Další astra 81kw
Napsal: 18 zář 2013, 19:58
Tak po dlouhé době čtení,taky něco napíšu a snad i obrazek někdy někomu příjde vhod.
Astra je z německa, rv 2007 80 tkm, já ji mám od 2010, ted najeto 120 000km.
Upravy a servis, byly vicemene na zakladne zdejsich clanku,takze nebudu popisovat vsechno znovu,jen neco na doplnění.
Ted jsem se po dlouhe dobe odhodlal k montazi vyhrivani sedacek. Neoriginálních, nakoupených jako sadu na ebay za cenu cca 1500. najde te to pod heslem "fiber seat heater". Tímto díky návodu co tu je na foru,bez toho bych tezko hledal odvahu se do toho pustit. A k jeho doplnění, není to zase tak složitá věc. Nejvíc mi dalo zabrat odpojení konektoru co vede do sedačky a radu k tomu nemám,prsotě šroubovákama jsem to vypíčil ven. Pak už jen vycvakání lišt co drží potah a a odcvaknutí drátových oček co drží potah k tomu molitanu. No a ta největší změna oproti návodu je to, že se nemusí demontovat airbag a potahy komplet, stačí jen jedna strana sedeadla i operadla a uz tam tu dečku prostě zasunete, má na sobě lepidlo,ale jde to v pohodě umístit a vyrovnat, pak pritlacit a drží jak čert.
Elektrika k tomu je taky v pohode, nejsem moc znalec ,tak jsem se napíchnul k zástuvce zapalovace. Je tam spínané +12V i kostra. Dečky naplno obě žerou cca 10A, pojistka je na 15A, tak by to kabelaz zapalovace mela v pohode zvladat. Vypinac ma podsviceni spinatelne i podle svetel,ale protoze svitime furt,tak jsem nepatral po spinanem napeti svetel a dal to natvrdo k spinanemu 12V zapalovace,takze podsviceni sviti porad,coz mi vubec neva. (bez zapnuteho zapolovani pochopitelne nesviti a nehřejí)
Vypínač se vejde tam kde je,nezavází. Kablíky ze stredoveho tunelu protazene pod kobercem, cca od konce rucni brzdy, takze ani zadne slozite sundavani tapecírungu... První sedačku jsem dělal cca 5 hodin, druhá už byla za necelé 3hodinky zpět na svém místě. U spolujezdce jsem nemel snimac pritomnosti spolujezdce,o to bylo min prace.
Každopádně jako první odpojit baterii,aby nebyl problem s kontrolkou odpojeneho konektoru airbagu...
Astra je z německa, rv 2007 80 tkm, já ji mám od 2010, ted najeto 120 000km.
Upravy a servis, byly vicemene na zakladne zdejsich clanku,takze nebudu popisovat vsechno znovu,jen neco na doplnění.
Ted jsem se po dlouhe dobe odhodlal k montazi vyhrivani sedacek. Neoriginálních, nakoupených jako sadu na ebay za cenu cca 1500. najde te to pod heslem "fiber seat heater". Tímto díky návodu co tu je na foru,bez toho bych tezko hledal odvahu se do toho pustit. A k jeho doplnění, není to zase tak složitá věc. Nejvíc mi dalo zabrat odpojení konektoru co vede do sedačky a radu k tomu nemám,prsotě šroubovákama jsem to vypíčil ven. Pak už jen vycvakání lišt co drží potah a a odcvaknutí drátových oček co drží potah k tomu molitanu. No a ta největší změna oproti návodu je to, že se nemusí demontovat airbag a potahy komplet, stačí jen jedna strana sedeadla i operadla a uz tam tu dečku prostě zasunete, má na sobě lepidlo,ale jde to v pohodě umístit a vyrovnat, pak pritlacit a drží jak čert.
Elektrika k tomu je taky v pohode, nejsem moc znalec ,tak jsem se napíchnul k zástuvce zapalovace. Je tam spínané +12V i kostra. Dečky naplno obě žerou cca 10A, pojistka je na 15A, tak by to kabelaz zapalovace mela v pohode zvladat. Vypinac ma podsviceni spinatelne i podle svetel,ale protoze svitime furt,tak jsem nepatral po spinanem napeti svetel a dal to natvrdo k spinanemu 12V zapalovace,takze podsviceni sviti porad,coz mi vubec neva. (bez zapnuteho zapolovani pochopitelne nesviti a nehřejí)
Vypínač se vejde tam kde je,nezavází. Kablíky ze stredoveho tunelu protazene pod kobercem, cca od konce rucni brzdy, takze ani zadne slozite sundavani tapecírungu... První sedačku jsem dělal cca 5 hodin, druhá už byla za necelé 3hodinky zpět na svém místě. U spolujezdce jsem nemel snimac pritomnosti spolujezdce,o to bylo min prace.
Každopádně jako první odpojit baterii,aby nebyl problem s kontrolkou odpojeneho konektoru airbagu...