Stránka 1 z 2

Výřivé klapky

Napsal: 15 čer 2010, 15:40
od Destroyer
Mám Astru H s motorem 1.9 CDTi 110 Kw (Z19DTH). Dnes při poslechu motoru na volnoběh jsem si všiml zvuku, který je typický pro ucházející luft pod vyšším tlakem. Oddělal jsem plastový kryt motoru a poslouchám...........hurá lokalizoval jsem místo úniku vzduchu. Výřivé klapky. Chci se zeptat jestli při opravě je možné vyměnit pouze podložky a těsnění a nebo jestli se musí koupit celá sací trubice? A ještě jedna otázka. Musím při opravě či výměně sundavat i palivové čerpadlo?

Re: Výřivé klapky

Napsal: 15 čer 2010, 16:04
od Fritol
no u opela to obědnat nejde.. musis cele saci potruby . a čerpadlo sundavat nemusíš...

Re: Výřivé klapky

Napsal: 15 čer 2010, 16:42
od Destroyer
Díky za info, tak jsem rád, že nemusim shodit čerpadlo dolu. Což ono by se to ani neposralo, při další vyměně oleje budu dělat i rozvody, takže bych to rozdělat mohl. No, ale ta sací trubka mi sere, že se kupuje celá!

Re: Výřivé klapky

Napsal: 15 čer 2010, 16:54
od Fritol
jsem koukal a podle Tisu se musí demontovat i čerpadlo :/

Re: Výřivé klapky

Napsal: 15 čer 2010, 21:49
od machy
tohle se tady jiz resilo docela podrobne, napr. tady:
http://opel-astra-h.cz/forum/viewtopic. ... lit=klapky

Re: Výřivé klapky

Napsal: 16 čer 2010, 16:33
od pmo
Fritol píše:jsem koukal a podle Tisu se musí demontovat i čerpadlo :/

nešlo by to prosím z toho Tisu zkopírovat, pokud možno i s obrázky? Myslím ten postup demontáže a montáže sacího potrubí pro 1.9DTH. Díky.

Re: Výřivé klapky

Napsal: 17 čer 2010, 13:48
od Destroyer
Jo díky, tak díky odkazům už vím vše co potřebuju, teď mi jen chybí 16 tis. na saní včetně servomotorku a těsnění.

Re: Výřivé klapky

Napsal: 17 čer 2010, 13:53
od Adriano2
Destroyer,v Polsku to vraj vedia opraviť bez toho aby si musel kupovať nové sanie..ja som za to vypálil 20 tisíc ,ale dnes by som to asi skôr skúšal riešiť cez to Polsko ..

Re: Výřivé klapky

Napsal: 19 čer 2010, 21:04
od Jirka156
Já to nechával měnit RomanaK a díly si sehnal z Allegra za 7tis. sací potrubí + 4tis.motorek originál Pierburg. Přál bych všem vidět ten marast v sání po mých ujetých kilometrech. Za mě bych nerepasoval. Někde jsem se taky dočetl, že si to Vectrista C zrepasoval, práce jak na kostele a za pár tisíc kilometrů si to mohl dát celé znovu, tentokrát s novými díly. Jo jo. Práce kvapná.......

Re: Výřivé klapky

Napsal: 20 čer 2010, 08:46
od Destroyer
Jo, díky za rady. Díly nakupuju se slevou, která je pro normální smrtelníky nedostupná, takže asi tak nějak jako psal Jirka. Měnit si to budu sám, takže za práci basu piv co u toho vypiju a nějakou tu hodinu práce, budu to dělat s láskou k vozidlu, takže to bude trvat celej víkend. Jen mám ještě pár otázek.......... Jak se přesně pozná modifikovaný sání od toho technicky nedokonalého? A čím ste ucpávali vysokotlakou soustavu před vniknutím bordelu? No a vypadá to, že když v tom budu, tak udělám i rozvody (sice o něco málo dřív, ale na to sere pes, stav tach.: 138 tis.). Tento motor vlastním poprvé, takže nevím jestli rozvody jsou klínkové nebo bezklínkové? Díky.