1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Nezabúdaj že objem ničím nenahradíš. 2,0 určite lepšie ťahá ale 1,6-ku asi za to isté budeš musieť viac vytáčať.......http://auto.server.sk/automobily.asp?id=33489
Corsaczek: Nemyslel som to v zlom, chcel som povedať že možno pre mňa ostrý štýl je pre teba cúvanie.....
Corsaczek: Nemyslel som to v zlom, chcel som povedať že možno pre mňa ostrý štýl je pre teba cúvanie.....
Caravan, 1,9 CDTI 88 kW, 5,5 l / 100 km. EGR OFF:-)
- Reklama
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Corsaczek hold asi ukazateľ paliva a palubný PC klame viac ti k tomu povedať nemôžem
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
K tý spotřebě, když honim mou 1,9CDTI 110KW, v tom smyslu, že ji opravdu honím, jedu plnej plyn a točím ji, tak mi jde spotřeba k 10l.
Jinak k výkonu, líbí se mi zátah ze spoda, ale to je tak všechno. S benzínem se vyřádím daleko víc.
Jinak k výkonu, líbí se mi zátah ze spoda, ale to je tak všechno. S benzínem se vyřádím daleko víc.
Astra H Caravan, 1,9 CDTi 110KW, r.v. 2006
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Myslim ze nie je moc stastne tahat sem J-cko 1,6T, ktore je v tejto motorizacii o extremnych 160kg tazsie, ma o 4% vacsi priemer kolies - teda na asfalt sa dostane menej krutaku a posledna podstatna vec je, ze motor v J-cku uz nema overboost +40Nm. (ak si dobre pamatam tak podla papierov ma J-cko aj tych zakladnych 230Nm o 200 otaciek neskor ako H)
V pripade H-cka a jeho este iba Euro4 norme, je mozne bez rizika ze neprejde emisnou vymenit predny katalizator za cistu ruru (130€) a tym ziskat dalsich 8-12Nm, ale v skutocnosti bolo viac postrehnutelnejsie rychlejsie tlakovanie vzduchu po preradeni kedze vyfokove plyny uz nie su brzdene hned za lopatkami turba.
Werewolf mam pre teba este jednu dobru spravu (teda co sa dynamiky tyka), vlastne nie som si uplne isty ci vsetky 170PS dvojlitre maju tu dlhu verziu prevodovky (rovnako ako diesle), napr. na stvorku 1,6T tlaci proti o 12% lahsiemu prevodu ako spominany 2,0T. Tou blbou strankou veci je ze pri 140tacho toci sestka cez 3300ot.
V pripade H-cka a jeho este iba Euro4 norme, je mozne bez rizika ze neprejde emisnou vymenit predny katalizator za cistu ruru (130€) a tym ziskat dalsich 8-12Nm, ale v skutocnosti bolo viac postrehnutelnejsie rychlejsie tlakovanie vzduchu po preradeni kedze vyfokove plyny uz nie su brzdene hned za lopatkami turba.
Werewolf mam pre teba este jednu dobru spravu (teda co sa dynamiky tyka), vlastne nie som si uplne isty ci vsetky 170PS dvojlitre maju tu dlhu verziu prevodovky (rovnako ako diesle), napr. na stvorku 1,6T tlaci proti o 12% lahsiemu prevodu ako spominany 2,0T. Tou blbou strankou veci je ze pri 140tacho toci sestka cez 3300ot.
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Tu šestku mohli udělat trochu líp. Ale o 1.6T jsme se bavili v H ne v J...
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Jasna vec ze H, porovnanie som napisal len na margo linku od Steve-ho
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Nó, tomu říkám spotřeba při sportovní jízdě!Apikkk píše:K tý spotřebě, když honim mou 1,9CDTI 110KW, v tom smyslu, že ji opravdu honím, jedu plnej plyn a točím ji, tak mi jde spotřeba k 10l.
- irmscher
- Příspěvky: 1226
- Registrován: 15 říj 2010, 17:20
- Bydliště: Praha 10, Praha 22
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Werewolf píše:No na co to chci, chci jezdit za pár drobnejch, to asi každej že Chci si užít živou jízdu, občas si zařádit, ale chci auto vzít taky na nějakej větší výlet (tím myslím 2000km) jet po dálnici trochu rychlejš. Ročně tak 15 000km. Ale většinou jezdim couračky typu do 25 km...
A k té nabídce, ano 1.9 je dost v německu. Zde v čr je 2008 za 330 tis. za tu cenu mám 1.9 z de v plný výbavě...
na couračky moc turbodiesely nejsou..spíše na dálniční akce...ani to neohřeješ
http://www.astraopc.estranky.cz/ Astra OPC
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
na peklo se zvoní tlačítkem SPORT
Re: 1.6T 132kW vs. 1.9CDTI 110kW
Zdravím,
co se týče 2.0t a 1.9td 110kw jsou si hodně podobné co se týče nástupu krouťáku. Alespoň mě to tak přišlo. Naftě dochází dřív dech. 1.6T my příjde trochu línější (astra J). Nafta bude jezdit určitě za mín. Benzín zase méně starostí. u 2.0t by mělo být v základu IDS+ což musím vychválit. jsem s tím max spokojen a určitě až "odejdou" zas je tam dám. stojej sice mazec ale auto starší 7 let má u opla slevu na díly 30% tak vyjdou na 20-25tis . Nic proti naftě ale doporučuji benzín.
Caravan 2.0T 125Kw
co se týče 2.0t a 1.9td 110kw jsou si hodně podobné co se týče nástupu krouťáku. Alespoň mě to tak přišlo. Naftě dochází dřív dech. 1.6T my příjde trochu línější (astra J). Nafta bude jezdit určitě za mín. Benzín zase méně starostí. u 2.0t by mělo být v základu IDS+ což musím vychválit. jsem s tím max spokojen a určitě až "odejdou" zas je tam dám. stojej sice mazec ale auto starší 7 let má u opla slevu na díly 30% tak vyjdou na 20-25tis . Nic proti naftě ale doporučuji benzín.
Caravan 2.0T 125Kw
Astra Caravan 2.0Turbo 125kw