Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ ..PRODÁNA..
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
Tak přátelé, přišlo to jako blesk z čistého nebe, ale Astra se bude prodávat...
Abych předešel otázkám ... Jako dlouhodobí sympatizanti Audi jsme neodolali možnosti velmi výhodně koupit dobře vybavenou A3 Sportback a včera byla zadána do výroby, takže mi v podstatě začíná tříměsíční proces loučení se s Astrou.
Už mi chyběly jen okenní stříbrné lišty, OPC pedály a tempomat k tomu, abych si ji finálně doladil k obrazu svému a najednou tohle no
17" kola si plánuju nechat a pomocí plovoucích šroubů je využiju na A3 (značná úspora).
Krom faktu, že Astra, prakticky zánovní auto (no jo 24 tisíc km, sotva jsem ji zajel, ještě voňavá ) půjde z domu a ztratíme na ní desítky tisíc, mrzí i to, že přijdu o výborný zdroj informací a odreagování v podobě tohoto přívětivého a útulného fóra (s nepřehledným AudiClubem a nefungujícím A3 fórem se tohle nedá srovnat).
Škoda, že mi nevyšel (a v rámci těchto 3 měsíců ani nevýjde) žádnej Astra H sraz
Doufám jen, že potencionální kupující a nadcházející majitel ocení a naváže na péči, kterou jsem jí věnoval.
Abych předešel otázkám ... Jako dlouhodobí sympatizanti Audi jsme neodolali možnosti velmi výhodně koupit dobře vybavenou A3 Sportback a včera byla zadána do výroby, takže mi v podstatě začíná tříměsíční proces loučení se s Astrou.
Už mi chyběly jen okenní stříbrné lišty, OPC pedály a tempomat k tomu, abych si ji finálně doladil k obrazu svému a najednou tohle no
17" kola si plánuju nechat a pomocí plovoucích šroubů je využiju na A3 (značná úspora).
Krom faktu, že Astra, prakticky zánovní auto (no jo 24 tisíc km, sotva jsem ji zajel, ještě voňavá ) půjde z domu a ztratíme na ní desítky tisíc, mrzí i to, že přijdu o výborný zdroj informací a odreagování v podobě tohoto přívětivého a útulného fóra (s nepřehledným AudiClubem a nefungujícím A3 fórem se tohle nedá srovnat).
Škoda, že mi nevyšel (a v rámci těchto 3 měsíců ani nevýjde) žádnej Astra H sraz
Doufám jen, že potencionální kupující a nadcházející majitel ocení a naváže na péči, kterou jsem jí věnoval.
- Reklama
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
Slušná změna, Astru za A3. Jaký motor a výbava, quattro? Cena pokud to není tajné? Ale určitě to bude pálka, evidentně jsi vatánen
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
Jojo asi bych byl blázen, kdybych šel proti zbytku rodiny a postavil se za Astru, byť ju můžu mít rád sebevíc.
Benzinovej motor do toho šel v tomto případě pouze 1,2 TFSI (105 koní, 6-kvalt). Byl jsem k němu skeptickej, protože na papíře fakt nic moc, ale krouťák to má díky turbu jako atmosferická 1.8 a v tom spodním a středním pásmu jede líp jak moje Astra. Že tam chybí pár těch koní, poznáš prakticky až ve výkonové špičce někde nad 5 tisíci. Pocitově to jede líp (kdybych si měl oproti Astře pohoršit, tak bych do toho asi nechtěl jít). Uvidíme, jak to bude s jeho životností, ale nelítáme s tím 40 tisíc ročně (ani polovinu ).
Výbava zahrnovala už v základu (i díky bonusovému paketu) vyhřívaná přední sedadla, xenony (včetně mlhovek a led denního svícení), el. okna i vzadu, vypínatelné ESP (včetně ASR a elektronické uzávěrky diferenciálu), manuální klimu, kožený volant, zadní parkovací senzory, hagusy z eloxovaného hliníku, loketní opěrku, dešťový senzor a automaticky zaclonitelné vnitřní zpětné zrcátko
+ jsme si připlatili za metalízu (resp. jakousi křišťálovou perleť či co , pravděpodobně taková černo-šedá nebo zase klasicky úplně černá, ještě zvažujeme, dá se do dvou týdnů změnit), lepší rádio (10 aktivních repro), palubní počítač (včetně check controlu), multifunkční volant, paket osvětlení (u noh, přihrádek, klik, čtecí lampičky atd., působí to jako celek moc hezky), elektricky sklopná zrcátka a samozřejmě střešní spojler
Ještě jsem chtěl prosadit isofix, ale prý je na to zatím brzy
No a tohle všechno za cifru začínající čtyřkou, takže tak.
