Astra GTC 1.9 CDTI Kneblis
Napsal: 04 říj 2012, 22:11
O OPELu jsem začal přemýšlet už v půli roku 2011, kdy jsem nejprve byl rozhodnutý pro OPEL VECTRA C, ale později mi přímo učarovala OPEL ASTRA GTC.
O tomto vozidle jsem si tedy začal nastudovávat všechny potřebné informace jak o motorizaci vozidla, tak o dalších důležitých věcech. Po přečtení obromného množství článků, recenzí a článků od uživatelů jsem se rozhodoval pro motor 1.8 tuším 103 kw a dále pro motor 1.9 CDTI 88 kw, kdy nakonec zvítězil motor 1.9 CDTI 88 kw.
Dále následovala fáze hledání auta na internetu, kdy vozidlo jsem hledal pouze na http://www.mobile.de a na http://www.autoscout24.de v čechách jsem vozidlo nechledal, protože každej moc dobře víme jaké jsou zde pozemní komunikace, kvalita nafty atd... Na barvě vozu mi ani tolik nezáleželo ale šlo mi hlavně aby vůz byl při nejlepším po prvním majiteli a vůz prodával přímo majitel a ne autobazar. Asi po 4 mesících hledání jsem narazil právě na mojí ASTŘIČKU, kdy na inzerát jsem hned odpověděl. Po pár emalilech mezi mnou a majitelem jsem byl rozhodnutý, že na vozidlo se mujím jet podívat. Přes kamaráda jsem si sehnal kontakt na p. Srkala, (kterému děkuji za dovoz) který má svůj autobazar a má s vozidlama bohaté zkušenosti a o pár dní vyrazili do německa do městečka Großröhrsdorf (nedaleko Drážďan). Autíčko stálo u rodinného domku před garáží, dále pán středního věku sdělil, že vozidlo bylo na půl garážované a po řádné prohlídce vozidla a vyzkoušení jsem vozidlo zakoupil dne 7.4.2012, kdy se jednalo o:
OPEL ASTRA 1.9 CDTI 88 KW
r.v. 11/2005
první majitel + servisní knížka
najeto 136 500km
Po dovozu do ČR jsem na autě nechal vyměnit rozvody, olej, filtry a další věci, které by mi alespon z části zaručili správné fungování.
Po vyzvednutí vozidla v dílně jsem o den později nechal na ASTŘIČKU nalepit folie, jak k vůli vzhledu, tak ale hlavně k vůli soukromí.
Asi o týden později jsem si našel na netu 17" original OPEL kola, protože s plecháčema jsem opravdu moc dlouho jezdit nechtěl. Dále jsem si zakoupil carbonovou folii, kdy jsem se rozhodoval kam jí nalepím. Zvítězila střecha. Dále 24.5.2012 jsem vyhodil zadní tlumič a putovala doprostřed po vzoru ASTRY OPC koncovka i když ne hranatá ale i tak lepší než nic. Po 2 měsících co jsem měl na autě origo elektrony se mi zdály 17" malé a i když jsem si byl vědom snížení komfortu a rychlejšího opotřebení čepů tak i přesto jsem 9.6.2012 zakoupil 18" chromy DOTZ LAS VEGAS, které jsem sehnal i s obutím za velice dobré peníze. Jelikož byly ale kola malinko odřené investice do řádného vyleštění by byla asi okolo 5000,- Kč a to byla docela velká suma a proto jsem kola velice dobře prodal nějakým vietnamcům na golfa do Prahy (takže je možné že je v praze potkáte) Po té 8.7.2012 jsem koupil 18" BORBET XL, které momentálně jsou na voze a které současně i prodávám a na další sezonu chci ASTŘIČKU obout na 18" límce. Dne 18.8.2012 jsem byl v mostě na odstranění DPF, kdy jsem nechal odstranit i katík, protože jsem všude četl články jak se sníží spotřeba a a auto se lépe rozdýchá v nižších otáčkách a i když jsem tomu tolik nevěřil, tak to opravdu tak bylo. Zátah byl znatelnější už od nižších otáček. Jelikož jsem měl výfuk komplet vykuchaný, tak jsem byl díku štěkotu turba slyšet na kilometr daleko a dále když byl volný výfuk, tak je možné, že se turbo i přetáčelo, co jsem tak četl na forech a tak na holou rouru putoval zpět zadní tlumič.
