NÁVOD: Oprava/výměna kabelového svazku dveří
Re: NÁVOD::oprava nefunkčního centrálního zamykání
Jestvuje orig. opravná sada s vodičmi roznych priemerov hrúbky
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect
- Reklama
Re: NÁVOD::oprava nefunkčního centrálního zamykání
Čau všem,
řeším něco podobného na svém Háčku. Vloni mi dělal týpek novou elektriku na zadních i předních dveřích, protože svítilo stále světlo a nechtělo zhasnout - vyřešili to dva vyměněné polámané kabely.
Teď mi zase blbne zámek na zadních dveřích a nevíme si rady. Zasekly se mi zadní dveře za spolujezdcem, nějakým zázrakem jsme vytáhli ven zámek. Do teď nevím, jak jsme ho vytáhli, jelikož dveře nešly otevřít ani zvenku ani zevnitř. Promázli jsme ho, protože ani s ním nešlo hnout, napojili na kabel a v poho. Ale jakmile jsme otevřeli a zavřeli i ostatní dveře, opět se to zakouslo a nešlo to otevřít zevnitř ani zvenku.
Takže jsem se na to chtěl mrknout, ale pršelo teď tady pořád, až dnes je hezky. A světe div se, najednou dveře zase jdou otevřít...
Všiml jsem si, že při spínání dálkového je poznat podle zvuku, kdy se to sekne a kdy centrál zapadne jak má. Když se to sekne, dělá centrál takový chrčivý zvuk (avšak stejně dlouhý jako při klasickém sepnutí).
Pojistky jsou OK, tak nevím, jestli jsme přehlédli nějaký kabel, co kostří, nebo zámek je v háji? Kámoš, říkal, že dveře jsou jinak přepólovaný, nevím...
řeším něco podobného na svém Háčku. Vloni mi dělal týpek novou elektriku na zadních i předních dveřích, protože svítilo stále světlo a nechtělo zhasnout - vyřešili to dva vyměněné polámané kabely.
Teď mi zase blbne zámek na zadních dveřích a nevíme si rady. Zasekly se mi zadní dveře za spolujezdcem, nějakým zázrakem jsme vytáhli ven zámek. Do teď nevím, jak jsme ho vytáhli, jelikož dveře nešly otevřít ani zvenku ani zevnitř. Promázli jsme ho, protože ani s ním nešlo hnout, napojili na kabel a v poho. Ale jakmile jsme otevřeli a zavřeli i ostatní dveře, opět se to zakouslo a nešlo to otevřít zevnitř ani zvenku.
Takže jsem se na to chtěl mrknout, ale pršelo teď tady pořád, až dnes je hezky. A světe div se, najednou dveře zase jdou otevřít...
Všiml jsem si, že při spínání dálkového je poznat podle zvuku, kdy se to sekne a kdy centrál zapadne jak má. Když se to sekne, dělá centrál takový chrčivý zvuk (avšak stejně dlouhý jako při klasickém sepnutí).
Pojistky jsou OK, tak nevím, jestli jsme přehlédli nějaký kabel, co kostří, nebo zámek je v háji? Kámoš, říkal, že dveře jsou jinak přepólovaný, nevím...
Re: NÁVOD::oprava nefunkčního centrálního zamykání
Ja som tu kabelaz pouzil z vrakaca. Vypinoval som si kable (chlapik mi ich cvaknul v dlzke 30cm ako som chcel) z konektora, nacvaknul do povodneho, spajkoval a zaizoloval buzirkami az za stlpikom vo vnutornej casti auta. Zatial to funguje uz rok bez problemov (povodne nesvietila indikacia otvorenych dveri a nesvietilo).RomanK píše:Je docela jedno jak se to opraví. Pokud se to pouze zaizoluje páskou, měděný vodič se stejně časem zláme a přeruší. Pokud se použije smršťovací bužírka, tak se kabel zlomí v izolaci a přeruší v jiném místě, kde bužírka není (hned za ní). Mimochodem, ta se dá navléknout na ještě nepřerušený kabel, stačí jej pouze vypinovat z konektoru. Na svém autě jsem zkusil na poškozeném kabelu odstranit izolaci po celé délce a použít smršťovací bužírku jako izolaci. Kabel je více ohebný a co mám zkušenost, tak bužírky časem netvrdnou. Navíc u tohoto způsobu kabelový svazek "nenabobtnává". Tak uvidíme, jak dlouho to vydrží. Nejideální oprava je samozřejmě použití nových drátů, nejlépe ze svazku uvnitř auta, jejich osazení piny a napojení na původní kabeláž v místě vnitřního prahu, což je asi nejpřístupnější místo na pájení. Samozřejmě je nutno dodržet i patřičné průřezy drátu.
