Jozi píše:Už keď sme pri tom označovaní, vedel by mi niekto vysvetliť, prečo mám kód motora Z19DTH, ale výkon iba 88 kW ? Pokiaľ viem, tak Z19DTH majú 110 kW, dvojvačka (16 V) a klapky v saní, to všetko mám aj ja, len ten výkon je nižší. Žeby nejaká "pridusená" verzia ?
Jak bylo již psáno v prvním příspěvku, odkaz na zastoupení Opla
Označením všech výkonových verzí se udávala nejvýkonější verze (DTH), ačkoliv u Tebe bude asi verze DTJ 16ventil 88kW.
Viz následující popis motorů: Z19DTL a Z19DT 8 ventilové / Z19DTH a Z19DTJ 16 ventilové.
Z19DTL motory
Design: R4
Ovládání: OHC
Počet ventilů: 8
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 74/3500
Točivý moment (Nm při min -1): 260/1700 - 2500
Komprese: 18.0: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla
Použití: Astra H (M32WR), Signum (M32WR), Vectra C (M32WR), Zafira B (M32WR)
Z19DT
Design: R4
Ovládání: OHC
Počet ventilů: 8
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 88/3500, 88/3500 do 4000 (Signum)
Točivý moment (Nm při min -1) 280 / 2000-2750
Komprese: 18.0: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla
Použití: Astra H (M32WR, AF40), Signum (F40WR, M32WR), Vectra C (F40WR, M32WR), Zafira B (M32WR, AF40)
Z19DTH
Design: R4
Ovládání: DOHC
Počet ventilů: 16
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 110/4000 (vše)
Točivý moment (Nm při min -1): 315/2000, ze MJ05 320 / 2000-2750
Komprese: 17.5: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9, Astra H kabriolet Bosch EDC 16 C39
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla Garrett GT1749MV
Použití: Astra H (M32WR), Signum (F40WR, AF40), Vectra C (F40WR, AF40), Zafira B (M32WR, AF40)
Z19DTJ
Design: R4
Ovládání: DOHC
Počet ventilů: 16
Otvor (mm): 82,0
Zdvih (mm): 90,4
Objem (cc): 1910
Výkon (kW při -1 min): 88/4000
Točivý moment (Nm při min -1) 280 / 2000-2750
Komprese: 17.5: 1
Řízení motoru: Bosch EDC 16 C9
Ovládání: rozvodový řemen
Výfukový systém: EGR, katalyzátor, filtr částic
Vlastnosti: Common Rail, E-Gas, VTG turbodmychadla Garrett GT1749MV
Použití: Astra H (M32WR)