Chyba 038008
Chyba 038008
Ahoj,
mohl byste mi někdo poradit s touto chybou? 380 jsem vygooglila že je chyba ve žhavícím systému, ale nevím co znamená to koncové číslo.
Přidám i stručný popis závady:
Při startu se rozsvítí kontrolka autíčka s klíčem. V průběhu jízdy mi pak zhasne (pokud jedu dostatečně dlouho). Zjistila jsem, že při vytočení do 3500 ot a následném sešlápnutí brzdy zhasne v 99% případů. Poslední týden ale pozoruji, že zhasne i při delší jízdě ve stabilních otáčkách. Pokud jedu pouze krátkou dobu a kontrolka nestihne zhasnout tak při následném startování motor déle točí.
Závada se mi objevuje cca kolem 2 měsíců. Ve stejné době se mi ale začal rozsvěcet servisní interval (InSp) a číslo 1000. Bohužel když se mi známý co má diagnostiku snažil tento interval smazat, tak se mu to nepodařilo.
Budu ráda za každou radu.
Jo a ještě dodávám Astra H, 1.7 Cdti 59kw, kod motoru DTL.
mohl byste mi někdo poradit s touto chybou? 380 jsem vygooglila že je chyba ve žhavícím systému, ale nevím co znamená to koncové číslo.
Přidám i stručný popis závady:
Při startu se rozsvítí kontrolka autíčka s klíčem. V průběhu jízdy mi pak zhasne (pokud jedu dostatečně dlouho). Zjistila jsem, že při vytočení do 3500 ot a následném sešlápnutí brzdy zhasne v 99% případů. Poslední týden ale pozoruji, že zhasne i při delší jízdě ve stabilních otáčkách. Pokud jedu pouze krátkou dobu a kontrolka nestihne zhasnout tak při následném startování motor déle točí.
Závada se mi objevuje cca kolem 2 měsíců. Ve stejné době se mi ale začal rozsvěcet servisní interval (InSp) a číslo 1000. Bohužel když se mi známý co má diagnostiku snažil tento interval smazat, tak se mu to nepodařilo.
Budu ráda za každou radu.
Jo a ještě dodávám Astra H, 1.7 Cdti 59kw, kod motoru DTL.
- Reklama
- destroyer_svk
- Příspěvky: 687
- Registrován: 08 úno 2011, 21:22
- Bydliště: Galanta - SVK
Re: Chyba 038008
K tej druhej casti otazky ... na nulovanie servisneho intervalu ten tvoj znamy ziadnu "diagnostiku" nepotrebuje ... ono to ide aj bez nej :
https://www.opel-astra-h.cz/jak-odstran ... -interval/
https://www.opel-astra-h.cz/jak-odstran ... -interval/
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
- Oťas
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 19 dub 2010, 20:56
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba 038008
038008 = špátný žhavič.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Re: Chyba 038008
to Oťas - Děkuji za info, asi to bude opravdu ono
Včera pokus o výměnu, opravdu jedna nežhavila. Bohužel se podařilo strhnout závit. Nevíte někdo jak vyndat žhavku ven bez sundavání hlavy?
Děkuji
Včera pokus o výměnu, opravdu jedna nežhavila. Bohužel se podařilo strhnout závit. Nevíte někdo jak vyndat žhavku ven bez sundavání hlavy?
Děkuji
Re: Chyba 038008
To sa ti ako podarilo Strhol si závit? alebo šesťhran ?
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Chyba 038008
Pokud by strhnul zavit tak ji vynda,to bude asi sestihran.
Vyšroubování pomocí vytahováku-(složitější metoda,ale zachováte původní závit)
►důlčíkem si přesně na střed šroubu označíme místo kde budeme vrtat
►vybereme si správný průměr vrtáku,průměr vrtáku volíme podle průměru šroubu který budeme vytahovat,tady jsou průměry šroubů a správně zvolený průměr vrtáku:
*šroub M 6-8 vrták průměr 2,6 mm
*šroub M 8-11 vrták průměr 3,7 mm
*šroub M 11-14 vrták průměr 5,5 mm
►začneme vrtat,při vrtání musíme stále kontrolovat sklon vrtačky,ten musí být vždy 90 stupňů
►hloubka vrtu má být víc jak 20 mm,vždy záleží na průměru šroubu
►po vyvrtání nastříkáme na šroub uvolňovač šroubů a necháme působit,ideálně do druhého dne
►našroubujeme vytahovák,POZOR-vytahovák má opačný,to znamená LEVÝ ZÁVIT
►zalomený šroub opatrně vytáhneme
►►HOTOVO◄◄
Vyšroubování pomocí vytahováku-(složitější metoda,ale zachováte původní závit)
►důlčíkem si přesně na střed šroubu označíme místo kde budeme vrtat
►vybereme si správný průměr vrtáku,průměr vrtáku volíme podle průměru šroubu který budeme vytahovat,tady jsou průměry šroubů a správně zvolený průměr vrtáku:
*šroub M 6-8 vrták průměr 2,6 mm
*šroub M 8-11 vrták průměr 3,7 mm
*šroub M 11-14 vrták průměr 5,5 mm
►začneme vrtat,při vrtání musíme stále kontrolovat sklon vrtačky,ten musí být vždy 90 stupňů
►hloubka vrtu má být víc jak 20 mm,vždy záleží na průměru šroubu
►po vyvrtání nastříkáme na šroub uvolňovač šroubů a necháme působit,ideálně do druhého dne
►našroubujeme vytahovák,POZOR-vytahovák má opačný,to znamená LEVÝ ZÁVIT
►zalomený šroub opatrně vytáhneme
►►HOTOVO◄◄
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
OP-COM
Re: Chyba 038008
Ak sa ti nezlomí vyťahovák
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: Chyba 038008
Koukni sem na ta videa.Takto to dělám na 20DI,20DTi a 22DTi.Na 19 je potřeba jen jiné prvky.
http://dennyd.rajce.idnes.cz/Demontaz_u ... k_po_kroku./
Jinak na Slovensku kontaktuj tuto firmu
www.triumftools.sk
nabízejí službu tak,že ti to udělají u tebe v garáži.
http://dennyd.rajce.idnes.cz/Demontaz_u ... k_po_kroku./
Jinak na Slovensku kontaktuj tuto firmu
www.triumftools.sk
nabízejí službu tak,že ti to udělají u tebe v garáži.