NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
-
- Příspěvky: 124
- Registrován: 01 pro 2009, 14:21
- Bydliště: Hostivice Praha-zapad
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
colli zdemontuj samotny egr, termostat nie
egr ma 4 srouby ( 2ks su uplne dole akokeby pod ventilom )
ps. daj vediet ci cistenie pomohlo a cim si egr cistil, hodne zdaru
egr ma 4 srouby ( 2ks su uplne dole akokeby pod ventilom )
ps. daj vediet ci cistenie pomohlo a cim si egr cistil, hodne zdaru
- Reklama
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
čau,dnes jsem ho vyndal.docela je zanešený.jak poznám,že je špatný? Málo prostoru na ruce. vytahnul jsem baterii s držákem,abych to egr mohl vůbec vyndat. Jeden spodní šroub byl, už trochu žvejklej takže mi to dalo zabrat to vůbec povolit a nezničit ho ještě víc. Koupil jsem cistic od motipu na karburatory.
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Zdravim vespolek,
mám Astra H 1,7 cdti 74kw r.v. 2004. Nedávno se mi začala samovolně rozsvěcet při jízdě kontrolka ESP + auto s klíčkem (servis) a auto se mi hodilo do nouzového režimu, tudíž jízda pouze na rychlostní stupeń 1, max 15km/h. Po chvíli auto opět jeĺo jak má. Začalo se mi to stávat častěji a po krátkém čase se mi auto začalo házet do nouz.režimu již po nastartování (rozvěcené kontrolky a otáčky volnoběhu cca 1400 a to opakovaně. Proto jsem zajel na diagnostiku TECH 2, která mi napsala chybu u snímače plyn.pedálu a bylo mi doporučena jeho výměna. Pedál jsem dnes vyměnil ale auto po nastartování se ihned přeplo do nouzáku znovu. Nevíte někdo prosím co by to mohlo způsobovat? Mohl by to být EGR ventil ??? Když dojíždím do křižovatky a vyřazuji na neutrál zůstanou mi otáčky chvíli na cca 900 tam chvíli ručička setrvá a po chvilce začnou otáčky pomalu padat na hodnotu volnoběhu kterou má motor mít. Může to souviset? Budu moc vděčný za jakékoliv rady. Díky M.
mám Astra H 1,7 cdti 74kw r.v. 2004. Nedávno se mi začala samovolně rozsvěcet při jízdě kontrolka ESP + auto s klíčkem (servis) a auto se mi hodilo do nouzového režimu, tudíž jízda pouze na rychlostní stupeń 1, max 15km/h. Po chvíli auto opět jeĺo jak má. Začalo se mi to stávat častěji a po krátkém čase se mi auto začalo házet do nouz.režimu již po nastartování (rozvěcené kontrolky a otáčky volnoběhu cca 1400 a to opakovaně. Proto jsem zajel na diagnostiku TECH 2, která mi napsala chybu u snímače plyn.pedálu a bylo mi doporučena jeho výměna. Pedál jsem dnes vyměnil ale auto po nastartování se ihned přeplo do nouzáku znovu. Nevíte někdo prosím co by to mohlo způsobovat? Mohl by to být EGR ventil ??? Když dojíždím do křižovatky a vyřazuji na neutrál zůstanou mi otáčky chvíli na cca 900 tam chvíli ručička setrvá a po chvilce začnou otáčky pomalu padat na hodnotu volnoběhu kterou má motor mít. Může to souviset? Budu moc vděčný za jakékoliv rady. Díky M.
- BikerMarius
- Příspěvky: 869
- Registrován: 04 dub 2012, 10:10
- Bydliště: Ústí nad Labem/Liberec
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Měl jsem něco podobného chyba plynového pedálu oba potenciometry najednou. Auto nastartovalo normálně ale hned jak jsem se dotkl plynu nouzák...projel jsem forum a bylo mně doporučeno vyndat pojistkovou skříň mrknout na kontakty pod ní trochu kontaktolu a od března v pohodě.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Jj jenže já nemusím ani šlapat na pedál a cca 2s po nastartování se rozsvítí první ESP a poté ihned servis.kontrolka a nouzák
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Čau lidi mam opel zafiru 1.7 cdti ,dtr 2008 , prosím o radu dnes jsem nastartoval a asi za pět sekund se auto začlo dusit reakce plynu vubec žadná rožla se kontrolka auto s klíčkem .Zjistil jsem že tam mám dvě chyby 40952 a druhá 2995A nevíte někdo co to znamená díky za rady.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
P0409 znamená "závada na ventilu recirkulace výfukových plynů"
P0299 Regulace tlaku turbodmychadla, požadovaný tlak turbodmychadla příliš nizký.
P0299 Regulace tlaku turbodmychadla, požadovaný tlak turbodmychadla příliš nizký.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Diky za odpověd ,Denny co si o tom myslíš je ta hlavní příčina těch chyb ten EGR ventil bude ho stačit jen vyčistit
P0409 znamená "závada na ventilu recirkulace výfukových plynů"
P0299 Regulace tlaku turbodmychadla, požadovaný tlak turbodmychadla příliš nizký.
