Stránka 1 z 2
Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 19 zář 2010, 21:48
od Nesquik
Včera jsem vyrazil do Ostravy na Dny NATO. Cestou zpět se rosvítila kontrolka auta s klíčem, otáčky spadly na 1100ot. a nereagoval pedál plynu. Po chcípnutí a nastartování už kontrolka nesvítila ale po rozjezdu 1, 2, trochu plynu a zase to cuklo, rozsvítila se kontrolka, otáčky padly na 1100 atd., docukali sme na rozumnější místo a hodinu obvolávali známý, mechaniky i známý mechaniků, jediná rada co zabrala bylo poklepání na výfukovou část turba improvizovaným kladívkem. Dalších 230km jsme opatrně dojeli domů. Ráno to bylo na diagnostice a nic nenašli a po vyblikání závad na dipleji kilometrovníku háže kód 112052 a 112252. Vygooglil jsem jen španělský fórum ale z překladače vypadly samý bláboly.
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 20 zář 2010, 21:01
od danielG
Nevím jestli ti to pomuže, ale asi před rokem mi to dělalo to samý, nejdřív jednou deně, pak 2x, furt se to stupňovalo. fakt parada když tě to nechá na spojce nebo dalnici a ty musíš zastavit a znovu nastartovat. Na diagnostice to házelo různý chyby a nikdo moc nevěděl co s tim, jednou plynovej pedál, pak kabely, Ř.j. a pod . Až to dělalo takřka po 5 km. Potom jsem zastavil a už nenastartoval. Vše vyřešila výměna baterie. Od té doby v pohodě. Divný co? Ale netvrdim že to tim je!
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 20 zář 2010, 21:19
od Nesquik
Tos mě teda potěšil. Při tom obvolávání mechaniků jeden říkal čerpadlo druhej ventily. Pak jeden říkal to turbo a že už to řešil u třech nebo čtyřech golfů avětšinou to pomohlo třeba na 30tis. KM a pak šlo turbo do kytek. Závada je to divná a hlavně je divný že to nic nevypíše na diagnostice. To by se asi muselo napíchnout přímo když se to stane. Je fakt že tohle se ti nikdy nestane pár mětrů od baráku ale zpravidla na dálnici, přivaděči nebo když už na okresce tak za zatáčkou a v noci.
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 21 zář 2010, 21:03
od danielG
No jenže mě to tehdy házelo závady všelijaký, diagnostika jich ukázala hromadu. Ale ještě asi před dvěma měsíci cestou na dovolenou zase kontrolka, poprvé po 600 km, pak po dalších 300,150,50, až mě tam skákala takřka pořád, ale plyn pořád reagoval a otáčky šli tak max do 3000. Asi bez turba. Po chvilce to vždy zhaslo a vše ok. Diagnostika neukázala vůbec nic. Cestou zpátky to samý, projel jsem celý chorvatsko a nic, v rakousku tak 3 závady, no a v čechách jsem byl rád že jsem vůbec dojel. diagnostika zase nic. Po republice mi to nedělá nic, ale docela se bojim jet dál jak 800 km. A taky jsem to konzultoval z RomanemK a ten mi říkal že by to mohly dělat tlaky v turbu. Asi se to dá zjistit pouze s napojenou diagnostikou a přítomnou chybou, ale to bych musel asi přes půl evropy.
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 30 říj 2010, 17:22
od Vladdo
to:daniel G
skus si aj odvodnit naftovy filter,popripade novy filter hodit
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 16 pro 2010, 19:47
od Nesquik
tak při dnešní cestě do práce při předjíždění do kopce auto cuklo, spadly otáčky a rozsvítilo se auto s klíčem. Hned sem podřadil dal tomu nažrat a už to jelo normálně. Asi po kilometru kontrolka zhasla a vše je OK. Vyblikal sem si závady na kilometrovníku a nic to neukázalo (snad není rozbitej ukazatel závad
).
Jaká kontrolka svítí při čištění DPF?
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 18 led 2011, 19:54
od Nesquik
Tak dnes opět to samé, při předjíždění kamionu do kopce. Nemáte někdo tip co by bylo dobrý zkontrolovat? Může to dělat ERG, zavodněnej palivovej filtr nebo váha vzduchu? Zakarbonované turbo? Hadice kolem turba se zdají být v pohodě.
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 20 led 2011, 21:01
od Kesi
Mne to robilo EGR že zostalo po prejdení cca 5 km pri podradení visieť otvorené a auto išlo ako HTP
A chybu vypísalo až po troch dňoch keď som ho išiel do garáže opravovať
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 20 led 2011, 21:08
od Pepino_GH
Podobně se mi chovalo benzínové Géčko, při předjíždění najednou ztratilo výkon, rozsvítila se kontrolka emisí.. Diagnostika napsala lambda sondu, ale byla to váha vzduchu..
Re: Zaseklá tyčka regulace klapek turba???
Napsal: 21 led 2011, 21:21
od Nesquik
Tak v servise řekli, že to je plynovým pedálem. Nový stojí cca 7000,- což se mi zdá ranec jaxviňe když vidím jaká to (doufám) byla kravina. Vzal jsem si to domů, rozebral a zjistil že byli jen ohnutý kartáčky v potenciometru takže chodili mimo ty dráhy. Kdo to někdy viděl rozdělaný tak ví. Přihnul jsem je jak mají být, v pondělí to vezmu z5 do servisu a zkusíme co to bude dělat.
Snad to nebude ješte něco jinýho. Držte palce