Za 100t v dieselu seženeš stejně zpravidla jen šrot a vzhledem k budoucí stk to jsou jen problémy...
Jinak to jsou takové řeči...na to aby se nic nestalo nemusíš jezdit 3x ročně na revizi. Stejně tak se může cokoliv posrat kdybys na ni jezdil každý měsíc. Únik může nastat kdykoliv a revize na něj nemá vliv. Zákon hovoří jasně, vždy se něco posere když to nejmíň čekáš a nejlépe hned potom co to bylo zkontrolováno

To dříve začneš cítit sám než na tu revizi dojedeš. Navíc ta šance,že by nastal problém je naprosto minimální. Stejně pokud se to někomu nebude líbit, tak tě udá. Jezdit bez nálepky je nesmysl.
A plnící otvor pod víčkem nádrže? Tomu už se musím smát. Ve světě běžná věc je u našich chcíplých montážníků nepřekonatelný problém řešitelný zpravidla jen za příplatek a ještě s fůrou keců.....
Jinak olej ano,ventily ano (lepší asi udělat hned) a přimazávání je 50/50. Sám ho nemám (už 100tkm) byť je pro tento motor doporučováno. Osobně nejsem ani úplně přesvědčen o jeho účinku.