Dále přikládám video po odstranění DPF katíku a zadního tlumiče.
http://www.youtube.com/watch?v=r5lQtRtHEu0
Jelikož můžu vložit jen 3 fotky na další odkaz přiložím zbytek.
O tomto vozidle jsem si tedy začal nastudovávat všechny potřebné informace jak o motorizaci vozidla, tak o dalších důležitých věcech. Po přečtení obromného množství článků, recenzí a článků od uživatelů jsem se rozhodoval pro motor 1.8 tuším 103 kw a dále pro motor 1.9 CDTI 88 kw, kdy nakonec zvítězil motor 1.9 CDTI 88 kw.
Dále následovala fáze hledání auta na internetu, kdy vozidlo jsem hledal pouze na http://www.mobile.de a na http://www.autoscout24.de v čechách jsem vozidlo nechledal, protože každej moc dobře víme jaké jsou zde pozemní komunikace, kvalita nafty atd... Na barvě vozu mi ani tolik nezáleželo ale šlo mi hlavně aby vůz byl při nejlepším po prvním majiteli a vůz prodával přímo majitel a ne autobazar. Asi po 4 mesících hledání jsem narazil právě na mojí ASTŘIČKU, kdy na inzerát jsem hned odpověděl. Po pár emalilech mezi mnou a majitelem jsem byl rozhodnutý, že na vozidlo se mujím jet podívat. Přes kamaráda jsem si sehnal kontakt na p. Srkala, (kterému děkuji za dovoz) který má svůj autobazar a má s vozidlama bohaté zkušenosti a o pár dní vyrazili do německa do městečka Großröhrsdorf (nedaleko Drážďan). Autíčko stálo u rodinného domku před garáží, dále pán středního věku sdělil, že vozidlo bylo na půl garážované a po řádné prohlídce vozidla a vyzkoušení jsem vozidlo zakoupil dne 7.4.2012, kdy se jednalo o:
OPEL ASTRA 1.9 CDTI 88 KW
r.v. 11/2005
první majitel + servisní knížka
najeto 136 500km
Po dovozu do ČR jsem na autě nechal vyměnit rozvody, olej, filtry a další věci, které by mi alespon z části zaručili správné fungování.
Po vyzvednutí vozidla v dílně jsem o den později nechal na ASTŘIČKU nalepit folie, jak k vůli vzhledu, tak ale hlavně k vůli soukromí.
Asi o týden později jsem si našel na netu 17" original OPEL kola, protože s plecháčema jsem opravdu moc dlouho jezdit nechtěl. Dále jsem si zakoupil carbonovou folii, kdy jsem se rozhodoval kam jí nalepím. Zvítězila střecha. Dále 24.5.2012 jsem vyhodil zadní tlumič a putovala doprostřed po vzoru ASTRY OPC koncovka i když ne hranatá ale i tak lepší než nic. Po 2 měsících co jsem měl na autě origo elektrony se mi zdály 17" malé a i když jsem si byl vědom snížení komfortu a rychlejšího opotřebení čepů tak i přesto jsem 9.6.2012 zakoupil 18" chromy DOTZ LAS VEGAS, které jsem sehnal i s obutím za velice dobré peníze. Jelikož byly ale kola malinko odřené investice do řádného vyleštění by byla asi okolo 5000,- Kč a to byla docela velká suma a proto jsem kola velice dobře prodal nějakým vietnamcům na golfa do Prahy (takže je možné že je v praze potkáte) Po té 8.7.2012 jsem koupil 18" BORBET XL, které momentálně jsou na voze a které současně i prodávám a na další sezonu chci ASTŘIČKU obout na 18" límce. Dne 18.8.2012 jsem byl v mostě na odstranění DPF, kdy jsem nechal odstranit i katík, protože jsem všude četl články jak se sníží spotřeba a a auto se lépe rozdýchá v nižších otáčkách a i když jsem tomu tolik nevěřil, tak to opravdu tak bylo. Zátah byl znatelnější už od nižších otáček. Jelikož jsem měl výfuk komplet vykuchaný, tak jsem byl díku štěkotu turba slyšet na kilometr daleko a dále když byl volný výfuk, tak je možné, že se turbo i přetáčelo, co jsem tak četl na forech a tak na holou rouru putoval zpět zadní tlumič.
Dále přikládám video po odstranění DPF katíku a zadního tlumiče.
http://www.youtube.com/watch?v=r5lQtRtHEu0
Jelikož můžu vložit jen 3 fotky na další odkaz přiložím zbytek.