P0409 znamená "závada na ventilu recirkulace výfukových plynů"
P0299 Regulace tlaku turbodmychadla, požadovaný tlak turbodmychadla příliš nizký.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
Ahoj,
mám podezření že mi blbe EGR ventil, tak mi to prosím zkuste rozseknout zda je to opravdu on
Často se mi rozsvěcí během jízdy kontrolka motoru. V 90% případů kontrolka svítí vždy za jízdy nad cca 120 km/hodinu. V podstatě cca od 200 tis km to začalo. Rozsvěcovala na pár vteřin na cca 750 ujetých km. A k dnešnímu dni, za těch 10 tis km kdy to dělá, to vzrostlo na cca 1/4 času jízdy kdy svítí a době kdy svítí tak mě elektronika nepustí přes 3500 otáček a auto netáhne. Původně jsem myslel že za to mohou žhavičky (jednu jsem měl mrtvou), to mi svítila kontrolka motoru ihned po nastartování, to po výměně všech žhaviček už nebylo. V jednotce mam uloženou chybu 50074 a ta se tam objevuje již od těch cca 200 tis km. Když jsem byl v 205 tis km u dennyho na servisu tak mi řekl že tudle chybu nemám řešit. Falconika napadlo zda to není EGR ventil. Po napíchnuti na OP-COM při volnoběžných otáčkách jsem měl tyto hodnoty:
EGR pulse ratio (exhaust gas recirulation) 68%
Pulse ratio boost pressure solenoind valve 42%
EGR position commanded (exhaust gas recirculation) 43%
a po sešlápnutí plynu na podlahu EGR position commanded šel okamžitě na 100% a teď to nevím už jistě zda to byl tendle řádek že EGR pulse ratio (exhaust gas recirulation) nespadl pod 45%.
Díky za odpovědi
mám podezření že mi blbe EGR ventil, tak mi to prosím zkuste rozseknout zda je to opravdu on
Často se mi rozsvěcí během jízdy kontrolka motoru. V 90% případů kontrolka svítí vždy za jízdy nad cca 120 km/hodinu. V podstatě cca od 200 tis km to začalo. Rozsvěcovala na pár vteřin na cca 750 ujetých km. A k dnešnímu dni, za těch 10 tis km kdy to dělá, to vzrostlo na cca 1/4 času jízdy kdy svítí a době kdy svítí tak mě elektronika nepustí přes 3500 otáček a auto netáhne. Původně jsem myslel že za to mohou žhavičky (jednu jsem měl mrtvou), to mi svítila kontrolka motoru ihned po nastartování, to po výměně všech žhaviček už nebylo. V jednotce mam uloženou chybu 50074 a ta se tam objevuje již od těch cca 200 tis km. Když jsem byl v 205 tis km u dennyho na servisu tak mi řekl že tudle chybu nemám řešit. Falconika napadlo zda to není EGR ventil. Po napíchnuti na OP-COM při volnoběžných otáčkách jsem měl tyto hodnoty:
EGR pulse ratio (exhaust gas recirulation) 68%
Pulse ratio boost pressure solenoind valve 42%
EGR position commanded (exhaust gas recirculation) 43%
a po sešlápnutí plynu na podlahu EGR position commanded šel okamžitě na 100% a teď to nevím už jistě zda to byl tendle řádek že EGR pulse ratio (exhaust gas recirulation) nespadl pod 45%.
Díky za odpovědi
Opel Astra Caravan 1.7 CDTi Z17DTH 74 kW, r.v. 2005.
Re: NÁVOD: Čištění AGR(EGR) ventilu
No ja mam nieco podobne, pri rychlejsej jazde nad 100km sa mi rozsvieti kontrolka auto s klucom ak brzdim alebo pustim plyn, pri zosliapnuti to zase zmizne....priklad isiel som na VSetinsku po kopcoch a kazdy zjazd z kopca nudzovy rezim ....riesim to uz pomerne dlho , otestoval som vsetko mozne,turbo , vzduch , daval som pozret trubice ci niesu prasknute a nic
Teraz som mal auto v servise tak som povedal kamaratovi nech skusi mrknut AGR a vycistit ho...po vycisteni ma to suplo do nudzaku uz len raz po ceste do prace ale uz to nezmizlo dokial som nevypol motor....auto vcera vecer dokonca nemalo vykon ale nic nesvietilo...dnes islo zase uplne normalne....Takze sa mi pocitam zasekava ta strunka v AGR....takze som snad objavil konecne dovod
Teraz som mal auto v servise tak som povedal kamaratovi nech skusi mrknut AGR a vycistit ho...po vycisteni ma to suplo do nudzaku uz len raz po ceste do prace ale uz to nezmizlo dokial som nevypol motor....auto vcera vecer dokonca nemalo vykon ale nic nesvietilo...dnes islo zase uplne normalne....Takze sa mi pocitam zasekava ta strunka v AGR....takze som snad objavil konecne dovod
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005