Stránka 1 z 2

Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 13:20
od CandyX
Borci, tusite niekto co moze robit taketo zvuky pri opätovnom zosliapnuti spojky pri pohynani sa?

http://www.youtube.com/watch?v=rdYudkPo ... er&list=UL


Respektive +- rovnaky zvuk to dava ked namieste preslapavam spojku, vytlacim=ticho, pustam pedal=zvuk, s vypnutym motorom a pri preslapavani=ticho

http://www.youtube.com/watch?v=qCqX4djIdZI


Zacalo to robit po vymene prevodovky v Opli na Panonskej - hosi tam zacali nieco tocit ze ci to nie je klimatizacia a ze to je vlastne vsetko OK :( - no proste nocomment

Prijmaci technik (starsi a podla jeho uvah aj skusenejsi clovek) z ineho Opla v BA hovoril ze na 90% dvojhmotak. Za pripadne rozobratie a presne urcenie problemu chcel uz 120€ (ale napr. postupne zvysovanie otacok na neutrali nie je sprevadzane ziadnymi extra vibraciami - co podla viacerych clankov sa vadny zotrvak prejavy prave rozvibrovanim.

Pohravam sa s myslienkami ze na Panonskej si chlapci u mna vymenili zotrvacnik a dufali, ze euforiou z novej prevodovky ohluchnuty, nebudem pocut tie zvuky pri manipulacii so spojkou. Alebo toto uz prilis popustam uzdu svojej fantazie? Viete niekto niekde preverit ci zotrvaky do 1,9 dieslov su identicke ako pri 1,6turbo benzine? Keby boli navzajom kompatibilne tak by to vyrazne rozsirilo potencial na takyto change.

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 13:56
od denny
100pro nejsou stejné.

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 13:59
od Mato87
Jedine priemer je rovnaky...

pre info: Z19DTH je dimenzovany 430Nm +/-35Nm

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 14:23
od denny
Asi ti to bude na nic,ale info ti dám asi vyčerpávající

Pro motor Z19DTH do čísla motoru 17361103/04511800/ je Sachs 240mm 2 294 000 296,
cena 21.251,-Kč vč DPH.
Pro motor Z19DTH od čísla motoru 17361104/04511801/ je Sachs 240mm 2 294 000996,
cena 22554,-Kč vč DPH
Pro motor Z16LET je Sachs 215mm 2 294 000 511 cena 17.472,-Kč vč DPH.

Takže ani průměr není stejný. ;)

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 14:51
od bacardi
Z16XEP ma tiez dvojhmotu ? co to asi stoji ?

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 15:15
od denny
Z16XEP nemá dvouhmotu.
Má pouze origo do čísla motoru 20KC904 setrvák 06 16 169-cena 10.805,-Kč.Od čísla motoru 20KC905 je setrvák 56 16 016-cena 10.805,-Kč.Ceny vč DPH.

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 15:28
od bacardi
denny: dakujem za info

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 15:44
od Mazety
už se to vyrábí v neorigo verzi? ty ceny jsou raketa jako pro soukromého uživatele
např. transit jde zaměnit dvouhmotu za obyč

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 17:59
od CandyX
denny píše:Asi ti to bude na nic,ale info ti dám asi vyčerpávající

Pro motor Z19DTH do čísla motoru 17361103/04511800/ je Sachs 240mm 2 294 000 296,
cena 21.251,-Kč vč DPH.
Pro motor Z19DTH od čísla motoru 17361104/04511801/ je Sachs 240mm 2 294 000996,
cena 22554,-Kč vč DPH
Pro motor Z16LET je Sachs 215mm 2 294 000 511 cena 17.472,-Kč vč DPH.

Takže ani průměr není stejný. ;)
Denny, moc dik!, teda sancu ze by nieco menil mame minimalizovanu - musel by mat druhu Z16LET.

Stale mi hlava nechce nejak pobrat, co tam mohlo klaknut ihned po vymene prevodovky; alebo tam mohol nieco domrvit/nepodotahovat? -najviac ma vytaca ze typek ober-expert mi bude do oci tvrdit, ze bud nic nepocuje a ked, tak, ze ide o beznu vôlu v prevodovke.

Re: Dvojhmotny zotrvacnik?

Napsal: 09 lis 2010, 19:06
od swabel
Nenaraza len o nieco tiahlo? (malo by tam byt nejake nie?) Pozeral si aj pod kapotu?