Stránka 1 z 2
"Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 14:36
od smileboy
Ahoj, napadlo mě, jestli neudělat anketu, kdo má kolik najeto a co všechno z nějakejch zásadních dílů má měněný? Já jen že nám v práci odešla dvouhmota na OII a uvědomil jsem si, že zrovna o setrváku se tu toho moc nedočtu, že by to nebylo až tak poruchový zboží u Opelů? Dtto turbo, vstřiky... Naproti tomu EGR nebo altík je téměř jistotka, i když já mám 110 000 a původní altík šlape jak hodiny, stejně tak EGR, ale abych to nezakřiknul...
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 14:40
od vencator
Motor ma ted 205 000 ja ho jezdim od 125 000 a za tu dobu jsou udelany jednou rozvody, vymeneny zhavici svicky, olej po kazdych 15 000, chladici kapalina a takova ta spotrebka jinak slape jak ma. jen je hodne citlivej na kvalitni naftu
jo a jeste mam menenej plastovej kryt motoru
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 15:17
od falconik
Zafira 19DTH 110KW DPF cosmo 2007/03 137tis.
alternator vymena skara draha odesel 1 mesic po zaruce
virive klapky
chladic klimatizace
baterka
spojka komplet vc. dvouhmoty, spalena polovicka se zahrabala ve snehu....
Zafira 19DTH 110KW DPF sport 2007/02 171 tis.
alternator oprava diodovy mustek
virive klapky
praskle svody ktere jsou soucasti turba=nove turbo
dira v prednim katalyzatoru=jety kat z ebay UK
baterka
cdc senzor podvozku ids+
takze pristi auto uz nebude ropa..........nebo opel
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 15:24
od meky
zaujimave je, ze vo Fiatoch sa JTD tak neseru ako v Oploch.
Kde to asi soudruzi udelali chybu?
ja tiez poruchovost budem riesit kupou inej znacky
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 15:25
od smileboy
falconik píše:
...
praskle svody ktere jsou soucasti turba=nove turbo
No to už neni sranda... A to se to turbo nedalo nijak repasovat nebo opravit? Protože nový turbo, to je řacha jak blázen, tak třeba ke 40t, jesli se nemýlím..?
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 15:29
od hombre_71
A co to
meky bude ? Jen abych tě třeba stihl varovat
...ono každá značka má svoje, snad jen Japonci jsou dost spolehliví, ale zase ty ceny náhradních dílů
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 15:35
od Kesi
cca 165661 km
- alternátor (oprava)
- akumulátor (výmena)
- EGR 2x (čistenie)
- termostat (výmena)
- klapka vnútornej cirkulácie (výmena)
- chladič klimatizácie (výmena)
a bežné veci ako:
- oleje, filtre
- rozvody + vodná pumpa
- tyčky stabilizátorov
- brzdy
- pneumatiky
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 16:00
od falconik
smileboy
oprava se nevyplatila, svareni svodu cca 3000 + doprava a repas turba 6500 a nebo vic to by se videlo az po rozebrani, pan mi narovinu rekl ze tyhle turba mezi 200-250 tis prestavaji tesnit.
Nove turbo z DE 500 eur i s dopravou
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 16:36
od Georgeisin
1,7 DTH r.v. 01/2008, 144 tis. (kupováno se 108 tis. z leasingovky)
Pokud můžu usuzovat podle originální servisky, tak zatím nic.
Pouze rozvody, olej po 15 tis. + filtry. Tankuju pouze Vervu.
Jo vlastně mi v rámci svolávačky zdarma měnili v Oplu chladič, byl prodřenej o nějaký jiný díl.
Re: "Trvanlivost" dieslů
Napsal: 29 úno 2012, 17:55
od Oťas
1.9 CDTI 88kW
Pravidelně olej po 15k, rozvody hned při koupi tzn. při 110k,letos nové výbojky do xenonů jinak nic než naftu - u nás Verva nebo venku Aral a OMV. Najeto nyní cca 155k bez závad.
edit: zapomněl jsem na chip + žhaviče...