Stránka 5 z 24

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 26 led 2009, 18:16
od Oton
V oplu v Brně!BS auto Brno :lol:

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 26 led 2009, 21:49
od FerdaXXL
Takže jsem dnes úspěšně absolvoval výměnu trysek :D Celé operaci asistovali 2 mekánici a i technik co sám má Astru H. Takže závěr je takový, že to opravdu funguje a všichni přihlížející co mají Astru H hned trysky objednali. Pěkně se to rozpráší po celém skle. Takže hned jak to otestuju v praxi dám vědět. Udělal jsem i pár fotek z mobilu jak postupovat a na co si dát pozor. I sami mechanici se báli, aby neprasklo sklo ! Takže zítra se pokusím udělat stručný návod doplněný fotografiemi z mobilu na co si dát pozor a kam přesně šáhnout šroubovákem. Takže velké díky mechanikům Fandovi , Ondrovi , Bohoušovi a skladníkovi Honzovi a samozřejmě Corsaczkovi :D Všem mechanikům se to velice líbilo a dokonce jsou i tací co se to budou snažit narvat i do Astry F …

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 26 led 2009, 21:56
od Pepino_GH
Gratuluji ;) jsem zvědavý na osvědčení se v praxi, jestli se můžu ptát, kde mají tak šikovné mechaniky?

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 14:40
od FerdaXXL
Takže stručně k tomu jak mekánici včera postupovali. V první řadě sundat komplet celé stěrače. A teď sundat ten černej umělohmotnej kryt. To byla asi ta nejtěžší operace. Tento kryt je uchycen na čtyřech umělohmotných kostkách, které jsou rovnoměrně těsně podél předního skla. Za pomoci dlouhého šroubováku velice opatrně tyto 4 kostky uvolnit. Hrozí zde prasknutí skla! Po odejmutí krytu s původními tryskami je třeba pomocí zapalovače trošku nahřát hadičky a vytáhnout je. Ty původní trysky jak ukázala praxe jdou nejlépe vytáhnout pomocí kleští za použití hrubější síly. Jsou tam takové umělohmotné zarážky a odehnout je pomocí šroubováku se moc neosvědčilo. Ty nové trysky jsou naprosto stejné takže stačí namáčknout a nasadit hadičky. Nasadit bílé kostky na ten černý kryt a opatrně ho namáčknout. Rozhodně nepoužívat moc velkou sílu pokud nějaká kostka nepůjde namáčknout !!! Jinak by mohlo prasknout sklo. Samotné testování stříkání trysek proběhlo až po nasazení a dotažení ramen stěračů, aby se nerozhodila pozice stěračů. Takže toť asi vše. Posílám pár fotek z mobilu ....
trysky_1.jpg
trysky_2.jpg
trysky_3.jpg

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 15:02
od corsaczek
Nemáš zač, rád obšťastňuju mechaniky opla i místní komunitu :-)
Hele podle toho co píšeš bych skoro řekl, že existuje přátelský, vstřícný a všemu otevřený opel servis. Je to ten nový motolsko-brněnský servis co máš na SPZ?

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 17:33
od majkp
No jestli je to v Motole jezdim okolo do prace a jestli uz jsou kluci i zaskoleny... Mas tam na nekoho z nich kontakt? :D

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 21:05
od corsaczek
Tak jestli to Ferda servisuje tam, co koupil, tak je to tohle http://www.bsauto.cz/.

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 21:46
od jamborek
A udělátko na štelování trysek..
vv.JPG
vv.JPG (1.99 KiB) Zobrazeno 4332 x
6ei0-39.jpg

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 22:01
od FerdaXXL
No, ale tyto videa už sem vložil Corsaczek na třetí stránce tohoto topicu :?

EDIT: To že mám na podložce napsáno BS Auto neznamená přece vůbec nic ;) Já třeba viděl podložky "opel-astra-h" a taky sem si tam auto nekoupil. Teda aspoň prozatím :lol:

Re: POPIS::Nastavení trysek ostřikovače

Napsal: 27 led 2009, 22:04
od jamborek
FerdaXXL píše:No, ale tyto videa už sem vložil Corsaczek na třetí stránce tohoto topicu :?
sorry, nevšiml jsem si :cry: