Stránka 1 z 1

Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 28 led 2012, 23:19
od miruna
Zdravím potřeboval bych poradit, mám Astru H motor 1,9 CDTI 88kW 16V a vždy po nastartování se mi dovnitř auta dostanou přes ventilátor splodiny ze schořelé nafty. Děláto hlavně když je motor studený a dřív to dělalo pouze při nastartová, ted to dělá i po stání na volnoběh tak cca po 5 minutách je to v autě citit,jinak při jízdě to cítit není. Zjistil jsem, že to asi utíká někde v prostoru jak je turbo jak je přes něj ten krycí plech.Poradíte co by to mohlo být, zda nějaké těsnění nebo něco jiného, jsem už z toho docela hotovej.Chtěl jsem ten plechovej dekl sundat ale zjistil jsem že by se musel asi vyndavat chladič na vodu, nebo víte někdo jak ten plech sundat. Díky všem.

Re: Netěsnost kolem turba na motoru 1,9 CDTI 88 kW 16V

Napsal: 29 led 2012, 12:36
od RomanK
A nebylo by jednodušší sundat ten plech?

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 05 úno 2012, 16:33
od miruna
RomanK a jak se ten plech co nejednodušeji sundá? Jsem na to koukal a příde mi že se musí sundat minimálně chladič na vodu?

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 07 úno 2012, 07:47
od miruna
Tak nikdo neporadí čím by to mohlo být a jak sundat ten plech?

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 08 úno 2012, 00:33
od RomanK
Je třeba odšroubovat matky co jej drží. Jde to blbě a myslím že některé je přístup zespod auta. Je dost možné, že praskly nějaké šrouby co drží svody v hlavě. Těsnění to pak neudrží a škvírou to pak fouká. Ovšem bez krycího plech dole se to nenajde.

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 08 úno 2012, 00:57
od miruna
O.K. dík RomanK

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 21 úno 2012, 20:36
od falconik
Tak nevim jak si dopadl ty, ale ja mam praskle svody.......... :x zacinam ty auta nesnaset.....na stare zafire 2.2 DTI jsem najel pres 180 tis a na motor se nesahlo, a to je chipnuty na 155PS a 340Nm a jezdi dodnes dnes neco pres 230 tis. Kramy italsky...........19DTH 110kW 172 tis.....

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 21 úno 2012, 20:53
od miruna
Ještě jsem na to nepřišel, ale jestli je to co máš ty tak to jsi mi moc nepotěšil :(

Re: Netěsnost splodin z nafty kolem turba na motoru 1,9 CDTI

Napsal: 21 úno 2012, 21:03
od falconik
Na 90% asi jo, smrad v splodin v aute a pri regeneraci DPF se z pod auta valil bily dym...........