Benzinovej motor do toho šel v tomto případě pouze 1,2 TFSI (105 koní, 6-kvalt). Byl jsem k němu skeptickej, protože na papíře fakt nic moc, ale krouťák to má díky turbu jako atmosferická 1.8 a v tom spodním a středním pásmu jede líp jak moje Astra. Že tam chybí pár těch koní, poznáš prakticky až ve výkonové špičce někde nad 5 tisíci. Pocitově to jede líp (kdybych si měl oproti Astře pohoršit, tak bych do toho asi nechtěl jít). Uvidíme, jak to bude s jeho životností, ale nelítáme s tím 40 tisíc ročně (ani polovinu ).
Výbava zahrnovala už v základu (i díky bonusovému paketu) vyhřívaná přední sedadla, xenony (včetně mlhovek a led denního svícení), el. okna i vzadu, vypínatelné ESP (včetně ASR a elektronické uzávěrky diferenciálu), manuální klimu, kožený volant, zadní parkovací senzory, hagusy z eloxovaného hliníku, loketní opěrku, dešťový senzor a automaticky zaclonitelné vnitřní zpětné zrcátko
+ jsme si připlatili za metalízu (resp. jakousi křišťálovou perleť či co , pravděpodobně taková černo-šedá nebo zase klasicky úplně černá, ještě zvažujeme, dá se do dvou týdnů změnit), lepší rádio (10 aktivních repro), palubní počítač (včetně check controlu), multifunkční volant, paket osvětlení (u noh, přihrádek, klik, čtecí lampičky atd., působí to jako celek moc hezky), elektricky sklopná zrcátka a samozřejmě střešní spojler
Ještě jsem chtěl prosadit isofix, ale prý je na to zatím brzy
No a tohle všechno za cifru začínající čtyřkou, takže tak.
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
Pěkná cena, když vezmu v potaz, že kamarád za ty prachy koupil Golfa se stejným motorem. Rozhodně dobrá volba
S TSI mám zkušenosti, jak se slabší 63 kW tak se silnější 77kW verzí, zespodu jede pěkně, nahoře už celkem zdechá. A ta spotřeba je parádní, pokud se s tím člověk naučí jezdit
S TSI mám zkušenosti, jak se slabší 63 kW tak se silnější 77kW verzí, zespodu jede pěkně, nahoře už celkem zdechá. A ta spotřeba je parádní, pokud se s tím člověk naučí jezdit
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
jj jako obecně nejsem moc příznivcem downsizingu, ale tak nějak to přišlo no
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
No já také nejsem zastáncem downsizingu a cpaní mini turb do mini motorů u všech typů aut. Ale dneska mě nadchl článek o novém Suzuki Swift sport, kdy Suzuki nešlo touto cestou, ale výrobce auto vybavil vysokootáčkovou atmosferou 1.6 o výkonu 100 kw při 6900 otáček. Takovou pilu bych chtěl doma
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
Jede to dobře, ale do tohoto motoru bych určitě nešel. Koukal bych od 1.4 TFSI spíš 1.8 TFSI nebo 2.0 TDI. Stím se dá jezdit taky ůsporně a výkon to má pěknej. Ale cena je ůplně někde jinde. Jak řekl nerez je to malinkej motor s malinkym turbem. A do A3 mi to moc nesedí.Ale věřím, že s autem budete spokojeni.
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
Srazík máme v Ostravě teď v dubnu a bude nás dost, mohl by sis udělat ještě výlet...Dalik píše:.....Škoda, že mi nevyšel (a v rámci těchto 3 měsíců ani nevýjde) žádnej Astra H sraz ......
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
No právěcolli píše:Koukal bych od 1.4 TFSI spíš 1.8 TFSI nebo 2.0 TDI ....... Ale cena je úplně někde jinde.
Už ta 1,4 TFSI by se mi líbila, ale jak jsem říkal, tady se s tím motorem stejně nedalo variovat (buď 1,2 TFSI nebo 1,6 TDI), pro český trh bylo uvolněno 100 takových objednacích nabídek a to bysme pak mimo to opravdu byli cenově někde úplně jinde.
Jojo mám to v povědomí, fórum mám pročtený, ale teď píšu bakalářku, potom státnice... Jak jsem psal, je to pro mě teďkom zabitý.Frydex píše:Srazík máme v Ostravě teď v dubnu a bude nás dost, mohl by sis udělat ještě výlet...
Re: Dalikova Astra H Hatchback 1,6 (85 kW) Enjoy+ (2009)
No, nevím, jaký je u Audi příplatek za 1.4 TFSI proti 1.2 TFSI, ale na př u VW je to okolo 40ti tisíc a přitom na 1.4 nemá moc dynamiky navíc. Tady bych to viděl na vyhozené peníze. Hele a to auto bude přímo tvoje nebo tak nějak rodinné?