Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od miruna » 06 led 2011, 20:47

Prosím o rady co by to mohlo být. Začal jsem poslední dobou pozorovat,že mi občas zaškube při přidávání plynu motor, je to tak kolem 2000 otáček, není to nic velkýho,ale je to cítit to zaškubání. Palivovej filtr i vzduchovej jsou nové cca před 5000 km, dělato jen při těch otáčkách kolem 2000 a zdá se mi že jen na 4 a 5 rychlostní stupeň, tak prosím o rady co by to mohlo být. Napadlo mi že by to mohl být EGR ventil, co vy na to? Kontrolka zatím žádná nesvítí, mám ho zkusit vyčistit má to cenu? Díky všem za návady a rady. Auto má najeto 155 000 km a myslím že ten ventil asi zatím nikdo nečistil, auto jsem kupoval když mělo najeto 140 000 km.

Reklama
 

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 532
Registrován: 21 pro 2008, 20:45
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od denny » 06 led 2011, 21:10

Co my na to?My na to EGR.Je to většinou touto součástkou,ale nelze vyloučit i nějak další zapeklitosti.

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od miruna » 06 led 2011, 21:51

Denny tak myslíž že ho mám zkusit vyčistit? Mám strach že když se do toho ventilu začnu hrabat tak aby to nebylo pak ještě horší? Co myslíš?

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od miruna » 07 led 2011, 20:59

Může mít nevyčištění EGR ventil i vliv na spotřebu?

Uživatelský avatar
denny
Příspěvky: 532
Registrován: 21 pro 2008, 20:45
Bydliště: Brozany u Kuňky,Pardubice

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od denny » 07 led 2011, 21:03

Všechno souvisí se vším.Kor u systemu common rail.Můžeš dojít i k tomu,že je EGR k výměně.

Daf
Příspěvky: 6
Registrován: 24 led 2010, 18:20

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od Daf » 07 led 2011, 21:51

Mozna to take muze mit jednoduchou pricinu jako v mem pripade - spatnou naftu. A to jsem tankoval u renomovane znacky. Co jsem pak presel k OMV a zacal lit VIF, bylo po skubani...
Zafira 2006, 1.9 cdti 88kw, Brno

Uživatelský avatar
prasky13
Příspěvky: 67
Registrován: 20 pro 2009, 13:13
Bydliště: Banská Bystrica

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od prasky13 » 07 led 2011, 22:01

No tak neviem, ja som začal liať VIF na jar a asi po 3-4 nádržiach mi začalo šklbať motorom. V lete po návrate s dovolenky som to prestal liať a znovu asi po 3-4 nádržiach to prestalo šklbať.
Opel Zafira B 1,9 CDTi 88kW r.v. 2006

miruna
Příspěvky: 161
Registrován: 12 bře 2010, 01:44

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od miruna » 09 led 2011, 14:22

Tak jsem včera vyčistil EGR ventil, najel jsem cca 60 km a zatím nic neškube. Byl jsem překvapen že ten ventil nebyl zas tak moc zaneřáděnej, víc to bylo zanesený v sání kde je ventil přišroubovanej, tak je taková mezerka asi na přívod vzduchu a ta byla skoro těma sazema už zanesená.

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od Kesi » 14 led 2011, 09:35

Rozobral si aj cievku EGRka? Ja som ju mal pridretú a zostával otvorený ventil.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
Adriano2
Příspěvky: 1127
Registrován: 23 říj 2009, 13:16
Bydliště: Záhorák :-)

Re: Poškubávání motoru 1,9CDTI 88kW

Příspěvek od Adriano2 » 14 led 2011, 09:41

presne to čo mal Kesi som mal aj ja..EGR vybrať je lahoda..vyčistiť technickým benzínom , premastiť pekne aby tá pružina chodila a je po probléme...
HONDA CIVIC 1,8 VTEC - 2008
EX - Opel Astra H 1,9 CDTI 88KW - rok 2005

Odpovědět