Miloshuf automaticky caravan II.
Napsal: 02 říj 2009, 14:45
Koupeno až u moře kus za Hamburkem. Samozřejmě automat rv. 3/2005, 84t km při koupi, nyní 231t (09-2021).
VELKÉ DÍKY PATŘÍ ROMANOVI K. ZA RADY PŘI KOUPI A HLAVNĚ DOVOZ TAM, ZPĚT UŽ JSEM JEL SÁM
Výbava:
- motor 1.8 92kw (125koniku) Z18XE
- barva Star Silver 3
- ALU originál Opel 16x6,5
- xenony
- rádio CD 30 MP3
- grafický informační displej GID
- elektronická klimatizace se senzorem kvality vzduchu
- čelní, boční a hlavové airbagy pro řidiče a spolujezdce
- aktivní opěrky hlavy u předních sedadel
- elektricky ovládaná okna vpředu
- elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- tónovaná skla středních a zadních oken
- chromované lišty bočních oken + střešní nosiče chrom
- kryt zadního prostoru, práh krytý nerezovým plechem
- středová loketní opěrka sedadla řidiče polohovatelná
- sedadlo řidiče s bederní opěrkou
- tempomat
- ovládání rádia na volantu
- palubní počítač
- kontrolní systém
- dešťový senzor
- zpětné zrcátko citlivé na světlo
- přepínač na sportovní režim
- parkovací asistent
- držák brýlí
- přední mlhová světla
- elektronický stabilizační systém (ESP)
- sada Flex Organizer se sítí do zavazadlového prostoru
Dodělané úpravy:
- CID - barevný informační displej (v češtině)
- rádio CD70 (v češtině)
- UHP - mobilní portál s technologií bluetooth (v češtině)
- automatické rozsvícení světel po nastartování
- dálkové zavírání a otevírání oken klíčkem
- folie Llumar
- OPC Volant
- tmavé boční blikače Hella
- repro Pioneer TS-Q172C
- odstraněn nápis ASTRA a obsah motoru na kufru, zbyl pouze znak Opel
- ostřikovače z insignie
- tlačítko DDS - monitoruje únik vzduchu z pneu
- solární čelní sklo s "pruhem"
Pokud byste taky chtěli benzínovou astru s automatem, doporučuji přečíst tento můj článek, kde jsem popsal snad všechny výhody/nevýhody po pár letech používání.
https://www.opel-astra-h.cz/moje-zkusen ... 90-000-km/
V podstatě měním jen díly a olej v pravidelných intervalech a jezdím...
Aktuality k mojí astře najdete na Opelforu v tomto tématu
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=142&t=9939
VELKÉ DÍKY PATŘÍ ROMANOVI K. ZA RADY PŘI KOUPI A HLAVNĚ DOVOZ TAM, ZPĚT UŽ JSEM JEL SÁM
Výbava:
- motor 1.8 92kw (125koniku) Z18XE
- barva Star Silver 3
- ALU originál Opel 16x6,5
- xenony
- rádio CD 30 MP3
- grafický informační displej GID
- elektronická klimatizace se senzorem kvality vzduchu
- čelní, boční a hlavové airbagy pro řidiče a spolujezdce
- aktivní opěrky hlavy u předních sedadel
- elektricky ovládaná okna vpředu
- elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
- tónovaná skla středních a zadních oken
- chromované lišty bočních oken + střešní nosiče chrom
- kryt zadního prostoru, práh krytý nerezovým plechem
- středová loketní opěrka sedadla řidiče polohovatelná
- sedadlo řidiče s bederní opěrkou
- tempomat
- ovládání rádia na volantu
- palubní počítač
- kontrolní systém
- dešťový senzor
- zpětné zrcátko citlivé na světlo
- přepínač na sportovní režim
- parkovací asistent
- držák brýlí
- přední mlhová světla
- elektronický stabilizační systém (ESP)
- sada Flex Organizer se sítí do zavazadlového prostoru
Dodělané úpravy:
- CID - barevný informační displej (v češtině)
- rádio CD70 (v češtině)
- UHP - mobilní portál s technologií bluetooth (v češtině)
- automatické rozsvícení světel po nastartování
- dálkové zavírání a otevírání oken klíčkem
- folie Llumar
- OPC Volant
- tmavé boční blikače Hella
- repro Pioneer TS-Q172C
- odstraněn nápis ASTRA a obsah motoru na kufru, zbyl pouze znak Opel
- ostřikovače z insignie
- tlačítko DDS - monitoruje únik vzduchu z pneu
- solární čelní sklo s "pruhem"
Pokud byste taky chtěli benzínovou astru s automatem, doporučuji přečíst tento můj článek, kde jsem popsal snad všechny výhody/nevýhody po pár letech používání.
https://www.opel-astra-h.cz/moje-zkusen ... 90-000-km/
V podstatě měním jen díly a olej v pravidelných intervalech a jezdím...
Aktuality k mojí astře najdete na Opelforu v tomto tématu
https://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=142&t=9939