Všem děkuju za odpovědi a odkazy.
Mám zálusk na firmu
http://www.xtunning.cz , narazil jsem na ní, mají mnoho referencí asi 7 docela velký sídla v republice.
Mají hodně referencí, zdokumentovaný. Jejich stánky můžete pravidelně vidět na tunning akcích jako třeba Mimoňské války nebo Panenský týnec.
Kopiruju sem schválně jejich body při vyřizování chipu:
Seznámení
Nejprve je se zákazníkem konzultována úprava, jaké jsou jeho požadavky a jaké jsou možnosti viz výkonové tabulky na našich stránkách. Je seznámen s dobou úpravy a se záručními podmínkami.
Převzetí
Potom je vůz převzat technikem.
Kontrola
Dále je provedena před úpravou běžná počítačová diagnostika vozu.
Načtení software
Jako další je načten originální software řídící jednotky motoru a to buďto přes OBD ,případně přímo z jednotky přes BDM rozhraní nebo z paměti EPROM nebo FLASH (u starších vozů, z pravidla do roku výroby 2000).
Záloha
Je provedena záloha pro zákazníka pro případné navrácení zpět (např. při prodeji vozu).
Úprava software
Jako jedni z mála úpravců v naší republice,software vždy upravujeme na konkrétní auto dle přání zákazníka a počtu km.Vždy přistupujeme individuálně! Tento software je v dalším kroku upraven ve vývojovém programu , aby byla zachována životnost motoru a emisní limity..
Zápis software
Dalším krokem je nahrání upraveného software do řídící jednotky motoru obdobným způsobem jako jeho načtení.
Poslední kontrola
Před předáním zákazníkovi je provedena úpět běžná diagnostika a jízdní zkouška.
Předání
Poté je vůz připraven a předán zákazníkovi, vystavíme záruční list se záruční dobou na řídící jednotku a upravený software 24 měsíců .
Záruka na spokojenost s úpravou je 5 dní od dne montáže, má zákazník nárok z důvodu nespokojenosti s výkonem vozu po úpravě žádat zpět instalaci sériového softwaru a vrácení peněz.
***************************
U mé Astry je nárust výkonu u 110 kW / 150 PS - 320 nM na 136 kW / 185 PS - 410 nM, což mi nepřijde nic přehnaného a nijak by to životnost omezit nemělo nebo aby nastávali nějaký problémy, co myslíte ? O čem vim, tak, že se má po rychlé jízdě nechávat déle dochladit turbo, kvuli vyššímu tlaku, ale potřeba kvuli tomu kupovat nějaké nové mechanické části by nastat neměla.
Čekám na vaše odpovědi.....