P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation
Zdravim.
Asi 2 roky mam auto (Z17DTH) v stave, ked pri vacsiej rychlosti a zatazi hadze nudzovy stav. Vacsinou je to rychlejsia jazda na dialnici. Cez OPCOM som nasiel tuto chybu: P0234 (negative deviation), ci je zrejme pretlak turba. Verim ze sa tu najdu nejake tipy, co s tym, pripadne u niekoho spolahliveho v Bratislave. Uz som do tejto 12rocnej astri investoval nemaly peniaz a frustruje ma ze ma nechava v stichu :/ ked potrebujem vykon. Clankov a na P0243 je po internete dost (vratane tohoto fora), zial neviem sa pohnut dalej.
Navstivil som niekolko servisov
september 2016 / 1. servis robili nasledovne ukony:
kontrola solenoidu (vraj sa hybe)
precistenie nasavacich klapiek
precistenie EGR ventilu
chybu sa im nepodarilo odstranit a rozlucili sme sa
marec 2017 / 2. servis mi odporucili:
repas truba, bol tam unik oleja a rozhaseny stred (nastavene PASS: 98.9%)
vymena filtrov, oleja...
nezavisle od tejto chyby som este menil:
bateria
starter
rozvody
ticky stabilizatorov
radio
brzdy
filtre
nove penu 17''
a samozrejme olej pravidelne
Chyba sa stale objavuje. Tak som auto zobral na D1tku s opcomom a nahral som live data. Nahral som 4 minuty, z toho nudzak hodilo asi v prvej tretine. Spravil som aj zopar grafov. Zaujimave mi prisli udaje z EGRka, ktore bolo v septembri cistene. Moze EGRko polroka po precisteni hadzat taketo nezmysly?
prilohy grafy jpg:
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... lc3NWR6bDQ
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... XBOMnlxdnM
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... kNWb1NMOHc
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... 3FGaXVPSjA
priloha ilve data v XLSX:
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... UtTTWRjQXc
Dakujem, Jan
Asi 2 roky mam auto (Z17DTH) v stave, ked pri vacsiej rychlosti a zatazi hadze nudzovy stav. Vacsinou je to rychlejsia jazda na dialnici. Cez OPCOM som nasiel tuto chybu: P0234 (negative deviation), ci je zrejme pretlak turba. Verim ze sa tu najdu nejake tipy, co s tym, pripadne u niekoho spolahliveho v Bratislave. Uz som do tejto 12rocnej astri investoval nemaly peniaz a frustruje ma ze ma nechava v stichu :/ ked potrebujem vykon. Clankov a na P0243 je po internete dost (vratane tohoto fora), zial neviem sa pohnut dalej.
Navstivil som niekolko servisov
september 2016 / 1. servis robili nasledovne ukony:
kontrola solenoidu (vraj sa hybe)
precistenie nasavacich klapiek
precistenie EGR ventilu
chybu sa im nepodarilo odstranit a rozlucili sme sa
marec 2017 / 2. servis mi odporucili:
repas truba, bol tam unik oleja a rozhaseny stred (nastavene PASS: 98.9%)
vymena filtrov, oleja...
nezavisle od tejto chyby som este menil:
bateria
starter
rozvody
ticky stabilizatorov
radio
brzdy
filtre
nove penu 17''
a samozrejme olej pravidelne
Chyba sa stale objavuje. Tak som auto zobral na D1tku s opcomom a nahral som live data. Nahral som 4 minuty, z toho nudzak hodilo asi v prvej tretine. Spravil som aj zopar grafov. Zaujimave mi prisli udaje z EGRka, ktore bolo v septembri cistene. Moze EGRko polroka po precisteni hadzat taketo nezmysly?
prilohy grafy jpg:
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... lc3NWR6bDQ
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... XBOMnlxdnM
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... kNWb1NMOHc
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... 3FGaXVPSjA
priloha ilve data v XLSX:
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ ... UtTTWRjQXc
Dakujem, Jan
Astra H Caravan / 2005 / Z17DTH
- Reklama
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Sprav jeden graf na trojke od 1500-4500 rpm na plny kotol.
Daj tam boost pressure, boost pressure command,solenoid. V Y tlak , v X otacky motora. Hod to sem.
Daj tam boost pressure, boost pressure command,solenoid. V Y tlak , v X otacky motora. Hod to sem.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Pre priklad.
- Přílohy
-
- Graf 100mm(2).zip
- (326.76 KiB) Staženo 1956 x
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Dakujem, za reakciu. Snazim sa to vytiahnut z toho exelu, isel som na plny kotol od 3. stupna po 5. Akurat musim odtial nejako vydolovat ten usek na trojke. Spravim
Astra H Caravan / 2005 / Z17DTH
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Toto sa mi podarilo spravit, zial som prudky amater v Excely. Takze ten graf asi nieje podla tvojich poziadaviek Preto davam do priohy aj XLXS subor. Dakujemmilanick píše:Sprav jeden graf na trojke od 1500-4500 rpm na plny kotol.
Daj tam boost pressure, boost pressure command,solenoid. V Y tlak , v X otacky motora. Hod to sem.
- Přílohy
-
- Astra-H_Engine__Z 17 DTH_04.zip
- (28.6 KiB) Staženo 1919 x
Astra H Caravan / 2005 / Z17DTH
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Tento priebeh vyzera dobre. Pokus sa vystrihnut priebeh kedy to do nuzdaku padlo. Mne padalo auto kedysi do nudzaku tiez kvoli pozitivnej odchlke plniaceho tlaku a sposoboval to solenoid, ale mne to prestrelilo boost command stale a v celom rozsahu,tebe to na tej trojke uregulovalo pekne.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Pribalujem data, kde to padlo do nudzaku. Neviem presne na sekundu, dufal som ze to opcom zaznamena tiez, radsej som sa venoval volantu. Len tak pre ujasnenie pojmov. Spominas pozitivnu odchylku, ale mne to hadze asi negativnu.
Pozitivna > podtlak
negativna > pretlak
Ten solenoid si prosim ta menil za novy?
Dakujem
Pozitivna > podtlak
negativna > pretlak
Ten solenoid si prosim ta menil za novy?
Dakujem
- Přílohy
-
- Astra-H_Engine__Z 17 DTH_03.zip
- (258.34 KiB) Staženo 1911 x
Astra H Caravan / 2005 / Z17DTH
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
presne naopak.
pozitivna odchylka = vyssi tlak.
Ano novy cca 60E
pozitivna odchylka = vyssi tlak.
Ano novy cca 60E
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
v tom druhom grafe si nudzak nemal. to by si na konci nemal 250kpa tlak...
ked auto padne do nudzaku, netaha az pokial znova nenastartujes.
ked auto padne do nudzaku, netaha az pokial znova nenastartujes.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio
Vsade tam kde je realny tlak vyssi ako boost cmd. je to zle. Ak je cmd prekroceny dlhsie ako 5-6sec. padne do nudzaku.
Tvoj solenoid sa zufale snazi ubrat tlak cca 30% hodnota, ale tlak neklesa.
Tvoj solenoid sa zufale snazi ubrat tlak cca 30% hodnota, ale tlak neklesa.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX