Stránka 1 z 3

CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 01 říj 2015, 19:39
od Sady
Ahoj,
Co takhle sem dát vámi naměřené hodnoty dle MKJ?
Rad bych znal optimální tlaky turba nebo tlaky při vypalování DPF, napětí, tak abych dokázal už dopředu detekovat možný problém. Např. Jsem na začátku vypalování DPF viděl tlak 29 kpa. Je to norma, není to norma. Díky za typy motorů a Vaše hodnoty.

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 01 říj 2015, 21:46
od quicky
Turbo mi ukazuje od 1 - 2,5 Bar ale neviem co znamena to male ciselko za tym.
Tlak klimatizacie je teraz pri vypnutej tak 4Bar, pri zapnutej do 13-14Bar.
Teplota na senzoroch pri vypalovani DPF je 450-650°C, tlak neviem, nabuduce to pozriem

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 01 říj 2015, 23:05
od PepaS
quicky píše:Turbo mi ukazuje od 1 - 2,5 Bar ale neviem co znamena to male ciselko za tym.
RTFM 8-)

Obrázek

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 02 říj 2015, 12:47
od vojtavojta
Doplnim RTFM- Read The Fucking Manual (přečti si ten zasraný manuál). :D

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 02 říj 2015, 13:11
od x-father
Nějaká špatná baterie ne? ;)

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 05 říj 2015, 14:45
od Sady
Základní diagnostika viz. obrázek
Tak TURBA od 0 do 2.4 Barů
Tlak klimy něco okolo 11 až 12.5 Barů
Dobíjení taky okolo 13.7 až 14.2 V
Voda okolo 89 až 94 stupňů Celsia

DPF -> Regeneraci zahajuje mezi 80% až 90% (Dříve začne když jedu po dálnici delší dobu)
Tlaky před regenerací od 0 do 29 kpa a po regeneraci od 0 do 19 kpa.
Regenerace je ukončena při 40% -> To se mi ale moc nelíbí, asi už to mám ucpané...... mám nalítáno 155 tis km.

Tak co vy ostatní?

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 05 říj 2015, 15:14
od quicky
Mne sa to zregeneruje na cca 30%, ale podla mna to neznamena ze by sa to nevedelo zregenerovat viac. Uz som tam videl aj pod 20% po regeneracii. Nevidim dovod, aby bol nejaky problem s DPF ked jazdim dlhe trasy. Na Vectre som MKJ nemal a DPF zije 350 tisic km bez problemov. Ked sa motam len po okoli (do prace, na trening a domov) tak spravim okolo 300km medzi regeneraciami, ked jazdim dialnice tak aj cez 700km. Priemer mam nejakych 450km.
Auto ma teraz najazdene 135 000km.

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 05 říj 2015, 15:57
od PepaS
Sady píše:Regenerace je ukončena při 40% -> To se mi ale moc nelíbí, asi už to mám ucpané...... mám nalítáno 155 tis km.
to ne, více > ZDE <.

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 05 říj 2015, 16:05
od Sady
Díky, celé to téma jsem poctivě pročetl hned po instalaci MKJ a nebyl jsem moc potěšen chybou SW.
Nápad s vyvoláním regenerace přes MKJ se mi líbí, ony Murphyho zákony fungují nejlépe u regenerace DPF, 100% se mi spouští, když vjíždím domů do dvora :-)
Bohužel mám regeneraci tak něco okolo 190 km, akorát mi teď jízda na prodloužený víkend do Mikulova prodloužila průměrnou vzdálenost na regeneraci na 300, ale už to zase padá dolů. Bohužel ty 1.7 to tak mají, tak snad to, že se to vypaluje častěji, je riziko ucpání "komínu" menší. :-)

Re: CDTI motory, MKJ a naměřené hodnoty

Napsal: 05 lis 2015, 14:53
od WK63
Tak mě napadlo, že by Vás tato tabulka mohla zajímat, minimálně pro porovnání hodnot...
tabulka mereni Opel2.jpg