Stránka 1 z 1
1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 13 zář 2012, 14:51
od šampon
Zjistil jsem, že mám hodně zkorodované potrubí chladící kapaliny na bloku válců. Zatím neteče. Nevíte, zda nelze použít třeba z motorů Fiat, Alfa Romeo? V druhovýrobě jsem ho nesehnal, originál stojí asi 3500 Kč.
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 13 zář 2012, 18:30
od falconik
19DTH 110KW 170 tis 2007 pri vymene turba jsem trubku sundal nechal opiskovat 100Kc a v jedne lakovne jsem nechal za 250 kc potrubi nalakovat komaxitem myslim ze ta trubka prezije auto
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 17 zář 2012, 08:56
od šampon
Tak, bohužel již teče. S 30ti % slevou lze orginál sehnat za 3900,- Kč. Nemáte někdo doma z bouračky? Nebo nějaký tip, kde sehnat? Obvolával jsem vrakoviště v okolí Plzně - bez výsledku. To co sháním, je po číslem 1. Díky moc za reakce.
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 17 zář 2012, 11:50
od falconik
RomanK tady na foru snad ten by to mohl mit
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 17 zář 2012, 18:06
od RomanK
Mám.
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 19 zář 2012, 14:40
od Hoonza
Jen jednu zajímavost - Tyhle motory od Fiata se vyráběli v Itálii, potom je Opel začal montovat ve své motorárně v Kaiserslauternu. Já mám verzi z roku 2005 a tuhle trubku mám z nerezové slitiny. Švagrová na signumu (2007) ji měla za 5 let úplně sežranou, tak jsem sehnal tu co mám já a měnil jsem ji to, ale hnusná práce, když si na to vzpomenu ještě teď mě bolí kloubky na rukách
Re: 1,9 CDTI 74 kw: Potrubí chladící kapaliny - koroze
Napsal: 25 zář 2012, 11:04
od šampon
Romanovi K moc děkuji, ozval se s nabídkou zboží. Bohužel, mezitím jsem ji sehnal na vrakoviště v Praze a byla již na cestě na dobírku. Demontáž je docela pakárna (klasika zarezlé svorky na hadicích, šrouby na přírubě......) v jednu chvíli jsem myslel, že budou muset ven i chladiče. Nakonec se vše podařilo, nic neteče - nové těsnění raději na lepidlo. Současně jsem vyměnil i hadičky na přepadech vstřiků - byly jak "cedník"!