Problém Z17DTH
Problém Z17DTH
Ahoj všem,
už delší dobu mi auto při jízdě v tahu docela dost kouří (nejlíp je to vidět ve městě do kopce, když za mnou jede auto, tak je to vidět před jeho světly). Kouř je tmavý, takže předpokládám že tam je moc nafty. auto neukazuje žádnou chybu (kromě obvykých 050074 a někdy chyba s imobilizérem). Při akceleraci se mi do 2500ot. ozývá cvrlikání z motoru, ve 2500 to skokově přestane, projeví se jen krátký a malý pokles výkonu, motor ztichne a jde bez problémů dál. No a ještě mi nesedí skutečná spotřeba se spotřebou podle BC.
Jinak mám repasovaný vstřiky, celý sání vyčištěný (a že tam těch zasí bylo ) a auto jede celkem normálně.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Díky
už delší dobu mi auto při jízdě v tahu docela dost kouří (nejlíp je to vidět ve městě do kopce, když za mnou jede auto, tak je to vidět před jeho světly). Kouř je tmavý, takže předpokládám že tam je moc nafty. auto neukazuje žádnou chybu (kromě obvykých 050074 a někdy chyba s imobilizérem). Při akceleraci se mi do 2500ot. ozývá cvrlikání z motoru, ve 2500 to skokově přestane, projeví se jen krátký a malý pokles výkonu, motor ztichne a jde bez problémů dál. No a ještě mi nesedí skutečná spotřeba se spotřebou podle BC.
Jinak mám repasovaný vstřiky, celý sání vyčištěný (a že tam těch zasí bylo ) a auto jede celkem normálně.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? Díky
- Reklama
Re: Problém Z17DTH
olej se ti nestrácí??? sice by to hulilo do modra,ale jeden nikdy nevý u toho dýzla.
pokud ti repasovaly vstřiky tak bych skusil provest programování minimálního množstbí vstřikovanýho paliva + vyvážení válců a pak ešte výměnu všech vstřiků načte si to pak znova IMA kody.možná to pomůže pokud znaš někoho s TECHEM tak je to hned hotový.A budeš mít stoho lepší pocit
NEvym kolyk máš najeto ale v servisce snad píšou že se má štelovat ventylová vůle po 150 tis km.
Ale tady to rachtání je výceméně normální. třebas u DTJ + DTR se to rozdrnčí jako kráva zrovna od 2500 vejš aspon teda u nový ječkový astry na háčku sem to ňák nezaznamenal
pokud ti repasovaly vstřiky tak bych skusil provest programování minimálního množstbí vstřikovanýho paliva + vyvážení válců a pak ešte výměnu všech vstřiků načte si to pak znova IMA kody.možná to pomůže pokud znaš někoho s TECHEM tak je to hned hotový.A budeš mít stoho lepší pocit
NEvym kolyk máš najeto ale v servisce snad píšou že se má štelovat ventylová vůle po 150 tis km.
Ale tady to rachtání je výceméně normální. třebas u DTJ + DTR se to rozdrnčí jako kráva zrovna od 2500 vejš aspon teda u nový ječkový astry na háčku sem to ňák nezaznamenal
- Oton
- Moderátor
- Příspěvky: 2697
- Registrován: 24 srp 2008, 00:12
- Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém Z17DTH
Ach ta citace... co by si bez ní někteří počali.
Re: Problém Z17DTH
Otasi jsi mod mohl jsi ji smazat jako ja
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet
- Oton
- Moderátor
- Příspěvky: 2697
- Registrován: 24 srp 2008, 00:12
- Bydliště: Lelekovice ,okr.Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém Z17DTH
Chtěl jsem na to nejdřív zase upozornit.
Re: Problém Z17DTH
Spotřeba oleje je tak půl litru za 10000km.
Po té repasi jsem měl auto dvakrát u našeho aut. servisu, jednou nahráli nový sw do ŘJ, podruhé mi vrátili auto s tím, že mu nic není, že je v naprostém pořádku. Pak jsem to odvezl do Furthu v Německu, tam naprogramovali vstřiky, auto běželo celkem pěkně, ale za pár set km se to zase rozházelo a začalo se docela ozývat to cvrlikání.
Co myslíš tím vyvážením válců? IMA kódy myslíš ty co jsou nahoře na vstřiku a programujou se do ŘJ?
Najetý km: koupil jsem to se 78000km teď aktuálně 100000km, ale nedávno jsem zjistil, že v ŘJ je o 80000km víc
Ta ventilová vůle myslíš, že souvisí s tím cvrlikáním? Mě se to nezdá, protože to přestane skokově ve 2500 a pak je ticho a motor běží jak fík.
Po té repasi jsem měl auto dvakrát u našeho aut. servisu, jednou nahráli nový sw do ŘJ, podruhé mi vrátili auto s tím, že mu nic není, že je v naprostém pořádku. Pak jsem to odvezl do Furthu v Německu, tam naprogramovali vstřiky, auto běželo celkem pěkně, ale za pár set km se to zase rozházelo a začalo se docela ozývat to cvrlikání.
Co myslíš tím vyvážením válců? IMA kódy myslíš ty co jsou nahoře na vstřiku a programujou se do ŘJ?
