Stránka 1 z 12

zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 05 srp 2012, 21:44
od Milda164
Má cenu zaslepovat EGR ventil u astry H 1.9 CDTI?
např. tímto:

http://www.ebay.com/itm/EGR-valve-blank ... b3&vxp=mtr

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 06 srp 2012, 02:51
od silver
mas snim problem?ak nie tak naco :D

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 06 srp 2012, 08:03
od swabel
Aky mas kod motora? Zaslepka je pre 8V verzie - motory Z19DT, Z19DTL.

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 06 srp 2012, 09:15
od falconik
nechci mentorovat :lol:, ale to neni zaslepka pouze restriktor, ma to v sobe diry :roll:. Jak velkou roli to ma mnozstvi proteceneho vzduch a zda to pomuze snizit mnozstvi sazi je otazkou do pranice. BTW na moji zirafe 19dth jsem to po vymene vyrivych klapek namontoval a zadnou zmenu jsem nespozoroval, jako lepsi zatah motoru nizsi spotrebu nebo tak. Jestli to bude mit vliv na mnozstvi sazi a zanaseni klapek potazmo jejich zivotnost je otazkou asi pro dalsiho majitele pokud to ten motor vydrzi :evil: .

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 06 srp 2012, 17:47
od Milda164
motor je Z19DT 8v

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 06 srp 2012, 18:18
od Oťas
Mám ji taky namontovanou cca druhý rok a po preventivním rozebráním EGRu, když jsem ho před odjezdem na dovču chtěl vyčitit, tak nebylo co .......byl čistej. 8-) Otázka je, jak by vypadal bez záslepky.

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 11 srp 2012, 12:27
od Milda164
a musí být záslepka s otvorem nebo i bez otvoru?aby pak egr nehlásil chybu.

jelikož jsem jich našel víc druhů(1otvor, 3 otvory a bez otvoru)

http://www.ebay.com/itm/EGR-Blanking-Pl ... 7c&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/EGR-blanking-pl ... 90&vxp=mtr

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 11 srp 2012, 21:55
od swabel
zaslepka musi ist s otvormi, inac bude ecu vypisovat chybovy kod. Robi sa aj zaslepka bez dier, ale vtedy je treba ecu preprogramovat a egr vypnut.

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 12 srp 2012, 07:26
od Hoonza
S definitivním zaslepováním EGR bych byl opatrný, ono jde totiž o to že motor je navržen jako celek a uděláním tohoto zásahu dojde k ovlivnění jeho dalších částí. Mluvím o DPF filtfu. Doporučuji vám si přečíst důkladně toto vlákno: http://www.opel-forum.cz/viewtopic.php?f=80&t=1440&

Taky jsem o zaslepení EGR kdysi uvažoval, ale neudělám to.

V podstatě jde o tohle, citace Lubanna: No jasně,že je lepší mít sání čistý,ale když zaslepíš natvrdo EGR,musíš taky vyndat škrtící klapku,protože když je EGR otevřenej,tak se škrtící klapka přivře a tim nutí využívat víc spalin přes EGR.Ale pokud se zaslepí EGR a klapka se potom přivře(protože řídící jednotka neví,že je EGR zaslepenej),tak s čim má ta nafta hořet?Pak to hoří bídně a motor kouří,jenže díky DPF to neni vidět.Ale kouří to takovým způsobem,že se může filtr ucpat během pár desítek km.

Jak je zřejmé z výše uvedeného textu a vlákna, se zaslepeným EGR auto víc kouří a výsledkem je vysoké zatížení DPF které může vést až k jeho ucpání.

Re: zaslepení EGR u 1.9CDTI

Napsal: 12 srp 2012, 09:00
od swabel
Definitvne zaslepenie EGR sa da jedine s preprogramovanim ECU (ako som uz pisal).