Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na str.13
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Ale na tom ruském odkazu se mluví právě o novějším způsobu napojení klapky na motorek, pomocí toho mezikusu.
Pokud to otrocky přeložím :
Nová modifikace klapky
GM změnil klapku a provedl potřebné změny (viz foto), nyní je problém "rozbití" klapky irelevantní, ale bohužel v případě situace popsané v této části je elektrický pohon rozbit, což je dvakrát dražší, takže aktuální stabilizátor (viz Obr. dále) jeho význam není ztracen!
Pokud to otrocky přeložím :
Nová modifikace klapky
GM změnil klapku a provedl potřebné změny (viz foto), nyní je problém "rozbití" klapky irelevantní, ale bohužel v případě situace popsané v této části je elektrický pohon rozbit, což je dvakrát dražší, takže aktuální stabilizátor (viz Obr. dále) jeho význam není ztracen!
- Reklama
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Stan. píše:Tvar a uchycení svorkovnice u motorku by přepólování neměl dovolit, spíše co Op-com vyhodil za chybu.formatic píše:To mě taky napadlo, odpoledne to prověřím, díky moc.Marek65 píše:Nezapojil si opacne kable do motorceka? Nie je treba nic kalibrovat, motorcek ide bez kalibracie automaticky na oba dorazy, podla toho ci sa stlaci tlacidlo vnutornej recirkulacie alebo nie.
Zapojení mám správně. Motorek s klapkou s externím napájením funguje na obě strany.
Z auta funguje pouze zaparkování pro venkovní sání - naměřím normálně 12V. Po přepnutí na vnitřní cirkulaci nenaměřím nic a klapka se nehne. Tlačítko svítí a větrák zpomalí. Už nevím co s tím, možná to nefunguje dlouho a možná jsem o tom ani nevěděl.
OPCOM viz příloha
Díky všem.
Opel Astra H - Caravan - 1.7CDTI - Z17DTH - 74kW - 01/2005
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Chybový kód B0225 -Zkrat na kostru v proudovém okruhu (nízké napětí),
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Stan. píše:Chybový kód B0225 -Zkrat na kostru v proudovém okruhu (nízké napětí),
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.
Super, moc děkuji, rozeberu to a zkontroluju.
Opel Astra H - Caravan - 1.7CDTI - Z17DTH - 74kW - 01/2005
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
Ex: Opel Vectra 95A 1.8i - hatchback
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
To je pravda ze konektor to nedovoluje, skor v pripade ze by mal rozobraty konektor alebo dorabal by obmedzovac prudu, vtedy je to mozne.
EX:Opel Astra 1.6 85kW 2009 (Z16XER)
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Takže ještě jednou - ten mezikus na fotce dole přijde pravou stranou do toho pouzdra na klapce a levou stranou do motorku ? Nebo to je celé jinak ?
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Ano presne tak, ved opacne to ani nemoze pasovat.
EX:Opel Astra 1.6 85kW 2009 (Z16XER)
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
EX: Opel Astra 1.6 77kW 2005 (Z16XEP), Irmscher packet
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Díky, ještě se zeptám, zda ten výstupek na mezikusu (označen modrou špkou) přijde do té trubičky nebo zda v té trubičce musí být pro ni výřez.
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Možná se to už probíralo, ale nenašel jsem.
Otázka: Jak je vyřešeno vypnutí motorku klapky, když dojede do uzavřené polohy?
Motorek mi utrhl klapku, protože osmička se otočí 2x dokola než se vypne motorek. Zkoušel jsem podržet tu osičku, ale nejde zastavit. Se nedivím, že to utrhlo klapku od osky.
Koncáky tam nejsou, tak je to asi přes nějakej zátěžák....a ten je kde?
Edit: takže vyrobit stabilizátor na snížení krouťáku motorku
Otázka: Jak je vyřešeno vypnutí motorku klapky, když dojede do uzavřené polohy?
Motorek mi utrhl klapku, protože osmička se otočí 2x dokola než se vypne motorek. Zkoušel jsem podržet tu osičku, ale nejde zastavit. Se nedivím, že to utrhlo klapku od osky.
Koncáky tam nejsou, tak je to asi přes nějakej zátěžák....a ten je kde?
Edit: takže vyrobit stabilizátor na snížení krouťáku motorku
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Chlape,kazdy rozumny clovek,uz ho ma davno vyrobeny a zamontovany .Oťas píše:Edit: takže vyrobit stabilizátor na snížení krouťáku motorku
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM