Nouzový řežim, spínač výření
Napsal: 31 črc 2015, 07:16
Dobrý den, jsem tu nováček a rovnou bych potřeboval radu prosím.
Jsem majitelem Astry H GTC 1.9cdti 110kw. Auto mi stále padá do nouzáku. Po přečtení fór, jsem si myslel, že je ucpaný sání a tak jsem ho vyčistil, klapky vydělal, díry zavařil a rovnou zaslepil egr. Ale auto stále padá do nouze. Po vyčištění jede jako střela, až se bojím skoro (RIP Octavia RS ), ale pak chcípnu motor a po nastartování nouze. Skáče si tam jak chce a nevím co s tím. Diagnostika píše dvě chyby. Spínač víření a Netěstnost sání (nebo něco takového). Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným? Už mě to štve, chci si auto v létě užívat a 50% času je v nouzi. Ještě chci podotknout že motorek jsem neměnil zůstal tam starý, chce to teda vymazat jeho data a data od škrtící klapky?
Děkuji za jakoukoliv radu a zkušenost.
Jsem majitelem Astry H GTC 1.9cdti 110kw. Auto mi stále padá do nouzáku. Po přečtení fór, jsem si myslel, že je ucpaný sání a tak jsem ho vyčistil, klapky vydělal, díry zavařil a rovnou zaslepil egr. Ale auto stále padá do nouze. Po vyčištění jede jako střela, až se bojím skoro (RIP Octavia RS ), ale pak chcípnu motor a po nastartování nouze. Skáče si tam jak chce a nevím co s tím. Diagnostika píše dvě chyby. Spínač víření a Netěstnost sání (nebo něco takového). Nemáte někdo zkušenost s něčím podobným? Už mě to štve, chci si auto v létě užívat a 50% času je v nouzi. Ještě chci podotknout že motorek jsem neměnil zůstal tam starý, chce to teda vymazat jeho data a data od škrtící klapky?
Děkuji za jakoukoliv radu a zkušenost.