Stránka 1 z 2

Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 10 bře 2010, 18:54
od luk
chci se zeptat, jestli na tomhle motoře bývá taktéž problém s upadlým táhlem vířivých klapek, nebo jak se tomu říká...
Či se to týká jen těch výkonějších motorů?
Díky

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 10 bře 2010, 19:00
od JohnyBA
Prave som si cital na nemeckom astra-h fore, ze tento motor je identicky s Z19DT a je iba softwarovo obmedzeny na nizsi vykon. Ja mam v technicaku napisany Z19DT ale vykon mam len 74kW. Takze spolahlivost ma Z19DTL rovnaku ako Z19DT. Inak zevraj je to najspolahlivensi motor.

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 28 dub 2010, 20:54
od 11roman11
JohnyBA píše:Prave som si cital na nemeckom astra-h fore, ze tento motor je identicky s Z19DT a je iba softwarovo obmedzeny na nizsi vykon. Ja mam v technicaku napisany Z19DT ale vykon mam len 74kW. Takze spolahlivost ma Z19DTL rovnaku ako Z19DT. Inak zevraj je to najspolahlivensi motor.
mam takovej pocit že se pleteš DTL je uškrcená DTH.Takže klapky má a srát se budou.Jo a Détéčko (DT) není taky žádná výhra
rachtaj ventyli,propalujou se písty,turba + ageerka + altíky + setrváky + hlavně ty vodní pumpi co potkávaj motory a ty vstřiky co sežerou písty,Neměli by ste zapomínat že ty 1,9 sou od FIATU

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 28 dub 2010, 22:53
od JohnyBA
tak to sa urcite nepletiem, DTL je uskrcena DT ;-)

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 28 dub 2010, 23:00
od Pepino_GH
rachtaj ventyli,propalujou se písty,turba + ageerka + altíky + setrváky + hlavně ty vodní pumpi co potkávaj motory a ty vstřiky co sežerou písty,Neměli by ste zapomínat že ty 1,9 sou od FIATU

a co je špatnýho na motorech od Fiatu??

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 28 dub 2010, 23:04
od JohnyBA
tiez netusim :-), hlavne tie motory nie su od fiatu ale fiat ich vyvijal s GM, takze to iste moze povedat fiat ze motory su od GM :-)

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 30 dub 2010, 22:40
od 11roman11
JohnyBA píše:tak to sa urcite nepletiem, DTL je uskrcena DT ;-)
ty máš 8 ventyl nebo 16?
akorát dneska sem měnil EGRA na 74kw 16 ventylu a to byl podle mě DTL....já to zjistim jak je to stim DTeLem

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 30 dub 2010, 23:02
od 11roman11
Pepino_GH píše:rachtaj ventyli,propalujou se písty,turba + ageerka + altíky + setrváky + hlavně ty vodní pumpi co potkávaj motory a ty vstřiky co sežerou písty,Neměli by ste zapomínat že ty 1,9 sou od FIATU

a co je špatnýho na motorech od Fiatu??


No asi to že Italové nemají pořádný hutní průmysl,ty jejich materiály jsou hodně divný pořád na nich něco praská ,je to vidět jak sou odlitý části motorů na Fiatech + Alfách a na 1,9 oplech + ty jejich věčně unavení TYFOZI...sou to chronický nedotahovači.Takovejch motoru co se u nás na garanci vyměnilo jenom 1,3 + 1,9 nafty - benzíny a 1,7 ani jeden.

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 30 dub 2010, 23:27
od 11roman11
11roman11 píše:
JohnyBA píše:tak to sa urcite nepletiem, DTL je uskrcena DT ;-)
ty máš 8 ventyl nebo 16?
akorát dneska sem měnil EGRA na 74kw 16 ventylu a to byl podle mě DTL....já to zjistim jak je to stim DTeLem


No tak to čumim,sou 4 typi 1,9.Ano máte pravdu spletl sem se :|
Ale řekněte mi někdo jak se menuje ta slabší verze 16 ventylu

Re: Z19DTL 74kW problém táhla vířivých klapek

Napsal: 01 kvě 2010, 12:41
od JohnyBA
Lenze to ze fiat vyvinul ten motor, neznamena ze ho aj vyraba. Ja teda netusim kde bol motor vyrobeny, ale taliansko to byt nemusi.

Diesel 1.9 motory su:
8V 74kW = Z19DTL
8V 88kW = Z19DT
16V 88kW = Z19DTJ
16V 110kW = Z19DTH

staci sa pozriet na nemecke astra h forum, kde celkom preberali tento motor a zistovali ako z neho spravit Z19DT. Taktiez tam pisali ze je konstrukcne uplne zhodny s Z19DT.
RomanK tu davnejsie pisal, ze diesle 1.9 8V su menej kazive ako 16V.