Jaky bylo moje prekvapeni, kdyz mi technik pri predavani auta rekl, ze k tomuto motoru (Z17 DTR - 92kW) vysla nova verze SW, a ze sice na motoru nic spatnyho nenasli ale ze mi provedli upgrade ridici jednotky. Nejen ze to vyresilo problem s kolisajicima otackama, ale uplne se zmenil prubeh krouticiho momentu v dolni casti otackoveho pasma. S tim ze motor pod 2000 otackama temer vubec netahnul a poradne se nakopnul az kolem 2000-2200 jsem si tu stezoval uz drive, zejmena pri potrebe sviznyho rozjezdu z nuly jsem mel doted problemy. Ale vsechno je ted jinak. Motor normalne oziva uz kolem 1300-1500, a zatah je plynulej, zadnej skok, narusta az do maxima krouticiho momentu ktery je kolem zminovanych 2200 a pak drzi az do lehce pres 4000. Navic jse motor pocitove daleko ochotneji do otacek. Naprosta parada!
Mam z toho radost jak maly decko! Uz jsem nekolikrat uvazoval o chiptuningu a nebo se dokonce poohlidnout po jinym aute, ale ted je vse zazehnano. Byl jsem s tim v Praze v Auto Staiger, a opet s nima spokojenost. Nauctovali si sice za preprogramovani RJ 550, ale to mi vzhledem k efektu prijde uplne zanedbatelny.
Jinak s autem vse OK, mame nyni najeto kolem 67 tis (to to leti!). V brzky dobe budu davat menit repraky a necham namontovat parkovaciho asistenta, ale jinak dalsi upravy uz neplanuju. Jen jezdit a uzivat si. Se spotrebou jsem na 6,8/100 - ano mnozi lehtaci plynu si me podaj jako zakusek, ale ja si proste auto uzivam...
