Stránka 1 z 5

Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 17:13
od pmo
V knize Jak na to na str.25 je napsané, že k výměně palivového filtru potřebuji vložku, těsnění a asi 2l nafty. Na straně 27 je v části montáž napsáno naplnění čistou naftou pouze u motoru 1,7l, v odstavci pro 1,9l už o naplnění nic není.

Chci se tedy zeptat, plníte u motoru 1,9 filtr čistou naftou po výměně vložky? nebo ne? a pokud neplníte, je odvzdušnění soustavy bez problémů.

Diky za každou zkušenost.

PS.: Někdy je ta kniha napsaná jak od tatara

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 17:54
od roman1984
ja ked som menil tak som naplnil filter naftou a super ziadny problem...kludne napln a mas pokoj

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 17:55
od dark
Já nic neřešil, normálně jsem odšrouboval tu baňku, vyndal filtr, dal nový, zavřel a bylo to. Pro výměně ti bude auto dlouho (2-3 sekundy) točit než chytne, než se nasákne naftou a další start už bude OK.

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 17:57
od roman1984
no a mne to chytilo na prvy brnk ked tam ta nafta uz bola...je pekne pocut ako tam ta nafta doteka ked clovek zapne klucik,alebo viac krat zapnut a vypnut kluc a ono si ju samo natlaci...ako kto chce

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 18:26
od dimi
Rozhodně zalitím filtru nic nezkazíš.

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 20:21
od pmo
ještě se chci zeptat, jestli jste při výměně vyndávali tu plastovou nádobku s filtrem z plechového držáku (crash boxu) a filtr měnili v nádobce mimo auto nebo jestli jste jenom odpojili hadičky a odšroubovali víko bez vyndání nádobky. Mně se totiž nedaří nádobku s filtrem z toho plechového držáku vysunout. Podle knihy Jak na to , by neměl být problém vytáhnout nádobku směrem nahoru a pak teprve odpojit hadičky a filtr vyměnit mimo auto.

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 20:53
od Kesi
Odpojiť hadičky, vytiahnuť (pomôž si zapáčením napríklad skrutkovačom), odskrutkovať vrchnák (je na to spešl kľúč) ale dá sa to aj rukami (mal som to zapečené povoľovali sme to dvaja), vybrať filter, vyliať naftu, vložiť nový filter, naliať naftu, naskrutkovať vrchnák, založiť do crash boxu, napojiť hadičky a naštartovať. Chytne na prvú šupu ;)

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 07 říj 2010, 20:54
od dark
Hadičky ven, odšroubovat, vyměnit a vše dát zpět. Nic nevyndavej.

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 08 říj 2010, 08:31
od ice1975
čau kluci. mám taky dotaz ohledně palivového filtru. dodržujete stanovené intervaly pro výměnu palivového filtru nebo je lepší ho měnit každý rok/30000km. díky.

Re: Výměna palivového filtru u Z19DT(J/H)

Napsal: 08 říj 2010, 09:27
od dark
Já ho měnim s olejovym, vzduchovym každou 2. výměnu - tzv. vždycky po 30 000 km.