Zdarec, mám obdobný problém.
Máme Z19DT - Ale necuká mi to při vysokých otáčkách, ale tak mezi 1750 - 2000 to/min. Žádná chyba samozřejmě nevyskakuje.
Projevilo se to poslední dobou, max. měsíc, co se oteplilo. Když je chladno, nebo ráno při studeným motoru nic. Sem tam to cukne, jako by to najednou nemělo palivo a pak to zase jede jako vždycky.
Někde jsem tu četl, že by to mohl být i setrvačník - máme měněnej před rokem a půl a najeto prozatím asi 15.000 km.
V sekci "Benzín" to taky jeden popisuje, ale tam to bylo bohužel vysokotlaké palivové čerpadlo. Naše autí má najeto už 193.000 km, takže (jak se tu taky někde probíralo) přikláněl bych se k tomu čerpadlu. Což je pro mě ale pořádná pálka - co se tu všude uvádí za ceny.
Teď jsem teda na netu našel u AutoAnděl čerpadlo za 17.000,- Kč, ale stejně.
Palivovej filtr jsem si nechal měnit při posledním oleji, tedy 6.500km nazad, ale po velmi špatné zkušenosti s tím servisem, kdy mi na 99% propíchnul ten týpek šroubovákem manžetu na poloose a mě začala všude "chcát" vazelína a já musel řešit výměnu, tak bych se ani nedivil, kdyby ho nevyměnili.
Navíc mi při výměně oleje zacákal pletenec tak, že mi pak při vypalování DPFka skoro chytil motor - dva dny před dovolenou jsem při návratu z nákupu parkoval před domem s autem z kterýho se hulilo tolik dýmu, že jsem myslel na nejhorší. Dvě malé děti vzadu navíc. Ale co jim dokážu
Napřed zkusím výměnu filtru, ale chci se připravit na nejhorší. Plánoval jsem nějaké výdaje, ale do auta rozhodně ne.
Navíc mě teď čeká výměna zadních kotoučů a destiček, což taky nepotěší
Má někdo podobné zkušenosti, nebo může poradit co to může být?
PS: EGRko mi čistili na podzim u Opla, když mi odešlo čidlo klikovky.