Stránka 1 z 2

Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 17 pro 2015, 21:11
od mznj
Zdravím vás, pánové. Máte prosím někdo zkušenosti s náhradou dvouhmotového setrvačníku za jednohmotovou sadu Valeo? Čeká mně výměna spojky, včetně setrváku a zvažuju tuto levnější variantu. Mám motor Z17DTH, 74KW, šestistupňovou převodovku M32. Je tato kombinace vhodná k záměně setrvačníku, nebo je problémová? Anebo máte někdo zkušenost s repasí, obnovením dvouhmotového setrvačníku? Repasují se vůbec dvouhmoty s olejovýma váčkama? Budu rád za každý názor a předem děkuju.

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 17 pro 2015, 21:41
od quicky
Ak vymenis jednoduchy zotrvak za dojhmotu tak si na najlepsej ceste nieco dalsie odpalit

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 08:18
od Komo
Jednohmotu urcite nie a takisto repas je sice lacnejsia zalezitost ale s pochybnym vysledkom.
Po vacsine to len poslu cez sustruh a mas to ako "nove"

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 11:43
od honzap
A kolik stojí ten jednohmotový? Dvojhmotový Luk, Sachs seženeš za necelých 7 tisíc....

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 14:30
od BikerMarius
Nevim jak u Aster ale někde jsem četl, že u některých dvoulitrů VW po výmněně dvouhmoty za jednohmotový setrvačník hrozí prasknutí klikový hřídele: http://www.auto.cz/praskla-klikova-hrid ... toru-90332

jinak bych se bál aby jednohmota nenamáhala už tak náchylnou převodovku M32, jejíž repas stojí o dost víc než setrvačník.

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 15:41
od TrewCZ
Můžeš to zkusit, ale osobně bych do toho nešel. Sice jsem o tom taky uvažoval, když jsem nechával repasovat převodovku (taky M32), ale bylo mi řečeno mechanikem, že když budu trvat na jednohmotě, tak mi nedá záruku na opravu převodovky.. Ta dvouhmota je tam není pro parádu a její cena taky není nějak hrozná, kvůli pár ušetřeným tisícům riskovat (nejen) převodovku..

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 16:45
od sladas opc
pokud je tam dvouhmota dej tam dvouhmotu z nejaky duvodu tam dvouhmota je...kazdopadne s tou klikovkou je to pravda muze prasknout a ja uz prasklou videl na koncernu VW..

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 17:48
od Romano77
Zdar.
Dej tam jednohmotu a ušetřené peníze si schovej na opravu rozsypané převodovky.
U VW někteří co takhle chtěli ušetřit , tak s opravou převodovky dávali zpět i dvouhmotu.
Měnil jsem ve 190t komplet spojku i s dvouhmotou za 25000Kč. Je to ranec , ale vůbec jsem nepřemýšlel o jednohmotě.

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 22:51
od Q-čko
presne ako to tu uz bolo spomenute x krat ......VYMEN TO KOMPLET a hlavne co tam bolo, to tam aj daj :)

Ja som menil pred par tyzdnami komplet celu spojku a pocit na nezaplatenie, jazda tiez. Takze ked treba, treba :)

Cena spojky LUK 454€ na komplet a cena prace bola 250€ ale tam bola geometria, vymena brzd + brzdovka vymena, vymena sportove silenty na ramena, vymena capy ramena,vymena capy riadenia, prevodovy olej + vymena :)

Tak spokojnost hadam sa nic nevysere :)

Re: Náhrada dvouhmotového setrvačníku jednohmotovým

Napsal: 18 pro 2015, 22:58
od wiki133
Jednoznačne dvojhmotu dať! Ako tu už bolo napísané hrozí ustrihnutie kluky. (dnes sú kluky odlievané takže na strih náchylné "krúťakom" a v minulosti boli kované kluky tak mohli byť aj jednohmoty). Tiež som sa pohrával s myšlienkou, že ak sa mi odporučí dvojhmota dám tam jednohmotu ale keď som čítal za a proti aj na iných fórach konkurencie, tak tam som našiel príklady ustrihnutých klúk a o ložiskách v prevodovkách ani nehovorím.