Potrebujem poradit
dnes rano cestou do prace mi teplota stupla na 99 °C do kopca.
Po kontrole kvapaliny som zistil ze jej bolo velmi vela nad ryskou (zakryvala celu jednu privodnu hadicu)(diki serivisak)
Odcerpal som cca liter aby som sa dostal na rysku.
Po nastartovani a cca 3000 otackach som sa dostal na 95°C ventilator sa stale nezapol
Privodne hadicky do nadrzky chladica su horuce.
Ako skontrolovat poistky su to tie velke 5 konektorove?
Skusim vymenit termostat ale boli by tie privodne hadice horuce ak by sa neotvaral?
Cerpadlil asi ide kedze mi cez vrchnu hadice prudom tiekla voda spat do nadrzy.
Vie niekto poradit?
Teplota
- Reklama
- swabel
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 14 čer 2009, 02:14
- Bydliště: Tvrdošín - SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Teplota
Kámo si to napísal jak maďar... Aká ryska? Naco chces kontrolovat poistky? Ventilator sa zapne ovela neskor, ako pri 95 stupnoch.
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK
Re: Teplota
neviem ako diesel ale benzín otvára termostat pri 105 C, a spušťa ventilátor pri cca. 110 C, skus pohľadať v teme termostat
Astra h 1,6 77Kw r. 2006, Mitsubishi ASX 1,6 86Kw r. 2015,
Re: Teplota
Pri ryske máš napísané COLD to znamená pri studenom motore. Systém chladenia je pretlakový, čo znamená že teplota varu kvapaliny je vyššia ako 100 stup.Teho píše:Ryska=max objem chladiacej kvapaliny
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan