Turbo nejde, nic nesvítí, žádné chyby!!! Kdo to rozlouskne?
Napsal: 08 úno 2012, 14:32
Zdravím fšechny.
Pokusím se tu srozumitelně popsat celý problém, je to dost složité a přísahám pánbůh, že kdo to rozlouskne, toho pozvu na flám .
Takže: Minulý týden mi vyměnili na Zafirce termostat a chladič. Auto špatně topilo, už nějakou dobu, ale vzhledem k mírným zimám jsem na to nespěchal. Udeřily mrazy, první šel tedy na výměnu termostat, ale jak to po dlouhé době začlo správně tlakovat, musel jít i chladič, v kterém byla malá dírečka a do té doby, než šel měnit termostat jen lehce ubývala voda. Po výměně to dramaticky chcalo! Takže jsem obé vyměnil, respektive kámoši v mém servisu. Vše šlo naprosto oki.
Asi ještě týden před touto akcí jsem vyblikal chybu 190175, tedy filtr DPF. Auto se házelo do nouzáku a rozsvicovala se kontrolka autíčka s klíčkem. Po konzultaci se zdejšími odborníky jsem zkonstatoval, že by to mohla být hadička vedoucí od filtru DPF, k naftovému filtru. Skutečně byla prasklá, proběhla oprava, nouzák přestal a šlapalo to jak mělo. Podotýkám, že jsem žádnou chybu nenechával vymazat, protože v mém servisu diagnostiku nemají. A ani jsem nevěděl, že se to musí.
CCa 2 hodiny po výměně termostatu a chladiče nouzák a chyby 112 561 a 112 562 - porucha akčního členu škrtící klapky !!! Plus neustále 190175 - čidlo plnícího tlaku! Tedy to, co tam bylo předtím. Jezdil jsem s tím ještě celý víkend. Chvíli to jelo normálně, chvíli v nouzáku, někdy se rozvístila kontrolka autíčka s klíčkem, někdy motoru( takové to žluté potrubí napravo). Čím déle jsem s tím jezdil, tím to bylo horší a horší a nakonec to bylo v nouzáku pořád.
V pondělí jsem napastil do AUTORIZOVANÉHO servisu Opel. Napíchli to, proběhla zkušební jízda, vypsalo tol na diagn. stejné chyby jako já vyblikal a zkonstatovali, že to škrtící klapky vůbec nemusí být, vzhledem k tomu, že jsem ty chyby nenechal smazat a že to mohlo být po zásahu do motoru při výměně toho termostatu. Mě to připadalo vcelku logické. Takže chyby vymazali po zkušebce ale zůstala tam chyba 190175 i po vymazání, která tedy naskočila znovu po nastartování.Ty chyby škrtící klapky se už neobjevily. Zaplněnost filtru byla 86 procent! Technik sdělil, že pustí řízenou regeneraci a filtr vyčistí a bude po problému. Ale nebylo....
Řízená regenerace se asi po 5 minutách přerušila s tím, že je příliš vysoký tlak a nelze ji dokončit!! A že další lze spustit až po ujetí 50 km. Takže jsem si střihl 50 km, technik dal oběd a šli jsme to zkusit znovu. Výsledek? Stejný... Poslechl jsem tedy radu Romana, že se to dá obejít tím, že nahrajeme do auta nový software, obejdeme to, naskočí automaticky zaplněnost 104 procent a ona se regenerace automaticky spustí. Nestalo se. Pominuli skutečnost, že z jedné jejich mašinky tam nový software 3 x nešel nahrát, ale až z jiné, nějaké novější, nepominu to, že jsme to neobechcali a počítač si zapamatoval těch 86 procent a nic se nespustilo. Pokusili jsme se tedy ještě potřetí o řízenou regeneraci, tentokráte z té nové mašinky, s výsledkem- NELZE! A aby se to nepletlo, OPĚT TAM NASKOČILY CHYBY 112 561 A 112 562 TEDY TA ŠKRTÍCÍ KLAPKA!!!
