslel jsem , že bude taky sříkat okamžitě , ale bohužel v zadu to má pořád prodlevumimar píše:...bol mi predaný jeden za cenu páru naviac bol pre ostrekovač úplne nepoužitelný...
Až budu mít trochu čas , nafotím jak jsem do zadu namontoval trysku ze škodovky se dvěma dírkama - místo toho origo čůrku
ASTRA H Caravan 2006 / 1.8 / 103 KW / Z18XER / CD70Navi / CID + Cz ,, Stříbrňák ,,
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
To by bolo fajn, ja som o tom tiež uvažoval, ale ešte som do toho nerýpal.
Astra H Caravan 1.7 CDTi, 59 kW, r. v. 2005
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
Dělal jsem to někdy na podzim , takže to zkusím popsat . Původní tryska se něčím tupým vypáčí ven a povytáhne i s hadičkou . Odpojí se to . Původní díra pro trysku je obdelníková , ale nová tryska ze Škodovky ( asi 15,- Kč ) se musí koupit i s gumovou kulatou průchodkou , která se po nasazení nakňop natvaruje a překryje tu původní díru , takže tam neteče . Originál hadička má hodně malý průměr a těžko se tam nasazuje . Už si nevzpomenu , čím jsem ji roztahoval , nebo jak jsem ji tam nasadil , ale nějak jsem musel improvizovat a balastit .
Po nasazení se to celé dá natáčet do stran a trysky nastavovat jehlou do různých směrů . Ale musím říct , že výsledek nic moc . Podobné dva čůrky , sice šikmo do uhlopříčky přes celé okno , ale je to lepší jak jeden původní stříkanec dolů u stěrače . Asi jsem se namlsal rozprachem těmi předními z Insignie .
No nevím , jestli to stojí za to pachtění a balast Každý ať se rozmyslí sám , tohle jen inspirace a ten jednodušší návod . ( já jsem ještě navíc odtapecnul horní rám dveří a dal tam k hadičce ten zpětný ventil , který stejně má prodlevu takže můj celkový dojem je rozladěnost
Kdyby tady byl mezi vámi nějaký šikovný kutil a vymyslel dozadu obdobu rozprachu z Insignie , to by byla jiná káva .
Po nasazení se to celé dá natáčet do stran a trysky nastavovat jehlou do různých směrů . Ale musím říct , že výsledek nic moc . Podobné dva čůrky , sice šikmo do uhlopříčky přes celé okno , ale je to lepší jak jeden původní stříkanec dolů u stěrače . Asi jsem se namlsal rozprachem těmi předními z Insignie .
No nevím , jestli to stojí za to pachtění a balast Každý ať se rozmyslí sám , tohle jen inspirace a ten jednodušší návod . ( já jsem ještě navíc odtapecnul horní rám dveří a dal tam k hadičce ten zpětný ventil , který stejně má prodlevu takže můj celkový dojem je rozladěnost
Kdyby tady byl mezi vámi nějaký šikovný kutil a vymyslel dozadu obdobu rozprachu z Insignie , to by byla jiná káva .
ASTRA H Caravan 2006 / 1.8 / 103 KW / Z18XER / CD70Navi / CID + Cz ,, Stříbrňák ,,
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
taky jsem se taky konečně odhodlal (půl roku to trvalo )sekiller píše:tak dnes som daval ostrekovace na moju Zafiru. Proti Astre to je malina. Celkova praca na 5-10 minut, bez pouzitia akehokolvek naradia, ani stierace netreba zhadzovat. Porozmyslam nad tym spatnym ventilom, za tu cenu to stoji. KAzdopadne uz teraz spokojnost, konecne ciste sklo. A to uz som chcel menit stierace.
Můžu potvrdit, že na Zafiře je to fakt pohoda, jak píše sekiller - díky němu jsem se do toho vlastně vůbec pustil. Já tedy potřeboval šroubovák a kleště na povolení svorky přívodní hadičky, ale jinak to šlo skoro samo.
Teď už taky pěkně rozprašuju
Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače
kdyby někdo z Brna a okolí měl 2 ostřikovače z insignie navíc, tak je příští týden na srazu koupím případně si objednám a poptám se vás jak na výměnu