Astra H Caravan 1.7 CDTi (17DTH), 6xABG, ABS, ESP, PDC, Fog Lights, BC + Check Control, CD70+CID
Astra G Hatchback 1.7 TD (1.7TD) 1999-2008 R.I.P.
Diagnostika MDI, OPCOM, LAUNCH X431
Servis mobilných telefónov všetkých značiek
Astra G Hatchback 1.7 TD (1.7TD) 1999-2008 R.I.P.
Diagnostika MDI, OPCOM, LAUNCH X431
Servis mobilných telefónov všetkých značiek
Svazek kabelu u dveri pasazera za ridicem
Ahojte, potrebujem poradit.
Mam problem s dverami u pasaziera za ridicem. Ked s nimi hybem (otvaram zatvaram) praskaju repraky (aj pri vypnutom radiu) a na budikoch mi nesignalizuje, ze su otvorene dvere.
Jasnacka asi ulomeny kabel, hovorim si netreba prioritne riesit, ale dnes som zistil ze mi to ani nezamkne dvere
Takze dotazy:
1. Mozem docasne nejak natvrdo zamknut tie dvere ? Byvam v Prahe a neni sranda mat stale otvorene auto.
2. Kolko by mohla stat vymena oprava ? Viete to niekto spravit ? V autorizovanim servise zacali na mna ze 7 000 kc novy svazek kabelu + prace, to sa mi teda zda hodne prehnane
Dikes.
Mam problem s dverami u pasaziera za ridicem. Ked s nimi hybem (otvaram zatvaram) praskaju repraky (aj pri vypnutom radiu) a na budikoch mi nesignalizuje, ze su otvorene dvere.
Jasnacka asi ulomeny kabel, hovorim si netreba prioritne riesit, ale dnes som zistil ze mi to ani nezamkne dvere
Takze dotazy:
1. Mozem docasne nejak natvrdo zamknut tie dvere ? Byvam v Prahe a neni sranda mat stale otvorene auto.
2. Kolko by mohla stat vymena oprava ? Viete to niekto spravit ? V autorizovanim servise zacali na mna ze 7 000 kc novy svazek kabelu + prace, to sa mi teda zda hodne prehnane
Dikes.
Opel Astra 1.7 CDTI 59kw, 5dv. hatchback. r.v.:2005
Motor: Z17DTL
Motor: Z17DTL
Re: Svazek kabelu u dveri pasazera za ridicem
Prostuduj si to tady : https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewto ... =45&t=4194 , myslím že to dáš klidně sám...
Zafira B 1.9 CDTI OPC Line 110kw, Bi-Xenony, Panorama, Recaro sedačky, MKJ, MVK, Raspberry Pi - RaspBMC, parkovací kamera, Mini 0803 Ambarella, NAVI CD70, Sport, r.v.2007
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Programování OP-COM, denní svícení, zamykání po rozjezdu a pod ...
Re: Svazek kabelu u dveri pasazera za ridicem
Dikes, jj mal si pravdu, ked som to rozmontoval podla navodu, som zistil ze 4 zo 6 kablov su uplne preseknute.
Inak som zistil ze sa dvere daju zamknut tak, ze vopcham klucik do tej diery pri zamku co je, nieco tam cvakne a po zavreni dveri su zamknute. UFF tak to mi odlahlo, pretoze parkovat v Prahe s otvorenym autom ma fakt desilo
Nechapem ze mi to v servise nepovedali ze sa to da zamknut...
