Berryho Caravan 1,9CDTi 88kW-podvozek a kola
Napsal: 26 čer 2013, 00:32
Většina mě bude znát z astra-g fora. Se svým Háčkem sme teprve na začátku cesty. Ale aspoň bude možný sledovat progres.
Už to nebude tak divoký na úpravy. Astru plánuju mít delší dobu a hodlám ji využívat třeba i na dovolenou.
Je to Astra H Caravan 1,9 CDTi 88kW rok 2008. Nehavarovaná poctivá 114 tisíc kilometrů najeto.
Z výbavy toho moc není, ale zase to vynahrazuje motor.
Co se mi líbí:
Dostatečně silný motor s šestikvaltem.
Zavazadlový prostor.
Nemá filtr pevných částic.
Barva Technical grey.
Celkový stav.
Pořizovací cena oproti koncernu, který jsem původně plánoval.
Co se mi nelíbí:
Nízká úroveň výbavy. Především gumový volant, malý display na středovém tunelu, rádio bez MP3.
Koroze výklop. dveří a předních dveří u zrcátek.
Riziko spojené s převodovkou M32. Doufám, že nezačne hučet.
Pro začátek jsem nasadil kola z 17" z Omegy. Sundal znak a nápisy na výklop. dveřích. Osvětlení SPZ bílé diody, diademové žárovky do zadních světlometů a dal sem jí vosk.
Plány do budoucna:
Lakovat zadní výklop. dveře. Koroze a mají důlek.
Lakovat přední dveře. Koroze v oblasti zrcátek. Doufám, že se podaří opravit jen lokálně v okolí zrcátek.
Lakovat přední a zadní nárazník. Oděrky.
Kola 18". Vysněné BBS CH. Ale když budou slušet jiná nebráním se. Čas na výběr mám.
Pružiny AP 30mm. Auto je nechutně vysoký.
Lak brzdových třmenů.
Rámečky SPZ sundat.
Polep přední masky, chrom lišty v předním nárazníku, a chrom lišty zadních dveří do černého klavíru.
Masku bez znaku jsem v nenašel žádnou na facelift. Snad bude polet vypadat dobře.
Přední světlomety pořád váhám. Jedině snad origo xenon s tmavým vnitřkem. Ale to má čas.
Pokud to půjde postupne dovybavit interiér. Hlavně volant, středový display. A další drobnosti.
Dále zvažuju chip na vyšší výkon. Ale nechci si naběhnout na amatéry a řesit turbo, nebo praskající hadice.
Auto chci mít delší dobu a nechci si zahrávat s životností komponentů motoru.
Už to nebude tak divoký na úpravy. Astru plánuju mít delší dobu a hodlám ji využívat třeba i na dovolenou.
Je to Astra H Caravan 1,9 CDTi 88kW rok 2008. Nehavarovaná poctivá 114 tisíc kilometrů najeto.
Z výbavy toho moc není, ale zase to vynahrazuje motor.
Co se mi líbí:
Dostatečně silný motor s šestikvaltem.
Zavazadlový prostor.
Nemá filtr pevných částic.
Barva Technical grey.
Celkový stav.
Pořizovací cena oproti koncernu, který jsem původně plánoval.
Co se mi nelíbí:
Nízká úroveň výbavy. Především gumový volant, malý display na středovém tunelu, rádio bez MP3.
Koroze výklop. dveří a předních dveří u zrcátek.
Riziko spojené s převodovkou M32. Doufám, že nezačne hučet.
Pro začátek jsem nasadil kola z 17" z Omegy. Sundal znak a nápisy na výklop. dveřích. Osvětlení SPZ bílé diody, diademové žárovky do zadních světlometů a dal sem jí vosk.
Plány do budoucna:
Lakovat zadní výklop. dveře. Koroze a mají důlek.
Lakovat přední dveře. Koroze v oblasti zrcátek. Doufám, že se podaří opravit jen lokálně v okolí zrcátek.
Lakovat přední a zadní nárazník. Oděrky.
Kola 18". Vysněné BBS CH. Ale když budou slušet jiná nebráním se. Čas na výběr mám.
Pružiny AP 30mm. Auto je nechutně vysoký.
Lak brzdových třmenů.
Rámečky SPZ sundat.
Polep přední masky, chrom lišty v předním nárazníku, a chrom lišty zadních dveří do černého klavíru.
Masku bez znaku jsem v nenašel žádnou na facelift. Snad bude polet vypadat dobře.
Přední světlomety pořád váhám. Jedině snad origo xenon s tmavým vnitřkem. Ale to má čas.
Pokud to půjde postupne dovybavit interiér. Hlavně volant, středový display. A další drobnosti.
Dále zvažuju chip na vyšší výkon. Ale nechci si naběhnout na amatéry a řesit turbo, nebo praskající hadice.
Auto chci mít delší dobu a nechci si zahrávat s životností komponentů motoru.