Stránka 1 z 7

Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 03 bře 2010, 13:53
od dark
Zdar,
uvažuju o chipu mojí Astry s motorem 1.9CDTI - 110 kW. Jde mi jednak o snížení spotřeby a mám rád rychlá auta, což Astra v případě 110 kW je, ale je tu možnost ještě vyššího výkonu tak bych toho chtěl využít.

Koukal jsme na stránky www.xtunning.cz, kde piši že jí chipnou asi na 135 kW, takže to vychazí potom nějak na 185 PS a krouťák z 320nM se zvedna na 410 nM.

Příchází s takovym chipnutím nějaké další nutné úpravy ? Ten chip mi přijde akorát, nic přehnaného. Jestli to nějak souvisí tak najeto mám teď 107 000 km.

Rád bych slyšel vaše názory, opravdu bych dotoho rád šel, ale nejdřív se chci poradit s klubákama :)

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 03 bře 2010, 16:25
od BRANIK12341
neobavas sa ,ze sa Ti tam nieco po....???

Pocul som ze uz aj tych 110 kW je celkom slusny zaber na to auto. Vraj viac DTH 110 kW odchadza spojka a aj so spotrebou to nie je ako u DTJ 88 kW.
Neverim,ze pri zvyseni vykonu...auto bude menej pytat.....

znamy si tiez dal chip a dnes je nestastny...dymi mu to a ked sa dozvedel,co vsetko spalil a zapiekol na aute,ostal nestastny z cenovej kalkulacie.....ale islo o golfika

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 03 bře 2010, 16:29
od dark
Koukal jsem na reference aut co se tam chipovali apod. a nikdo žádnej problém s tim neměl ba naopak.

Ještě počkám na další názory

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 03 bře 2010, 16:41
od Dalik
dark píše:Jde mi jednak o snížení spotřeby ...
Nemyslím si, že to bude mít v tomto případě příznivý dopad na spotřebu.
Takhle to dobře fungovalo třeba u koncernových dieslů 1,9 66 kW PD, ale u takhle výkoného motoru pochybuju...

A co se týče opotřebení motoru, on už tento tvůj, pokud se nepletu, je téměř totožný s variantou 88 kW, na další výrazné zvýšení výkonu (22% navíc už je slušná porce) už podle mě není stavěný. Já osobně bych měl strach.

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 03 bře 2010, 19:01
od 11roman11
Hlavně čipovat s rozumem když to přeženeš tak plnící tlak ti bude trhat hadice a nebo hůž nafoukne ti to intercooler až praskne....Klasickej problem

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 03 bře 2010, 20:49
od Kesi
Hlavne cez serióznu firmu ktorá ti urobí zálohu dát z RJ a dá záruky. Najlepšie ak ti urobí meranie na stolici pred aj po úprave. U 19 DTH sa robí bežne na 170PS a pri výmene chladiča 200PS . Viem ale že s týmito motormi idú Alfisti až na 220PS bez problémov. Ale všetko je vec názoru a odvahy. Ja som tiež zvažoval o 170 PS ale u serióznej firmy je to 400€ 8-) 8-)

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 05 bře 2010, 10:49
od CandyX
Darku, poradis si s nemeckymi textami? Je nutne sa registrovat, ale mas tam dalsie urputne mnozstvo skusenosti s upravami ECU.

http://www.astra-h-forum.de/viewtopic.p ... t=1.9+CDTI
http://www.astra-h-forum.de/viewtopic.p ... it=1.9cdti - tu v poslednom prispevku su dalsie 4 linky

Podobnymi thread-ami som sa prelamoval niekolko tyzdnov. Nakoniec som zvolil handheld od EDS Motorsport, s ktorym si mozes kedykolvek sam nahravat jeden z dostupnych softwarov. Pri Z19DTH to su:

ORIGINAL 150PS - vlastne zaloha povodneho softu
PHASE-1 160PS SPORT 190PS TüV - ak mas tlacidlo Sport, vies si prepinat medzi dvomi variantami
PHASE-1 160PS SPORT 200PS TüV
PHASE-1 190PS 400NM TüV
PHASE-1 200PS 430NM TüV
PHASE-1 160PS SPORT 190PS NOAGR
PHASE-1 160PS SPORT 200PS NOAGR
PHASE-1 190PS 400NM NOAGR
PHASE-1 200PS 430NM NOAGR

Konkurentom co do skusenosti a poctu upravenych RJ je este Klasen-motors z DE, alebo Superchips/Bluefin z UK. Obaja ponukaju vzdy ku kazdemu motoru jedinu vykonnovu variantu upravy. Bluefin ma este tu vyhodu ze si povodny soft uklada priamo v handhelde, kdezto pri EDS ho musis opat pripojit k PC a povodnu mapu stiahnut z ich servera.