Inak som zistil ze sa dvere daju zamknut tak, ze vopcham klucik do tej diery pri zamku co je, nieco tam cvakne a po zavreni dveri su zamknute. UFF tak to mi odlahlo, pretoze parkovat v Prahe s otvorenym autom ma fakt desilo
Nechapem ze mi to v servise nepovedali ze sa to da zamknut...
Opel Astra 1.7 CDTI 59kw, 5dv. hatchback. r.v.:2005
Motor: Z17DTL
Motor: Z17DTL
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: NÁVOD::oprava nefunkčního centrálního zamykání
Témata sloučené...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: NÁVOD::oprava nefunkčního centrálního zamykání
Ja zrovna o vikendu objevil, ze nefunguje cidlo otevreni dveri. Nedovrene dvere to nehlasi a nerozsviti se po otevreni. Asi nejprv kouknu na kablik.
Re: NÁVOD::oprava nefunkčního centrálního zamykání
Len pre informaciu:
Existuje opravna sada s 200mm zvazkom. Je to druhovyroba od znacky VEMO.de
Kod je V40-83-0010 alebo V40-83-0011
http://worldpac.vemo.eu/media/downloads ... tmover.pdf
Existuje opravna sada s 200mm zvazkom. Je to druhovyroba od znacky VEMO.de
Kod je V40-83-0010 alebo V40-83-0011
http://worldpac.vemo.eu/media/downloads ... tmover.pdf
Astra H Caravan 1.7 CDTi (17DTH), 6xABG, ABS, ESP, PDC, Fog Lights, BC + Check Control, CD70+CID
Astra G Hatchback 1.7 TD (1.7TD) 1999-2008 R.I.P.
Diagnostika MDI, OPCOM, LAUNCH X431
Servis mobilných telefónov všetkých značiek
Astra G Hatchback 1.7 TD (1.7TD) 1999-2008 R.I.P.
Diagnostika MDI, OPCOM, LAUNCH X431
Servis mobilných telefónov všetkých značiek
Kabelove svazky zadnich dveri, signalizace otevreni
Ahoj.
Mel jsem problemy se signalizaci otevrenych dveri u zadnich dveri. Nejprv na jedne strane. Kontrolka svitila behem otevirani dveri prerusivane, az prestala svitit uplne. Po otevreni dveri se ani nerozsvitil interier. Pak to zniceho nic prestalo i na druhe strane vzadu. Pak jsem si vsiml, ze vlevo prestal hrat reproduktor a nez jsem to stihl vyresit, tak taclo piskat v radiu.
V servise zkontrolovali obe strany. Na jedne je to pry ok a na druhe byl kabelovy svazek dost zlamany a vodice prozkratovane.
Svazek opravili. Radio je ok, repro hraje, central centraluje. Ovsem nefunguji dale cidla otevreni dveri. Ani na jedne strane vzadu.
Cim to muze byt? Kam a jak je to zapojene, ze spolu souvisi obe stranz? Pojistku jsem v manualu na neco takoveho nenasel.
Mel jsem problemy se signalizaci otevrenych dveri u zadnich dveri. Nejprv na jedne strane. Kontrolka svitila behem otevirani dveri prerusivane, az prestala svitit uplne. Po otevreni dveri se ani nerozsvitil interier. Pak to zniceho nic prestalo i na druhe strane vzadu. Pak jsem si vsiml, ze vlevo prestal hrat reproduktor a nez jsem to stihl vyresit, tak taclo piskat v radiu.
V servise zkontrolovali obe strany. Na jedne je to pry ok a na druhe byl kabelovy svazek dost zlamany a vodice prozkratovane.
Svazek opravili. Radio je ok, repro hraje, central centraluje. Ovsem nefunguji dale cidla otevreni dveri. Ani na jedne strane vzadu.
Cim to muze byt? Kam a jak je to zapojene, ze spolu souvisi obe stranz? Pojistku jsem v manualu na neco takoveho nenasel.