Stránka 1 z 1
Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 24 lis 2011, 07:52
od Ondra B
Ahoj
Potřeboval bych minformaci ohledně sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH.
Při kolika otáčkách turbo sepne?
A čím se liší tyto dvě turba? (proměná geometrie loptek? )
A dále bych se zeptal :
A čím se líší tyto dva motory? (vím že každě má jnou KWtáž
)
Chci si koupit dalšího oplíka do rodiny
Díky za rady
Re: Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 24 lis 2011, 09:18
od Mazety
turbo nespíná, ale točí se pořád
jen se naklápějí lopatky podle zátěže
Re: Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 24 lis 2011, 09:32
od Ondra B
Oba typy turba?
Jsem si myslel že min jedno spíná až pří např 1250ot/min
Re: Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 24 lis 2011, 17:28
od stanomata
1.7 DTL nemá variabilné lopatky turba !
motor je ten istý ako u DTH
1.7 DTH má dvojhmotný zotrvačník
TOTO SU ROZDELI
Re: Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 25 lis 2011, 06:29
od Ondra B
Jj to jsem také zjistil z katalogů, jen to turbo jsem si nebyl jistý
Ještě by mě zajímalo jak je to tedy ze ''sepnutím'' turba.
Obě turba tedy zabírají neustále??
To se mi nějak nezdá ??
Co když prošlápnu plyn na volnoběh?
turbo běží?
Díky
Re: Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 25 lis 2011, 09:17
od Mazety
však ho pohání výfuk ne?
Re: Sepnutí turba Z17DTL a Z17DTH + motor
Napsal: 25 lis 2011, 09:25
od Ondra B
Já myslel že voda
Ne vážně, jak se tedy dá vysvětlit turboefekt?
Já ho na svých autech nepozoruji, jede to plynule celou dobu, ale byl jsem testnout jednu AH a ta se mi zdála že kolem 2000ot/min zahučela a zabrala, tudíš semi to moc nezdálo