diky chlapi. takze auto som kupoval pred 4 mesiacmi s 45t km. bolo pisane na firmu, cize je to N1. chlapik bol velky pedant, interier je ako novy, dokonca este aj tak vonal
. zvonku to bolo tiez v super stave. jasne, ze tam je nejaky drobny skrabancek, ale kupoval som jazdenku, ze.. takisto som mal vysnivanu ciernu farbu, ale je narocne kupovat jazdene auto s tak prisnymi kriteriami. obzeral som predtym uz aj ine kusy (len GTC), ale ziadne ma neoslovilo az tak.. a ked som prisiel k tomuto, sadol do neho, odviezol sa, tak len tazko som skryval pred chlapikom nadsenie
. dal som ho skontrolovat znamemu do servisu, ten ho prevetral a povedal, ze nema tomu co vytknut. trochu sa mi podarilo zjednat aj cenu a islo sa domov
kedze to je N1, tak prva uprava bola deliaca mreza. potom som vymenil stretavacky, dal som tam osramky cool blue intense (som s nimi zatial spokojny, su viditelne belsie, svietivejsie a aj cena bol fajn - 15e). potom som supol ledky do parkovaciek, pretoze tie klasicke zlte sa bili s tymi novymi stretavackami. ledky som dal aj nad SPZ a do celeho interieru. teraz, ked rozsvietim vsetky, tak to tam vyzera ako v operacnej sale
auto bolo tyzden pred kupou na EK, STK a v opli na servisnej pri 45t km. kedze to bolo na firmu, vyhodou bolo, ze chlapikovi bolo celkom jedno, kolko ho serviska vyjde, kedze si to mohol davat do nakladov a vedel, ze ho bude po 4 rokoch predavat, tak uvazoval aj tak, aby to lahko predal (kedze vieme, ze tieto 3dveraky sa predavaju tazsie).
v tom obdobi bolo uz na zimnych, zimne su na plechacoch, ale tych oplackych s puklicami, ktore na prvy pohlad vyzeraju ako ALU.. letne nie su original opel, su tam nejake BSA, 16". letne pneu mam bridgestone turanza 205, 55, 16. zda sa mi, ze hucia viac ako zimne... uz by som ich nebral, ale aj zimne aj letne su nove (v cene auta), takze este na nich urcite pojazdim.
v zime bola priemerna spotreba 8! ale samozrejme, ze za vsetko nemohla len zima a zimne gumy
letne mam na aute tyzden, urobil som na tom 600km a zatial 6,7
s autom som spokojny velmi, co mi vadi je nizsi vykon na nizkych otackach, hlavne na dvojke do 2500 ot/min. ale tiez zalezi od situacie, niekedy to aj tu zataha ako ma, niekedy sa trapi. dalsia vec, co mi trochu vadi je take chvilkove drzanie otacok pri 2000 ot/min pri preradovani. podla fora je to asi normalne, ale nebol som pri predchadzajucej Fobii benzine na to zvyknuty. Dalej prasknuty plat pri klapke cirkulacie, uz mam ale vysustruzenu novu suciastku, vymena bude coskoro (navod na suciastku a vymenu samozrejme od vas kluci
) cize zatial s autom ziadne problemy, klopem na drevo.. teda este mi zacala vrzgat moja sedacka, zas podla navodu z fora som dal dole tapacir a vyriesil to..
v com by som chcel pokracovat.. som velmi konzervativny typ a mam strach ist do niecoho velkeho, rad by som to ponechal decentne. aby som teda dodal, dal som si tam na zadne okna folie.. najblizsie chcem vymenit koncovku vyfuku, s nejakym peknym lichobeznikovym ukoncenim. tam bude treba upravit aj spodnu cast naraznika, nech to tam vojde.. a chcel by som vymenit aj tu spodnu cast na prednom narazniku. miesto tej zakladnej umelej ciernej listy nieco vo farbe ( podotykam, ze decentne
). premyslam aj o karbone na stlpiky a kryty spatnych zrkadiel, ale to je uz na mna velka vec
, co sa tyka decentnosti, takze tu premyslam..
urcite sa budem inspirovat a necham si radit tu od vas.. pripadne nejaky zraz. som zo ziliny, ale 5 rokov som zil v ostrave, tak rad by som mrkol niekedy aj tam..