Zapojení tlačítka SPORT

Návody ze všech sekcí na jednom místě
Odpovědět
Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 27
Registrován: 04 kvě 2008, 13:14
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od Promax » 06 dub 2010, 14:02

Dá sa cez Tech2 naprogramovať znegovanie tlačítka sport, jazdím stále so zapnutým... a nebaví ma vždy po naštartovaní zapínať túto funkciu 10-15 krát denne.Pri zapnutí zapalovania by sa zaplo a vypnúť sa dá po stlačení tlačítka, ESP by sa tiež dalo vypínať,na rozdiel od toho, keby som to spojil natvrdo... má niekto riešenie?
Astra J ST 2,0CDTI Cosmo flex ride,AFL,grey technical 5/11

Reklama
 

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 27
Registrován: 04 kvě 2008, 13:14
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od Promax » 06 dub 2010, 14:09

ak to nepôjde naprogramovať, dám tam jedno relé,ktoré dá krátky impulz pri zapnutí zapalovania...
Astra J ST 2,0CDTI Cosmo flex ride,AFL,grey technical 5/11

Uživatelský avatar
vojta
Příspěvky: 2754
Registrován: 29 led 2009, 18:24
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od vojta » 06 dub 2010, 16:13

nejde to naprogramovat
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC

DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel

Uživatelský avatar
Promax
Příspěvky: 27
Registrován: 04 kvě 2008, 13:14
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od Promax » 06 dub 2010, 16:26

Dík, použijem variant B
Astra J ST 2,0CDTI Cosmo flex ride,AFL,grey technical 5/11

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od x-father » 06 dub 2010, 17:52

No co ja vim, tak SPORT tlacitko aktivuje jinou vstrikovaci mapu. Jsou i chiptuningy, ktere upravuji druhou mapu, takze si zapnes "nacipovani" tlacitkem sport. Treba by nejakej guru pres cipovani dokazal ty mapy v jednotce prohodit. Nicmene pokud mas sport komplet i s prepinanim posilovace a s podvozkem, tak by z toho vzniknul docela paskvil :-)

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od JohnyBA » 06 dub 2010, 19:12

pokial viem tak tu niekto pisal ze sport nezmeni vykon motora, cize mapa je rovnaka, len plynovy pedal je citlivejsi a ma rychlejsie reakcie
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

Uživatelský avatar
Westler
Příspěvky: 907
Registrován: 04 led 2010, 18:26
Bydliště: CR - Morava

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od Westler » 06 dub 2010, 19:44

JohnyBA píše:pokial viem tak tu niekto pisal ze sport nezmeni vykon motora, cize mapa je rovnaka, len plynovy pedal je citlivejsi a ma rychlejsie reakcie
Ano, take jsem zastancem tohoto nazoru (+ jine nastaveni el.serva a tlumicu). Ostatne proc by tam vyrobce daval dve mapy a nenechal jen tu "silnejsi"? Nema to logiku.
Astra • 1.6 • Enjoy • Easytronic • 2009 • 17"

Uživatelský avatar
JohnyBA
Příspěvky: 470
Registrován: 09 kvě 2009, 09:58
Bydliště: Bratislava/Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od JohnyBA » 06 dub 2010, 19:50

no zaujimave je, ze pri chiptunningu od eds je napisanych +30koni pri zapnutom tlacitku sport :-)

vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System
Opel Astra H, 1.9CDTI 74kW, 11/2007
Spotreba: Obrázek

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od Kesi » 06 dub 2010, 20:00

JohnyBA píše:no zaujimave je, ze pri chiptunningu od eds je napisanych +30koni pri zapnutom tlacitku sport :-)

vid.
http://eds-motorsport.de/shop/de/EDS-IP ... ing-System
Ale to je ich úprava ;)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
x-father
Příspěvky: 1457
Registrován: 05 kvě 2008, 21:12
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení tlačítka SPORT

Příspěvek od x-father » 06 dub 2010, 20:29

Netvrdim, ze je druha mapa vykonejsi. Tvrdim, ze je jina.

I tusim RomanK tady psal,m ze ma jednotka dve mapy. Jak jsem nedavno zjistil, tak existuji chiptuningy, kde se skutecne da upravit jiny vykon pro stav s vypnutym tlacitkem a jiny pro zapnuty. To take nasvedcuje faktu, ze jsou tam mapy dve.

Ja osobne jsem si SPORT pred nejakou dobou poridil a podle me se fakt chova jinak. Neni to jen o jinem chodu pedalu. Motor je podle me ve sport rezimu sviznejsi - rychleji jde do otacek a driv nastupuje tah - nema tak vyrazny "turbo efekt".

Napriklad pokud pojedu po rovince na strojku s 2500 otackama a prudce seslapnu plyn na doraz, pak uberu zpatky na 2500 otacek a se zapnutym sportem udelam to same, tak je proste znat rozdil. Pritom seslapnout pedal nadoraz trva zlomek vteriny a pokud by to bylo jen o tom, ze plyn ma kratsi chod, tak by se mal v takovem pripade projevit minimalni rozdil.

Kdyz prudceji seslapnu plyn se zapnutym sportem, tak citim mnohem vyraznejsi trhnuti jak motor zabere.

V manualu je pak tusim napsano: "zmeni se nastaveni skrtici klapky a motor reaguje na povely plynoveho pedalu rychleji".

Odpovědět