Najetý km: koupil jsem to se 78000km teď aktuálně 100000km, ale nedávno jsem zjistil, že v ŘJ je o 80000km víc
Ta ventilová vůle myslíš, že souvisí s tím cvrlikáním? Mě se to nezdá, protože to přestane skokově ve 2500 a pak je ticho a motor běží jak fík.
Re: Problém Z17DTH
VladaK píše:Spotřeba oleje je tak půl litru za 10000km.
Po té repasi jsem měl auto dvakrát u našeho aut. servisu, jednou nahráli nový sw do ŘJ, podruhé mi vrátili auto s tím, že mu nic není, že je v naprostém pořádku. Pak jsem to odvezl do Furthu v Německu, tam naprogramovali vstřiky, auto běželo celkem pěkně, ale za pár set km se to zase rozházelo a začalo se docela ozývat to cvrlikání.
Co myslíš tím vyvážením válců? IMA kódy myslíš ty co jsou nahoře na vstřiku a programujou se do ŘJ?
Najetý km: koupil jsem to se 78000km teď aktuálně 100000km, ale nedávno jsem zjistil, že v ŘJ je o 80000km víc
Ta ventilová vůle myslíš, že souvisí s tím cvrlikáním? Mě se to nezdá, protože to přestane skokově ve 2500 a pak je ticho a motor běží jak fík.
Tak to máš chlape smůlu..je to stočený,počítej stim že máš najeto 180. Nechal bych seštelovat ty ventyli a není to uplně levný mění se tam podložky v kalíškách zdvihátek.
IMA kodý si 1,7 načte sama zadat nejdou jako u 1,9.vyvážení válců často pomůže na vybrace při zrychlování z nízkejch otáček
a pak bys mohl třebas skontrolovat zavěsný oko motoru schovaný pod krytem motoru,mezi chladičem a vstřikem 3 a 4 válce.
Často se uklepe a pak tam drnčí.....
Re: Problém Z17DTH
S tím stočením jsem se už smířil, tady v tý republice mě už máloco překvapí
Jinak to závěsný oko jsem už vyndal tak před půl rokem, bylo opravdu uklepaný.
Jak se dělá to vyvážení válců? to je vyvážení vstřikovanýho množství či co? Může to pomoct tomu kouření a spotřebě?
Jinak to závěsný oko jsem už vyndal tak před půl rokem, bylo opravdu uklepaný.
Jak se dělá to vyvážení válců? to je vyvážení vstřikovanýho množství či co? Může to pomoct tomu kouření a spotřebě?
Re: Problém Z17DTH
VladaK píše:S tím stočením jsem se už smířil, tady v tý republice mě už máloco překvapí
Jinak to závěsný oko jsem už vyndal tak před půl rokem, bylo opravdu uklepaný.
Jak se dělá to vyvážení válců? to je vyvážení vstřikovanýho množství či co? Může to pomoct tomu kouření a spotřebě?
To vyvážení se dělá Techem, zaleze se do jednotky motoru a je to v položce programování nebo doplňkový funkce...
stabilizuje + zvedne si to otáčky a ukáže jakým způsobem jednotka motoru upravuje interval otevření vstřiku pokud sou hodnoty v mínusu tak sou vstřiky Ok pokud v plusu a ještě hodně tak ten vstřik je načlej protože jednotka musí prodlužovat interval otevření tak aby motor běžel vyrovnaně na všechny válce,když s toho vylejzáš tak si to něco naučí ....zkrátka to napíše programování proběhne tam taková stupnice a pak hotovo.Ty plusový hodnoty na vstřiku může způsobit i menší komprese daného válce takže to není úplně přesnej ukazatel vadnýho vstřiku spíš to upozorní na problém.
Těžko říct jestli to pomůže,ale řešil sem tím rezonace + drnčení při akceleraci potom OK.to jak to hulí sem nezkoumal
Každopádně pokud ti vadí ňaký zvuky nech si zkontrolovat ty vůle a pak jen tak pro dobrej pocit programování všeho možnýho co jednotka motoru umí.A víc bych to neřešil,když bude problém tak se ti rozsvítí diagnostika nebo to nenatočíš.
.
Re: Problém Z17DTH
tak sem zkusil to vyvážení válců, na druhym obrázku je první pokus, opravdu si to něco jakoby uložilo když sem z toho vylejzal ale když sem tam vlezl znova tak to ukazovalo stejný hodnoty, potom sem dal "výměnu vstřiku", zresetoval sem to na všech válcích a potom sem znova vlezl do vyvážení válců a ukazovalo to to co je na prvním obrázku
jel sem to projet a řek bych že žádná změna, možná trochu tišší ale to může bejt jenom pocit
znamenaj teda ty kladný hodnoty že je něco špatně? kor když na některym válci to přednim bylo záporný a ted je to kladný a naopak? mám najeto necelejch 42000
jel sem to projet a řek bych že žádná změna, možná trochu tišší ale to může bejt jenom pocit
znamenaj teda ty kladný hodnoty že je něco špatně? kor když na některym válci to přednim bylo záporný a ted je to kladný a naopak? mám najeto necelejch 42000
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel