Jednou tak, podruhé jinak
Napsal: 01 dub 2010, 12:43
Zdravim,
zaregistroval jsem, že jsou určité určité časové intervaly ve dne, v noci , kdy se mi zdá, že moje Astra jede líp (zdá se mi, že to auto ožívá častěji večer než přes den). Nedokážu si vysvětlit čim to je, je to naprosto nepravidelný. Auto jede furt hodně dobře (mám 110 kW), ale poznám to na jednom jednoduchym testu - jedu za 2, dám plnej a někdy u 3500 ot si to párkrát zahrábne - i prostě je to o krapet živější - jako řidič to prostě poznám - použil bych větu: jde to o něco lip za plynem.
Pokud citim jen uplně čistej zátah a neprohrábne to při těch vyšších otáčkách - vim že to prostě nejede jak jsem několikrát zažil.
Řekl bych že rozdíl mezi jakým se to pohybuje je tak 3-5 koni, podle mojeho odhadu.
Je to jako když jedete a to auto maže tak jak má ale ještě dostane nějakou elektrickou ránu a maže to ještě víc - lepší věta jak to vystihnout mě nenapadla.
Nazory které rovnou vyloučim:
- palivo tankuju u Luk Oil a stane se to občas i když vim, že palivo v nádrži je furt to stejný - takže na palivu nezáleží
- žadné aditiva do nádrže nedávám (prý Diesel aditivum je dobrá věc - možná vyzkoušim ???)
- změna nenastane ani po opětovném, vypínaní, zapínání motoru. Prostě citim jak je to najednou uplně živý, přijedu někam, vypnu motor, furt je to živý, jdu domu, pul hodiny je auto venku, přijdu auto je furt živý...a pak mě řidiče najednou např. po 10 km trkne, že to jelo o něco lip před tim. Takže bych neřekl, že je to o studenějšim a teplejšim motoru.
Ptal jsem se na to pár kámošů a prý to záleží hodně na teplotě vzduchu a na nějakých faktorech v počasí.
Rád bych vyjádření lidi co s tim mají zkušenosti a něco o tom ví.
zaregistroval jsem, že jsou určité určité časové intervaly ve dne, v noci , kdy se mi zdá, že moje Astra jede líp (zdá se mi, že to auto ožívá častěji večer než přes den). Nedokážu si vysvětlit čim to je, je to naprosto nepravidelný. Auto jede furt hodně dobře (mám 110 kW), ale poznám to na jednom jednoduchym testu - jedu za 2, dám plnej a někdy u 3500 ot si to párkrát zahrábne - i prostě je to o krapet živější - jako řidič to prostě poznám - použil bych větu: jde to o něco lip za plynem.
Pokud citim jen uplně čistej zátah a neprohrábne to při těch vyšších otáčkách - vim že to prostě nejede jak jsem několikrát zažil.
Řekl bych že rozdíl mezi jakým se to pohybuje je tak 3-5 koni, podle mojeho odhadu.
Je to jako když jedete a to auto maže tak jak má ale ještě dostane nějakou elektrickou ránu a maže to ještě víc - lepší věta jak to vystihnout mě nenapadla.
Nazory které rovnou vyloučim:
- palivo tankuju u Luk Oil a stane se to občas i když vim, že palivo v nádrži je furt to stejný - takže na palivu nezáleží
- žadné aditiva do nádrže nedávám (prý Diesel aditivum je dobrá věc - možná vyzkoušim ???)
- změna nenastane ani po opětovném, vypínaní, zapínání motoru. Prostě citim jak je to najednou uplně živý, přijedu někam, vypnu motor, furt je to živý, jdu domu, pul hodiny je auto venku, přijdu auto je furt živý...a pak mě řidiče najednou např. po 10 km trkne, že to jelo o něco lip před tim. Takže bych neřekl, že je to o studenějšim a teplejšim motoru.
Ptal jsem se na to pár kámošů a prý to záleží hodně na teplotě vzduchu a na nějakých faktorech v počasí.
Rád bych vyjádření lidi co s tim mají zkušenosti a něco o tom ví.