Oxidační katalyzátor (Z19DT)
Napsal: 17 kvě 2016, 21:18
Ahoj, budu měnit DPF a chtěl bych si ověřit že oxidační katalyzátor před ním (mám je zvlášť) je OK, aby mi další DPF brzo neodešlo.
viděl jsem nějaký metody že se zahřele horkovzduškou a pak se tam stříkne hořlavina, kat se musí rozpálit do ruda, ale na motoru je k němu neškovnej přístup tak se mi nechce úplně vyndavat.
Předpokládám, že když jsem schopen spustit regeneraci přes OP-COM tak je v pořádku?
Mám tu nějakou fotku když jsem dělal regeneraci ještě se starým DPF tak teploty na prvním senzoru jsem měl 476 stupňů a na druhým 624, to by snad mělo být OK ne? Regenerace doběhla do konce, ale myslím že se z výfuku chvíli bíle čoudilo. Nebo máte někdo nápad na co si u oxikatu dát pozor? Např jestli ho má smysl vyndavat a čistit když jsem měl na vozidle poruchu která zapříčinila zvýšenou dýmivost auta.
viděl jsem nějaký metody že se zahřele horkovzduškou a pak se tam stříkne hořlavina, kat se musí rozpálit do ruda, ale na motoru je k němu neškovnej přístup tak se mi nechce úplně vyndavat.
Předpokládám, že když jsem schopen spustit regeneraci přes OP-COM tak je v pořádku?
Mám tu nějakou fotku když jsem dělal regeneraci ještě se starým DPF tak teploty na prvním senzoru jsem měl 476 stupňů a na druhým 624, to by snad mělo být OK ne? Regenerace doběhla do konce, ale myslím že se z výfuku chvíli bíle čoudilo. Nebo máte někdo nápad na co si u oxikatu dát pozor? Např jestli ho má smysl vyndavat a čistit když jsem měl na vozidle poruchu která zapříčinila zvýšenou dýmivost auta.