Stránka 1 z 2

PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 20 črc 2011, 11:57
od catak
vlastnim astru H 1.9 CDTI combi a pocitac mi hlasi chybu 190051ecm a nevim co to je nevi nekdo co to znamena diky

Re: Dobrej

Napsal: 20 črc 2011, 12:06
od Kesi
1900 ich je viac:
P1900 Exhaust Gas Temperature Sensor (Bank 1 Sensor 1) not plausible with Intake Air Temperature C-030
P1900 Exhaust Gas Temperature Sensor (Bank 1 Sensor 2) not plausible with Intake Air Temperature C-031
P1900 Particulate Filter Regeneration Cycle Interrupted Several Times B-031
P1900 Exhaust Gas Temperature Sensor High Temperature (Bank 1 Sensor 1) C-030
P1900 Exhaust Gas Temperature Sensor Low Temperature (Bank 1 Sensor 1) C-030
P1900 Exhaust Gas Temperature Sensor High Temperature (Bank 1 Sensor 2) C-031
P1900 Exhaust Gas Temperature Sensor Low Temperature (Bank 1 Sensor 2) C-031
;)

Re: Dobrej

Napsal: 20 črc 2011, 12:48
od vojtavojta
P190-Mechanicke poskozeni palivoveho systemu.

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 20 črc 2011, 15:59
od swabel
Skor by som sa priklonil k tomu, co tu zavesil Kesi.

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 20 črc 2011, 16:01
od denny
vojtavojta-nezaměňuj P0190 a P1900.
P0190 Snímač tlaku v rozváděcím potrubí, vysoké napětí C-020
P0190 Snímač tlaku v rozváděcím potrubí, nízké napětí C-020
P0190 Tlak v rozváděcím potrubí, rozsah/funkčnost C-020


Kolega má toto
P1900 Teplotní snímač výfukových plynů (řada 1, čidlo 1) neodpovídá teplotě nasávaného vzduchu C-030
P1900 Teplotní snímač výfukových plynů (řada 1, čidlo 2) neodpovídá teplotě nasávaného vzduchu C-031
P1900 Regenerační cyklus čističe prachových částic několikrát přerušen B-031
P1900 Teplotní snímač výfukových plynů, vysoká teplota (řada 1, čidlo 1) C-030
P1900 Teplotní snímač výfukových plynů, nízká teplota (řada 1, čidlo 1) C-030
P1900 Teplotní snímač výfukových plynů, vysoká teplota (řada 1, čidlo 2) C-031
P1900 Teplotní snímač výfukových plynů, nízká teplota (řada 1, čidlo 2) C-031

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 20 črc 2011, 21:43
od Kesi
To isté ale v preklade ;)

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 16 srp 2017, 21:50
od hozby
Zdravím , auto padá do nouzového režimu ,nejede,pomůže zastavit ,vypnout motor a poté auto zase chvíli jede ,pedálovým testem jsem zjistil chybu 190175 ,auto je po výměně DPF cca 250km , žádné problémy se jinak neprojevily,prosím o pomoc co s tím,díky ...

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 18 srp 2017, 00:02
od Hellrider
Catak: U tebe bude zřejmě nefunkční jedna z lambda sond.
První je u katalyzátoru pod motorem a druhá je v DPFku. Musíš zjistit která to je a vyměnit ji.
Musíš na diagnostiku nebo k někomu kdo má OP-COM či delphinu.
Bez funkčních lambda sond se ti nespustí Regenerace. A to je průser.

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 18 srp 2017, 06:34
od vasekpetr1
Já bych tipnul, že se s tím za těch šest let už nějak popasoval :D , jen tu bohužel nenapsal rozuzlení případu :? . Ale jinak je samozřejmě od tebe hezké, že chceš pomoci radou. To se cení ;) .

Re: PC hlasi chybu 190051ecm

Napsal: 18 srp 2017, 07:50
od hozby
Takže nové info- po diagnostice v autorizovaném servisu Opel (OL) zjištěn přicpaný filtr DPF (po cca 200 km ?) proto prý auto padá do nouzového režimu,přičemž diagnostika ukazovala 28% ,prý je to možné,mechanik se divil,že teplota chladící kapaliny byla po ujetí cca 40 km jen něco kolem 75st.C .spuštěna servisní regenerace která proběhla bez problémů,DPF filtr vypálen ,cesta ze servisu bez problémů (auto nespadlo do nouzového režimu,pocitově jede lépe, cestou ze servisu sledována teplota motoru cca 80-90 st,C). Takže dle mechanika kdyby bylo špatné čidlo tlaku,nebo netěsnící hadička z filtru DPF do snímače tlaku tak by se nespustila ani servisní regenerace , spíš by viděl problém s termostatem,kdy motor nemá potřebnou teplotu na to,aby se spustila regenerace automaticky a proto motor padá do nouzového režimu. Takže otázka zní : věřit mechanikovi,že za problémem může být špatný termostat,který nedovolí motoru dosáhnout teplotu potřebnou pro spuštění regenerace,nebo to i přes ujištění mechanika může být potencionálně špatné čidlo tlaku ?