Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ ..PRODÁNA..
Napsal: 14 srp 2009, 16:31
Zdravím vás,
už 2 roky je u nás v rodině na 3 řidičáky 1 auto (navíc služební) a moje pravidelné dojíždění na VŠ, které mě od září čeká, tak bylo tím finálním podnětem, který rozhodl o definitivní potřebě druhého auta v rodině.
Auto budu tedy využívat převážně já a tak je psané na mne.
Z toho důvodu jsem měl také (v určité cenové kategorii) poměrně volnou ruku při výběru auta...
Původně jsme chtěli koupit nějaké zánovní (předváděčka, referenční vůz apod.), které je cenově nejvýhodnější, a narážel jsem hlavně na Focusy (finálním sítem totiž prošla právě Astra a Focus), no a nechybělo mnoho a už jsem jednoho měl doma (super výbava, najeto 1000 km, více než slušná cena)... Naštěstí jsem hlouběji zapátral po důvodu takové superceny a na likvidačním oddělení Generali jsem se mi odpovědi dostalo... No jasně - bourané. Ale měli to chlapci celkem slušně zamaskovaný, prodejce se samozřejmě tvářil nevěřícně, ale když mi už z kraje říkal, že to má dovezené od kamarádů, kteří se tím živí....
Tato zkušenost v nás vzbudila ještě větší nedůvěru bazarům, a tak padlo rozhodnutí, že se radši ještě něco málo připlatí a půjdeme do úplné funglovky.
Takže akční ceník Astry H před nástupem nové generace Astry byl jasnou volbou (za což jsem rád, protože Astra si mé srdce získavala už od začátku víc ).
Museli jsme tedy navíc vyřešit volbu barvy, což nebyl vůbec jednoduchý úkol . Já loboval pro černou nebo metro (která však kvůli antipatiím zbytku rodiny k modré brzy z výběru vypadla), rodičům se nejvíce líbila nejtmavší šedá (technical), kterou viděli na Insignii, ale ta mi pasovala spíše na to větší luxusnější auto, než na více sportovní Astru, jež má navíc mnoho líbivých chromových prvků, které na ní nevyniknou tolik, jako na té černé samozřejmě)... A nakonec se mi je takto podařilo přesvědčit
Ještě jsme řešili otázku karosářské varianty, ale i přes to, že budu v autě jezdit převážně sám, vyhrála praktičnost 5dv. hatchbacku nad efektnějším GTC.
Na přelomu června a července jsme tedy učinili objednávku a teď v pondělí jsem si ji konečně přivezl
Opel Astra H
Motor: 1,6 85 kW (115 k)
Výbava: Enjoy+ (v rámci kampaně Family zdarma rádio CD30 MP3 a 16" kola z lehkých slitin)
Příplatková výbava: černá sapphire metalíza, volant potažený kůží, palubní počítač + kontrolní systém (BID), ovládání rádia a palubního počítače na volantu, zadní střešní spoiler
Plány
Rád bych šel na léto do 17" kol, ještě uvidím, který léto . ✔
Loketní opěrka je asi taky jen otázka času. ✔
Střešní nosič + box. ✔
Polička do přihrádky spolujezdce. ✔
Přední žárovky komplet Philips blue vision ultra. ✔
Pár slov závěrem
První dojmy ty nejlepší, motor je v záběhu, takže k němu se zatím moc vyjádřit nemůžu (takhle jemně jsem zdaleka nejezdil ani v autoškole ), v interiéru mnoho pohodlí a místa, absence více odkládacích ploch mně osobně nijak nevadí, tlačítka samotná se moc příjemně ovládají
Jaro 2011
Podzim 2011
Léto 2012
Vyměněna za A3 Sportback, z Astry je pražanda
už 2 roky je u nás v rodině na 3 řidičáky 1 auto (navíc služební) a moje pravidelné dojíždění na VŠ, které mě od září čeká, tak bylo tím finálním podnětem, který rozhodl o definitivní potřebě druhého auta v rodině.
Auto budu tedy využívat převážně já a tak je psané na mne.
Z toho důvodu jsem měl také (v určité cenové kategorii) poměrně volnou ruku při výběru auta...
Původně jsme chtěli koupit nějaké zánovní (předváděčka, referenční vůz apod.), které je cenově nejvýhodnější, a narážel jsem hlavně na Focusy (finálním sítem totiž prošla právě Astra a Focus), no a nechybělo mnoho a už jsem jednoho měl doma (super výbava, najeto 1000 km, více než slušná cena)... Naštěstí jsem hlouběji zapátral po důvodu takové superceny a na likvidačním oddělení Generali jsem se mi odpovědi dostalo... No jasně - bourané. Ale měli to chlapci celkem slušně zamaskovaný, prodejce se samozřejmě tvářil nevěřícně, ale když mi už z kraje říkal, že to má dovezené od kamarádů, kteří se tím živí....
Tato zkušenost v nás vzbudila ještě větší nedůvěru bazarům, a tak padlo rozhodnutí, že se radši ještě něco málo připlatí a půjdeme do úplné funglovky.
Takže akční ceník Astry H před nástupem nové generace Astry byl jasnou volbou (za což jsem rád, protože Astra si mé srdce získavala už od začátku víc ).
Museli jsme tedy navíc vyřešit volbu barvy, což nebyl vůbec jednoduchý úkol . Já loboval pro černou nebo metro (která však kvůli antipatiím zbytku rodiny k modré brzy z výběru vypadla), rodičům se nejvíce líbila nejtmavší šedá (technical), kterou viděli na Insignii, ale ta mi pasovala spíše na to větší luxusnější auto, než na více sportovní Astru, jež má navíc mnoho líbivých chromových prvků, které na ní nevyniknou tolik, jako na té černé samozřejmě)... A nakonec se mi je takto podařilo přesvědčit
Ještě jsme řešili otázku karosářské varianty, ale i přes to, že budu v autě jezdit převážně sám, vyhrála praktičnost 5dv. hatchbacku nad efektnějším GTC.
Na přelomu června a července jsme tedy učinili objednávku a teď v pondělí jsem si ji konečně přivezl
Opel Astra H
Motor: 1,6 85 kW (115 k)
Výbava: Enjoy+ (v rámci kampaně Family zdarma rádio CD30 MP3 a 16" kola z lehkých slitin)
Příplatková výbava: černá sapphire metalíza, volant potažený kůží, palubní počítač + kontrolní systém (BID), ovládání rádia a palubního počítače na volantu, zadní střešní spoiler
Plány
Rád bych šel na léto do 17" kol, ještě uvidím, který léto . ✔
Loketní opěrka je asi taky jen otázka času. ✔
Střešní nosič + box. ✔
Polička do přihrádky spolujezdce. ✔
Přední žárovky komplet Philips blue vision ultra. ✔
Pár slov závěrem
První dojmy ty nejlepší, motor je v záběhu, takže k němu se zatím moc vyjádřit nemůžu (takhle jemně jsem zdaleka nejezdil ani v autoškole ), v interiéru mnoho pohodlí a místa, absence více odkládacích ploch mně osobně nijak nevadí, tlačítka samotná se moc příjemně ovládají
Jaro 2011
Podzim 2011
Léto 2012
Vyměněna za A3 Sportback, z Astry je pražanda