Stránka 1 z 1

1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 10 črc 2011, 01:21
od luke_tdi
Ahoj,
mam problem jedu po rovine treba 110kmh drzim plyn ve stejne poloze a okamzita spotreba na PP mi lita od 5 do 9litru (ukazuje 5 pak treba 6,5 pak skoci na 9 pak zas nekde dolu atd). Cestou z italie se mi dvakrat stalo ze motor pri seslapnuti na plny plyn vubec nezrychloval dokonce ani z kopce po chvili se to spravilo a uz zrychloval i do kopecka. Jednou si myslim ze delal regeneraci protoze mel jiny zvuk. Je to u regenerace normalni ze motor nema vykon? Napadla me vaha vzduchu, co myslite ? diky

PS: vahu tipuju subjektivne z toho duvodu ze je to strasny lenoch, je fakt ze jsem mel o neco vykonejsi auto ale z chovani motoru jsem vylozene zklamany a stare toledo 81kw jelo mnohem lepe.

Re: 1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 10 črc 2011, 03:01
od RomanK
Viděl bych to spíš na probíhající regeneraci DPF.

Re: 1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 10 črc 2011, 06:53
od Georgeisin
Ahoj :D , před pár měsíci si psal ve vlákně chip, že jakmile ho koupíš, necháš chipnout, tak to udělej a pojede lépe, i když chip na 81 KW verzi jsem nikde nenašel.

Jinak třeba Astra classic 81 KW má stovku za 11,5, dvojkový toledo 81 KW za 11,2, no a jestli myslíš jedničkový toledo, tak to pofrčí s 81 KW určitě o dost rychleji, je to lehčí auto.

Re: 1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 10 črc 2011, 10:10
od luke_tdi
Ahoj auto mam necele dva tydny protahla se oprava :) chipovat budu pouze pokud si budu jisty ze nikde neni zadny problem. Vcera jsem byl u znameho na diag. ale nebyla se schopna spojit s RJ motoru :( Probihajici regenerace to byla v prvnim pripade si myslim ale druhy pripad se stal asi po 150km a nebyla mezi nima prestavka ze by regenerace neprobehla.

Re: 1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 10 črc 2011, 13:42
od RomanK
U tohoto motoru už není jednotka BOSCH, ale DENSO. Týká se to motorů Z17DTR(J) a A17DTR(J). Všechny motory jsou vybaveny filtrem DPF, který má zdokonalený proces regenerace oproti 1.9kám. Podle mých informací filtr DPF nejde vyřadit. Rozmyslel bych si proto chipování, protože takto upravené motory více kouří, což jsou vlastně saze, kvůli kterým tam DPF je. Výsledkem může být časté spouštění regenerace, nebo v horším případě ucpaný filtr. Pokud chceš výkonější 92kW verzi, tak rozdíl je jen ve velikosti intercooleru a SW řídící jedotky. Ten samozřejmě opět nelze standartní metodou (servisní programování pomocí TECH2 nebo MDI) upgadovat z 81kW na 92kW. Takže je nutná i její výměna.

Re: 1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 11 črc 2011, 22:06
od luke_tdi
Ahoj, s chipovanim to bude kdo vi jak protoze se nam nepovedlo vytahnout mapu. Tak mozna dojde na tvou variantu, ale tou si nejsem jisty podle papiru bych rekl ze rozdil mezi 92kw a 81kw nebude valny. Tak asi zustanu u serie. Kazdopadne bych ohledne kourivosti moc strach nemel. Potencial nevyuzivam tak casto a nemel jsem v planu delat naky extra tvrdy soft a kdyz to neprezenes s mnozstvim nafty tak se kourivost nak rapidne nezvetsi.

Re: 1,7CDTI 81kw blbne PP a divne jede

Napsal: 19 srp 2011, 15:53
od Strapo2000
to RomanK - takže hovoríš, že ak mám problém s DPF pri motore Z17DTR, 81 Kw tak ten sa nedá odstrániť? :(

btw po najazdení asi 3 - 3,5 tis. KM (väčšia časť po dialniciach. sa objavuje chyba 242f66). Je možné, že sa regenerácia nespúšťa automaticky? Kontrolka regenerácie mi ešte nikdy nesvietila.. Vie niekto čo to môže byť?

diky