Takže jsem odjel z OPELU chudší o 3 tisíce za software a diagnostiku, ale s problémem , s kterým jsem přijel se nestalo nic. Snad jen to, že mi hoši od Opela nabídli nový filtr DPF za 47 500,- Kč, případně 5 cm hadičky k němu za 2 900,- Kč.... Ale pozor má to pokračování, teď už to nebude tak dlouhé. Nasral jsem se, zavolal kámošům do mého servisu a ten zkurwený filtr nechal za 6 talířů vybušit a přeprogramovat ŘJ .
Včera to tedy proběhlo, odjel jsem ze servisu, během noci jsem ujel 250 km ( taxi) a ejhle. Během těch 250 km se 3 x stalo, že po nastartování a rozjetí se prostě nespíná turbo, jede to jako holý diesel. POZOR ALE !!!
ŽÁDNÉ KONTROLKY SE NEROZSVÍTÍ, ŽÁDNÝ NOUZÁK A ANI TO NEUKAZUJE ŽÁDNÉ CHYBOVÉ KODY !!!! Prostě nastartuju, rozjedu se, 1, 2,3 turbo se nesepne. Zastavím, vypnu klíč, zapnu, nastartuju, jedu, vše je ok, turbo krásně spíná!!! Po ujetí 80 km jdu tankovat, po vyjetí identický problém, opět znovunastartování, celou dob zase vše jak má být.
Tak to jsem z toho vážně jelen... Slyšel jsem už pár tipů, od Egr ventilu, přes zaseklou škrtící klapku atd atd, ale jak na to mám kurwa přijít, když to nic nehlásí???? Nepíše? Neukazuje? Je to bez chyb?? To fakt netuším. Pro úplnost ještě dopíšu to, že před tím, než jsem to nechal vybušit se rozsvítily všechny kontrolky a po nastartování zhaslo současně autíčko s klíčkem i kontrolka motoru. Nyní je to tak, že se vše rozsvítí, ale autíčko s klíčkem zhasne s ostatními kontrolkami ještě před nastartováním a kontrolka motoru zhasne po nastartování sama. Netuším jestli to nějak souvisí s uvedeným problémem, ale spíše to přičítám tomu přeprogramovaní po vymlácení filtru.
TAKŽE PÁNOVÉ, KDO TENHLE OŘÍŠEK ROZLOUSKNE, MÁ U MĚ MEGA FLÁM !! SLIBUJU !!!
Pokusím se tu srozumitelně popsat celý problém, je to dost složité a přísahám pánbůh, že kdo to rozlouskne, toho pozvu na flám .
Takže: Minulý týden mi vyměnili na Zafirce termostat a chladič. Auto špatně topilo, už nějakou dobu, ale vzhledem k mírným zimám jsem na to nespěchal. Udeřily mrazy, první šel tedy na výměnu termostat, ale jak to po dlouhé době začlo správně tlakovat, musel jít i chladič, v kterém byla malá dírečka a do té doby, než šel měnit termostat jen lehce ubývala voda. Po výměně to dramaticky chcalo! Takže jsem obé vyměnil, respektive kámoši v mém servisu. Vše šlo naprosto oki.
Asi ještě týden před touto akcí jsem vyblikal chybu 190175, tedy filtr DPF. Auto se házelo do nouzáku a rozsvicovala se kontrolka autíčka s klíčkem. Po konzultaci se zdejšími odborníky jsem zkonstatoval, že by to mohla být hadička vedoucí od filtru DPF, k naftovému filtru. Skutečně byla prasklá, proběhla oprava, nouzák přestal a šlapalo to jak mělo. Podotýkám, že jsem žádnou chybu nenechával vymazat, protože v mém servisu diagnostiku nemají. A ani jsem nevěděl, že se to musí.
CCa 2 hodiny po výměně termostatu a chladiče nouzák a chyby 112 561 a 112 562 - porucha akčního členu škrtící klapky !!! Plus neustále 190175 - čidlo plnícího tlaku! Tedy to, co tam bylo předtím. Jezdil jsem s tím ještě celý víkend. Chvíli to jelo normálně, chvíli v nouzáku, někdy se rozvístila kontrolka autíčka s klíčkem, někdy motoru( takové to žluté potrubí napravo). Čím déle jsem s tím jezdil, tím to bylo horší a horší a nakonec to bylo v nouzáku pořád.
