Stránka 1 z 1
dotaz na znalce a servisaky motor A 17 DTR
Napsal: 16 pro 2009, 19:02
od 11roman11
mam tu v praci háčko z déteerem a houpe na volnoběh + sem tam zdechne... je to bez chyb.
na datovym displeji kolísá tlak v rejlu (předepsanej je 26 Mpa) a klesne až na 20 nebo 19
+ kolísá i AGR ale to asi bude tim že ho to zaškrtí když to pozná že má tendenci chcípnout a přidási a zavře na momentik AGR.
Tak ted znalci pište
Re: dotaz na znalce a servisaky motor A 17 DTR
Napsal: 16 pro 2009, 21:42
od vojta
s velmi podobnym problémem sem se setkal, skončilo to výměnou vadnýho čerpadla, bylo to ovšem ještě na záruku
volnoběh to drželo převážně jak mělo ale občas otáčky hodně klesly až to skoro chcíplo ale naběhlo to, při rozjezdech bylo potřeba přidávat hodně plyn jinak to zdechlo, kontrolka ale občas svítila
Re: dotaz na znalce a servisaky motor A 17 DTR
Napsal: 12 bře 2010, 23:12
od Skala
Možná už trochu pozdě ale dělá to většinou regulátor tlaku paliva který je na dvou šroubcích přímo na čerpadle, popřípadě čidlo tlaku paliva na rampě railu. Ta rampa se ale mění celá a stojí cca 13 000 Kč.
Re: dotaz na znalce a servisaky motor A 17 DTR
Napsal: 21 dub 2010, 20:56
od 11roman11
Skala píše:Možná už trochu pozdě ale dělá to většinou regulátor tlaku paliva který je na dvou šroubcích přímo na čerpadle, popřípadě čidlo tlaku paliva na rampě railu. Ta rampa se ale mění celá a stojí cca 13 000 Kč.
hm ted sem si tve reakce všiml, dobrej poznatek..... regulator sem vyměnil a na 14 dni byl od chlapika pokoj,ale pak to začlo delat zase
Tedkon nedávno jsem dostal další tudle samou zradu,ale Z17dtj
- vůbec se mi dotoho nechce...už to neni na garanci nechám to tam vyhnít a třeba to daj někomu jinýmu