Lokalne aj vyhlasene tuning firmy, ktore v podstate vzdy upravuju stylom pokus-omyl, som vyskrkol. Respektive som jednej z nich zaplatil 80€ aby mi auto odmerali pred upravou a po nej, len aby som si overil ze to nevyhadzuje nejake nebezpecne hodnoty v teplote vyfuk.plynov, zlozeni zmäsy benz./vzduch, tlak turba, atd.

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 06 bře 2010, 13:26
od dark
Všem děkuju za odpovědi a odkazy.

Mám zálusk na firmu http://www.xtunning.cz , narazil jsem na ní, mají mnoho referencí asi 7 docela velký sídla v republice.
Mají hodně referencí, zdokumentovaný. Jejich stánky můžete pravidelně vidět na tunning akcích jako třeba Mimoňské války nebo Panenský týnec.

Kopiruju sem schválně jejich body při vyřizování chipu:

Seznámení
Nejprve je se zákazníkem konzultována úprava, jaké jsou jeho požadavky a jaké jsou možnosti viz výkonové tabulky na našich stránkách. Je seznámen s dobou úpravy a se záručními podmínkami.
Převzetí
Potom je vůz převzat technikem.
Kontrola
Dále je provedena před úpravou běžná počítačová diagnostika vozu.
Načtení software
Jako další je načten originální software řídící jednotky motoru a to buďto přes OBD ,případně přímo z jednotky přes BDM rozhraní nebo z paměti EPROM nebo FLASH (u starších vozů, z pravidla do roku výroby 2000).
Záloha
Je provedena záloha pro zákazníka pro případné navrácení zpět (např. při prodeji vozu).
Úprava software
Jako jedni z mála úpravců v naší republice,software vždy upravujeme na konkrétní auto dle přání zákazníka a počtu km.Vždy přistupujeme individuálně! Tento software je v dalším kroku upraven ve vývojovém programu , aby byla zachována životnost motoru a emisní limity..
Zápis software
Dalším krokem je nahrání upraveného software do řídící jednotky motoru obdobným způsobem jako jeho načtení.
Poslední kontrola
Před předáním zákazníkovi je provedena úpět běžná diagnostika a jízdní zkouška.
Předání
Poté je vůz připraven a předán zákazníkovi, vystavíme záruční list se záruční dobou na řídící jednotku a upravený software 24 měsíců .

Záruka na spokojenost s úpravou je 5 dní od dne montáže, má zákazník nárok z důvodu nespokojenosti s výkonem vozu po úpravě žádat zpět instalaci sériového softwaru a vrácení peněz.


***************************
U mé Astry je nárust výkonu u 110 kW / 150 PS - 320 nM na 136 kW / 185 PS - 410 nM, což mi nepřijde nic přehnaného a nijak by to životnost omezit nemělo nebo aby nastávali nějaký problémy, co myslíte ? O čem vim, tak, že se má po rychlé jízdě nechávat déle dochladit turbo, kvuli vyššímu tlaku, ale potřeba kvuli tomu kupovat nějaké nové mechanické části by nastat neměla.

Čekám na vaše odpovědi.....

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 06 bře 2010, 15:36
od matobp
daj kludne,ja som mal pred astrou nacipovany focus 1,8tdci a alfu 156-2,4jtd-(ta mala nabehane 200tis km) a bolo vsetko ok.ak to urobia seriozne a nebudes na tom chodit ako 18-nastrocny pubertiak tak to bude ok-bez obav

Re: Chip 1.9CDTI - 110 kW

Napsal: 06 bře 2010, 23:03
od JohnyBA
maly dotaz, ta stranka nie je nahodou http://www.xtuning.cz/ ?
ta tvoja neexistuje