Opel Astra Caravan 1.7 CDTI 74 kw - Maxnuke
Napsal: 17 bře 2016, 21:18
Už to budou 2 měsíce co jsem opět přesedlal na naftový caravan. Níže hodím pár info a fotky.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTI 74 kw r.v 9/2007 při koupi 164 000 km. Barva stříbrná metalíza.
Výbava:
- 6 rychlostí
- mlhovky
- dešťoví senzor
- všechny okna v elektrice
- CD 70 + CID
- interiér v celo kůži
- tempomat
- zadní parkovací senzory
- automatická klimatizace
- vyhřívání sedadel
- originální tažné zařízení
Plánované dodělávky:
- ostřikovače Insignia
- přední parkovací senzory
Opravy hotové a plánované:
- korekce laku a oprava škrábanců
- výměna manžety řadící páky a horní plaketky
- výměna gumových pedálů
- korekce kůže (dva menší škrábance)
- oprava prasklinky na předním skle
- výměna ventilu pro regulaci tlaku turba - 164 000 km
- nová baterie + držák - 164 000 km
Za dva měsíce jsme spolu najeli 4000 km a opět se mě potvrdilo, že na dálnici je 1.7 74 kw super spolehlivé a úsporné auto. První otrkání se bohužel neslo ve znamení oprav a to regulační ventil turba. Astra dostala nový a vše funguje jak má. Baterka a její držák si taky zasloužili ihned výměnu. Dále mě už snad bude čekat jen pravidelný servis. Jediné co mě na autě mrzí je stav karoserie. Spousty oděrek a důlku. Aspoň mám na jaro práci a můžu se věnovat korekci laku.
Opel Astra Caravan 1.7 CDTI 74 kw r.v 9/2007 při koupi 164 000 km. Barva stříbrná metalíza.
Výbava:
- 6 rychlostí
- mlhovky
- dešťoví senzor
- všechny okna v elektrice
- CD 70 + CID
- interiér v celo kůži
- tempomat
- zadní parkovací senzory
- automatická klimatizace
- vyhřívání sedadel
- originální tažné zařízení
Plánované dodělávky:
- ostřikovače Insignia
- přední parkovací senzory
Opravy hotové a plánované:
- korekce laku a oprava škrábanců
- výměna manžety řadící páky a horní plaketky
- výměna gumových pedálů
- korekce kůže (dva menší škrábance)
- oprava prasklinky na předním skle
- výměna ventilu pro regulaci tlaku turba - 164 000 km
- nová baterie + držák - 164 000 km
Za dva měsíce jsme spolu najeli 4000 km a opět se mě potvrdilo, že na dálnici je 1.7 74 kw super spolehlivé a úsporné auto. První otrkání se bohužel neslo ve znamení oprav a to regulační ventil turba. Astra dostala nový a vše funguje jak má. Baterka a její držák si taky zasloužili ihned výměnu. Dále mě už snad bude čekat jen pravidelný servis. Jediné co mě na autě mrzí je stav karoserie. Spousty oděrek a důlku. Aspoň mám na jaro práci a můžu se věnovat korekci laku.