NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Tak preventivne rozebrano a vycisteno....
desi me to sani.....je menene pred cca 25 tis km a ten nanos sazi je ble ble....
fotky jak egru pred a po, tak sani pro predstavu....jinak na druhem povozu to znecisteni bylo asi tak 10 vetesi a hlavne v okoli plisku byly celkem nanosy sazi....
Nakonec jsme se rozhodl ze ten restriktor na egru vyhodim, asi jsem to tady uz zminoval, ale mam primo ze servisu od mechaniku ze pokud se dava restriktor na egr fiatu nebo alfy meni se SW ECU jinak motor pada do nouzaku. Nase povozy nemaji vubec pocitano s tim pliskem a tim padem ani jiny SW. Je to otazkou nazoru ale ....proste to zkusim na jednom aute to necham a na druhem to uz je pryc, tak se ukaze....
desi me to sani.....je menene pred cca 25 tis km a ten nanos sazi je ble ble....
fotky jak egru pred a po, tak sani pro predstavu....jinak na druhem povozu to znecisteni bylo asi tak 10 vetesi a hlavne v okoli plisku byly celkem nanosy sazi....
Nakonec jsme se rozhodl ze ten restriktor na egru vyhodim, asi jsem to tady uz zminoval, ale mam primo ze servisu od mechaniku ze pokud se dava restriktor na egr fiatu nebo alfy meni se SW ECU jinak motor pada do nouzaku. Nase povozy nemaji vubec pocitano s tim pliskem a tim padem ani jiny SW. Je to otazkou nazoru ale ....proste to zkusim na jednom aute to necham a na druhem to uz je pryc, tak se ukaze....
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Reklama
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
dalsi fotky
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Tak to je síla....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Oťas
jojo tak nejak sem taky reagoval....
Jinak se pri mem cisteni stavil i clen Atom
taky ma problem s egr auto netahne a pada do nouzaku.....
v pracovni vrave sme zapomeli udelat foto pred a po, ale on cistil nejakym tim neradem z lidlu a sam po cisteni konstatoval ze ta moje variant je mnohem ucinejsi....hlavne v sedlech tech ventilu co egr zaviraji
Jeho egr po cisteni zality benzinem aby bylo videt ze tesni...
jojo tak nejak sem taky reagoval....
Jinak se pri mem cisteni stavil i clen Atom
taky ma problem s egr auto netahne a pada do nouzaku.....
v pracovni vrave sme zapomeli udelat foto pred a po, ale on cistil nejakym tim neradem z lidlu a sam po cisteni konstatoval ze ta moje variant je mnohem ucinejsi....hlavne v sedlech tech ventilu co egr zaviraji
Jeho egr po cisteni zality benzinem aby bylo videt ze tesni...
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
No jsem zvědav kolik teď najedeš po vyčištění. Možná je to stylem jízdy, možná naftou, že se ti to tak zasírá.... čert ví.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
jj taky sem zvedav.....bohuzel jsem si nepoznamenal kdy jsem egr menil, takze nejakou dobu xxx to jezdilo s temi KO vstriky a to mohlo byt ono, ale.......spis me desi to zaneseni toho sani
Jak tu byl Atom tak mam pocit ze ma 09 nebo 08 to je fuk, ale ma uz modifikovane klapky a to mnozstvi necistot okolo klapek bylo zarazejici, cca jako moje nez tahlo spadlo a to ma nalito pres 150, ale tahlo drzelo
Jak tu byl Atom tak mam pocit ze ma 09 nebo 08 to je fuk, ale ma uz modifikovane klapky a to mnozstvi necistot okolo klapek bylo zarazejici, cca jako moje nez tahlo spadlo a to ma nalito pres 150, ale tahlo drzelo
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Ahoj všem
Vše co pise falconik je svata pravda
Nemam uz co dodat , hodne jsem se divil a jen koukal co vse za bordel tam byl ...
Bohuzel dnes dopoledne zase chyba a sviti NEoblibena kontrolka emise vyfukovych plynu
Ventil jak videt z fotek fakt tesnil , zkouseno benzinem viz. foto vise Jinak diky za ochotu a pomoc FALCONIKU
jinak vyroba EGRu 2010 a ja mam auto rok 2009,tzn.uz tam neni origo ...takze uz meneny ( ne mnou )
No budem muset hledat znovu co tomu jeste vadi
Vše co pise falconik je svata pravda
Nemam uz co dodat , hodne jsem se divil a jen koukal co vse za bordel tam byl ...
Bohuzel dnes dopoledne zase chyba a sviti NEoblibena kontrolka emise vyfukovych plynu
Ventil jak videt z fotek fakt tesnil , zkouseno benzinem viz. foto vise Jinak diky za ochotu a pomoc FALCONIKU
jinak vyroba EGRu 2010 a ja mam auto rok 2009,tzn.uz tam neni origo ...takze uz meneny ( ne mnou )
No budem muset hledat znovu co tomu jeste vadi
Astra Caravan 1.9 CDTI Z19DTH.
Dlouhodoba 6,5L/Km
Dlouhodoba 6,5L/Km
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Jen pro zajímavost - vyčištěno přesně před rokem, od té doby najeto 14 tis. km, do EGR jsem tehdy nastříkal Konkor který jsem tam dnes i našel (EGR zatím „chodí“ dobře), sání je již nové (vyměněno v Německu) - ale má již najeto 82 tis. km.
Opel Zafira 1,9CDTI 110KW
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
To je sazí, co? A to jsou jenom ty, co putují z výfuju zpět do sání a usadí se na stěnách. Kolik toho vyletí do ovzduší si neumíme představit. Ještě že většina z nás má filtr DPF co to skoro všechno pochytá.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
- Georgeisin
- Příspěvky: 427
- Registrován: 26 úno 2011, 18:29
- Bydliště: Ostrov nad Ohří
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Docela by mě zajímal názor nějakého chemika. Řekněme, že auto má DPF a vypaluje po 1000 km. Takže buď bez DPF vypouští po 1000 km provozu saze anebo ho vypustí s DPF v průběhu 15 min. regenerace, kdy auto víc kouří. Selský rozum mi říká, že saze je pevná částice a zákon zachování hmoty zase říká, že se nikam nevypaří. To, že se vypálením při vysoké toplotě degraduje na nějaké menší častice, které už filtrem projdou přeci nic neřeší. Do plic se nám dostane stejně. Jestli se v plicním sklípku usadí jedna velkých rozměrů nebo 100 částic menšího rozměru je přeci jedno, saze je jednou saze.
Podle mého se za tu krátkou chvíli vypalování dostane do vzduchu stejně bordelu v jiné formě jako postupně za interval u aut bez DPF. Snad to někdo s patřičným vzděláním či znalostmi objasní.
Podle mého se za tu krátkou chvíli vypalování dostane do vzduchu stejně bordelu v jiné formě jako postupně za interval u aut bez DPF. Snad to někdo s patřičným vzděláním či znalostmi objasní.
Astra H Caravan 2008 1.7 CDTI 74 KW chip 89 KW