V pondělí jsem napastil do AUTORIZOVANÉHO servisu Opel. Napíchli to, proběhla zkušební jízda, vypsalo tol na diagn. stejné chyby jako já vyblikal a zkonstatovali, že to škrtící klapky vůbec nemusí být, vzhledem k tomu, že jsem ty chyby nenechal smazat a že to mohlo být po zásahu do motoru při výměně toho termostatu. Mě to připadalo vcelku logické. Takže chyby vymazali po zkušebce ale zůstala tam chyba 190175 i po vymazání, která tedy naskočila znovu po nastartování.Ty chyby škrtící klapky se už neobjevily. Zaplněnost filtru byla 86 procent! Technik sdělil, že pustí řízenou regeneraci a filtr vyčistí a bude po problému. Ale nebylo....
Řízená regenerace se asi po 5 minutách přerušila s tím, že je příliš vysoký tlak a nelze ji dokončit!! A že další lze spustit až po ujetí 50 km. Takže jsem si střihl 50 km, technik dal oběd a šli jsme to zkusit znovu. Výsledek? Stejný... Poslechl jsem tedy radu Romana, že se to dá obejít tím, že nahrajeme do auta nový software, obejdeme to, naskočí automaticky zaplněnost 104 procent a ona se regenerace automaticky spustí. Nestalo se. Pominuli skutečnost, že z jedné jejich mašinky tam nový software 3 x nešel nahrát, ale až z jiné, nějaké novější, nepominu to, že jsme to neobechcali a počítač si zapamatoval těch 86 procent a nic se nespustilo. Pokusili jsme se tedy ještě potřetí o řízenou regeneraci, tentokráte z té nové mašinky, s výsledkem- NELZE! A aby se to nepletlo, OPĚT TAM NASKOČILY CHYBY 112 561 A 112 562 TEDY TA ŠKRTÍCÍ KLAPKA!!!
Takže jsem odjel z OPELU chudší o 3 tisíce za software a diagnostiku, ale s problémem , s kterým jsem přijel se nestalo nic. Snad jen to, že mi hoši od Opela nabídli nový filtr DPF za 47 500,- Kč, případně 5 cm hadičky k němu za 2 900,- Kč.... Ale pozor má to pokračování, teď už to nebude tak dlouhé. Nasral jsem se, zavolal kámošům do mého servisu a ten zkurwený filtr nechal za 6 talířů vybušit a přeprogramovat ŘJ .
Včera to tedy proběhlo, odjel jsem ze servisu, během noci jsem ujel 250 km ( taxi) a ejhle. Během těch 250 km se 3 x stalo, že po nastartování a rozjetí se prostě nespíná turbo, jede to jako holý diesel. POZOR ALE !!!
ŽÁDNÉ KONTROLKY SE NEROZSVÍTÍ, ŽÁDNÝ NOUZÁK A ANI TO NEUKAZUJE ŽÁDNÉ CHYBOVÉ KODY !!!! Prostě nastartuju, rozjedu se, 1, 2,3 turbo se nesepne. Zastavím, vypnu klíč, zapnu, nastartuju, jedu, vše je ok, turbo krásně spíná!!! Po ujetí 80 km jdu tankovat, po vyjetí identický problém, opět znovunastartování, celou dob zase vše jak má být.
Tak to jsem z toho vážně jelen... Slyšel jsem už pár tipů, od Egr ventilu, přes zaseklou škrtící klapku atd atd, ale jak na to mám kurwa přijít, když to nic nehlásí???? Nepíše? Neukazuje? Je to bez chyb?? To fakt netuším. Pro úplnost ještě dopíšu to, že před tím, než jsem to nechal vybušit se rozsvítily všechny kontrolky a po nastartování zhaslo současně autíčko s klíčkem i kontrolka motoru. Nyní je to tak, že se vše rozsvítí, ale autíčko s klíčkem zhasne s ostatními kontrolkami ještě před nastartováním a kontrolka motoru zhasne po nastartování sama. Netuším jestli to nějak souvisí s uvedeným problémem, ale spíše to přičítám tomu přeprogramovaní po vymlácení filtru.
TAKŽE PÁNOVÉ, KDO TENHLE OŘÍŠEK ROZLOUSKNE, MÁ U MĚ MEGA FLÁM !! SLIBUJU !!!