Stránka 1 z 1
STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
Napsal: 18 led 2010, 20:04
od vladan
ČAU.PROSÍM O VAŠE ZKUŠENOSTI PŘI STARTOVÁNÍ 1,7CDTI MOJE ASTRA PŘI PRVNIM STARTU RÁNO(STUDENÝ MOTOR TEPLOTA POD 0ºC až)ASI NA 2 VTEŘINY SE ROZSVÍTÍ KOTROLKA ŽHAVENÍ PAK ZHASNE A MOTOR NASTARTUJE VPOHODĚ.JENŽE TŘEBA PO UJETÍ KRÁTKÉ VZDÁLENOSTI cca1-2km A ZASTAVENÍ,PAK ZNOVU STARTOVÁNÍ(MOTOR JEŠTĚ NEMŮŽE BÝT ZAHŘÁTÝ)TAK UŽ KONTROLKA ŽHAVENÍ NESVÍTÍ ,ALE START TRVÁ DLOUHO.PODOBNÉ JE TO V LÉTĚ,KDYŽ JE MOTOR STUDENÝ ,TAK SI NEPŘIŽHAVÝ A START JE DLOUHÝ.DÍK ZA VAŠE ODPOVĚDI
Re: STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
Napsal: 22 led 2010, 15:06
od PB-TIGER
vladan píše:ČAU.PROSÍM O VAŠE ZKUŠENOSTI PŘI STARTOVÁNÍ 1,7CDTI MOJE ASTRA PŘI PRVNIM STARTU RÁNO(STUDENÝ MOTOR TEPLOTA POD 0ºC až)ASI NA 2 VTEŘINY SE ROZSVÍTÍ KOTROLKA ŽHAVENÍ PAK ZHASNE A MOTOR NASTARTUJE VPOHODĚ.JENŽE TŘEBA PO UJETÍ KRÁTKÉ VZDÁLENOSTI cca1-2km A ZASTAVENÍ,PAK ZNOVU STARTOVÁNÍ(MOTOR JEŠTĚ NEMŮŽE BÝT ZAHŘÁTÝ)TAK UŽ KONTROLKA ŽHAVENÍ NESVÍTÍ ,ALE START TRVÁ DLOUHO.PODOBNÉ JE TO V LÉTĚ,KDYŽ JE MOTOR STUDENÝ ,TAK SI NEPŘIŽHAVÝ A START JE DLOUHÝ.DÍK ZA VAŠE ODPOVĚDI
No ja si musim zaklopat, je to bez akychkolvek problemov...najchladnejsie co som rano tigra startoval, tak bolo -17 stupnov a taktiez zhavenie sa rozviestilo na max 2 sekundy a nastartovalo akoby stalo v garazi
Re: STARTOVÁNÍ 1,7CDTI
Napsal: 29 led 2010, 22:29
od tlumex
Vladane,
mám též 1.7 CDTi.
Zkušenost: startování OK, i při mínus 19 Celsia jako tuto středu ( nemáme garáž ),předpisový start i po 10 dnech co jen stála v mrazech na parkovišti ( musím zaklepat )
je pravda že používám aditivum ( koncentrát ) do nafty, jelikož nedávno auto cukalo při jízdě - pravděpodobně špatná nafta na pumpě, to je bohužel smutná realita v ČR.
Koukni, jak dlouho používáš stávající žhavící svíčky, kdy jsi měnil naposledy palivový filtr,vzduchový filtr zkus aditivum nebo čistič vstřikování -
to je prostě ten úplný základ na začátku pátrání po příčině
taková je moje zkušenost s 1.7 CDTI