Stránka 1 z 1

Nouzový řežim, spínač výření

Napsal: 31 črc 2015, 07:16
od danielGTC
Dobrý den, jsem tu nováček a rovnou bych potřeboval radu prosím.
Jsem majitelem Astry H GTC 1.9cdti 110kw. Auto mi stále padá do nouzáku. Po přečtení fór, jsem si myslel, že je ucpaný sání a tak jsem ho vyčistil, klapky vydělal, díry zavařil a rovnou zaslepil egr. Ale auto stále padá do nouze. Po vyčištění jede jako střela, až se bojím skoro (RIP Octavia RS :mrgreen: ), ale pak chcípnu motor a po nastartování nouze. Skáče si tam jak chce a nevím co s tím. Diagnostika píše dvě chyby. Spínač víření a Netěstnost sání (nebo něco takového). Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným? Už mě to štve, chci si auto v létě užívat a 50% času je v nouzi. Ještě chci podotknout že motorek jsem neměnil zůstal tam starý, chce to teda vymazat jeho data a data od škrtící klapky?

Děkuji za jakoukoliv radu a zkušenost. :)

Re: Nouzový řežim, spínač výření

Napsal: 31 črc 2015, 14:10
od Destroyer
K zaslepení egr ventilu je zapotřebí ještě softverová úprava. Takže si egr pěkně vyčisti a to jak komoru, elekromagnet, tak i přívodní trubku mezi samotným egr ventilem a egr chladičem. Návod na čištění je zde na fóru. Pak vyndej záslepku a jezdi. V dnešní přísné době emisních limitů, jde zpět do sání až 60% výfukových plynu. Řídící jednotka s tímto přísunem počítá a když ho nemá, tak je celá nervózní. Zajeď si někam na diagnostiku a zkus test akčních členů (vířivé klapky). Servomotorek, který s nimi manipuluje může být v kopru. Vyčisti snímač tlaku sání, propláchni čističem brzd a profoukni vzduchem.