Stránka 1 z 1

1,9CDTI

Napsal: 04 čer 2009, 17:43
od matobp
aky je rozdiel v motore medzi 1,9CDTI-120ps a 1,9CDTI-150ps?samozrejme okrem vykonu...je tam len iny soft v silnejsej verzii?prevodovka,zotrvacnik je to iste napriklad? :?:

Re: 1,9CDTI

Napsal: 29 zář 2009, 12:05
od fiky
Tak pokud se nepletu, rozdíl je především v tom že ten 110kw je 16ventil...

Re: 1,9CDTI

Napsal: 29 zář 2009, 18:05
od pepcco
aj 88 kW je 16V!!!!! Pokial viem, je to to isté, len iná riadiaca jednotka!

Re: 1,9CDTI

Napsal: 30 zář 2009, 08:11
od hipi
110kw verzia ma tusim naviac kompresor intercooler ci jak sa tomu nadava?

Re: 1,9CDTI

Napsal: 30 zář 2009, 22:23
od corsaczek
Pokud já vím, tak nejdřív byl rozdíl jen v řídící jednotce, ale později (2006?) už je i jiný rozvod - místo 16v jen 8v... Ale možná se pletu!

Re: 1,9CDTI

Napsal: 30 zář 2009, 23:30
od milans
podla viacerych duplicitnych prispevkov zistujem, ze malokto z vas pouziva funkciu vyhladavania, inak by tu nebolo tolko zbytocnych otazok. Po 2 tyzdnoch dovolenky zistujem, ze mnohi z vas sa snazia opat najst Ameriku. Fakt skuste pouzivat funkciu vyhladavania.

Re: 1,9CDTI

Napsal: 30 zář 2009, 23:37
od Maximus66
To Milans: 8-)

Re: 1,9CDTI

Napsal: 31 srp 2011, 19:52
od Kubo
Dobrý deň .Bol som pozrieť jednu Astru 1.9cdti (Z19DTH). Keď som dal dole kryt motora tak som zostal dosť nemilo prekvapený. Na motore som našiel dosť viditeľný fľak oleja. Vyzerá to ako olej ale je to ako keby obalene sadzami alebo tak. Prikladám aj foto kde sa to nachádza. Myslím že na fóre to už bolo spomenuté takýto problém. Ospravedlňujem sa ale teraz som ho už nevedel nájsť ,tak to píšem sem. Čo spôsobuje tento problém?? Ďakujem

Re: 1,9CDTI

Napsal: 31 srp 2011, 20:10
od Kesi
Tesnenie olejového viečka, tesnenie vákuovej pumpy, tesnenie nalievacieho hrdla. Ja som to mal tiež zasrané ale pod tým a po výmene tesnení som zistil že to uniká na rohu víka ventilov

Re: 1,9CDTI

Napsal: 31 srp 2011, 20:19
od Kubo
Presne tak, je to vsetko zaspinene aj smerom dolu.